Een motard mot spaken hebben

GuZ

MF veteraan
4 jun 2001
12.005
8
WAT NOU! (Amsterdam-Oost)
1_1015617103.jpg


vinjuniet?
 
Ik heb geen verstand van dat soort motoren, maar
als ik dat zo zie zeg ik JA!

(Mooie kleur groen trouwens.. ;) :9 :9 )
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het helemaalmet je eens een SM moet spaken hebben..

Maar een KTM Duke vind ik niet echt een puur super motard.. Maar die wielen die je er nou onder hebt staan er wel goed onder
 
Ik ben het helemaalmet je eens een SM moet spaken hebben..

Maar een KTM Duke vind ik niet echt een puur super motard.. Maar die wielen die je er nou onder hebt staan er wel goed onder
ben ik met je eens... (ik liet ook de super weg ;) )
maar het is een goede overgangs-motor als je vanaf een sportbiek komt... de volgende wordt wel een "echte" (behalve dan dat ie min of meer street-legal zal zijn)
 
Ik vind die achterlicht van High Way Hawk (eigenlijk bedoelt voor choppers) er niet bij staan.. Ik zou die zo snel mogelijk vervangen sorry...maar voor de rest is die :)
 
Spaken, is mooier op zo'n fiets. Maar wat is het idee erachter om een KTM Kawa-groen te maken? Oh ja, en zijn die glimrandjes altijd zo groot bij een SM? })
 
wat een KUTsmoes }) }) })
ok... da's niet het hele verhaal (sorry dat ik on-topic ben)

Deze band is achter ERG moeilijk rond te rijden.
Ook een coureur die 1:30 op Assen rijdt, reed deze band achter niet (ook niet op zandvoort) tot op aan de rand, maar reed wel de (hoge) steunen van een duke aan de grond. :}
Maar dat begrijp je als je de vorm van de band op deze velg ziet.
De band is maatje 160 en de velg 4.25"... dat betekend dat de band heel erg rond loopt...
Frustrerend is dat wel, zo'n glimrand, maar je moet haast met je stuur over de grond gaan wil je die wegwerken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan