Een motor om leuk op te leren rijden

Ik heb via iemand in dit forum ook een fiets kunnen vinden... hartelijk dank daarvoor en ik hoop dat ik er deze zomer heel veel plezier aan zal kunnen beleven. Bedankt voor jullie hulp!
 
Welke is het nu geworden dan? Dan mag je hem wel ff showen, post es een piccie! *D
 
Het is een suzuki DR 500 S en ik zal binnenkort een foto erbij zetten.
Zal wel augustus worden gezien het feit dat ik morgen op vakantie ga voor een lange week.

Hij is van '81 en er moeten eerst nog wel even nieuwe binnen en buiten banden onder en nieuwe ketting en tandwielen op. o ja.. en ook het oliefilter vervang ik ook maar gelijk. Er is in de laatste 5 jaar niets aan gedaan. Ik rij er al wel op, maar uit veiligheid nog niet echt harder dan 80 gereden ;(
 
Het is een suzuki DR 500 S en ik zal binnenkort een foto erbij zetten.
Zal wel augustus worden gezien het feit dat ik morgen op vakantie ga voor een lange week.

Hij is van '81 en er moeten eerst nog wel even nieuwe binnen en buiten banden onder en nieuwe ketting en tandwielen op. o ja.. en ook het oliefilter vervang ik ook maar gelijk. Er is in de laatste 5 jaar niets aan gedaan. Ik rij er al wel op, maar uit veiligheid nog niet echt harder dan 80 gereden ;(



Met 80 km per uur :] kun je je ook dood rijden hoor O-)
 
is er nou niemand die de TS ffies verteld dat ritjes van 5km funest zijn voor je motor??
 
ik heb ook nog een mooie, vette, maar zeer comfortabele motor te koop. Dit is heel ff onder voorbehoud.
bouwjaar 1985,
V4
22000mls gereden,
kleur rood,
cardanaandrijving
72 pk!!!!!
Motor is vergelijkbaar met de onderstaande foto. Interesse?
mail me op toyotijn78@home.nl

399878


groeten,
martijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan