Een motor om leuk op te leren rijden

Nilly80

Rookie
11 jul 2006
12
0
Noordwijk
Ik wil hem alleen gebruiken om aan het motorrijden te wennen en ik hoop een jaar woon/werk rijplezier (5km) op mooie dagen.

Schade is niet zo heel erg, maar een beetje een stoer geluid/uiterlijk wel.

Ik kom uit zuid holland en hoop hem daar ook te kunnen vinden.

Het liefst iets tot 650cc.

Ik hoop dat iemand mij blij kan maken.

Bedankt Niels
 
gpz is eenleuke fiets om mee te beginnen: iets meer vermogen dan een lesfiets,dus je kan er rustig mee rijden maar je kan hem ook behoorlijk op z'n staart trappen(6000 toeren en hoger).
klein nadeel: sommige onderdelen/reparaties kunnen behoorlijk in de papieren lopen!
 
gpz is eenleuke fiets om mee te beginnen: iets meer vermogen dan een lesfiets,dus je kan er rustig mee rijden maar je kan hem ook behoorlijk op z'n staart trappen(6000 toeren en hoger).
klein nadeel: sommige onderdelen/reparaties kunnen behoorlijk in de papieren lopen!
bij welke motor niet dan?
 
Leuke eerste post ;)



Je kan......je natuurlijk ook eerst ff voorstellen :W

Haha... was ik net aan't doen.
Tnx.

Helaas geldt voor mij hoe goedkoper hoe beter, ik studeer nog steeds met een part-time baan.
Dus een blinkende mooie motor kan het niet worden. Is ook niet zo erg, want een eerste mooie motor leek me al nooit een goed idee.

Het gaat voornamelijk om het rijgedrag.

Liefst een onder de 1000 euro
 
Haha... was ik net aan't doen.
Tnx.

Helaas geldt voor mij hoe goedkoper hoe beter, ik studeer nog steeds met een part-time baan.
Dus een blinkende mooie motor kan het niet worden. Is ook niet zo erg, want een eerste mooie motor leek me al nooit een goed idee.

Het gaat voornamelijk om het rijgedrag.

Liefst een onder de 1000 euro

Gevoelsmatig zeg ik dat motoren onder 1000 euro, vaak extra geld gaan kosten , vanwege onderhoud etc, om ze weer rijdend te krijgen.

Denk niet dat er heel veel motoren onder de 1000 euro zijn die gewoon goed lopen.

Die GPZ van Alias kost dan iets meer, maar rijdt wel!
 
ik heb nog wel een cb650z in de aanbieding

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/389008/bbb8212e86b8300bf27b055c89911faf (motor1.jpg)​
 
Gevoelsmatig zeg ik dat motoren onder 1000 euro, vaak extra geld gaan kosten , vanwege onderhoud etc, om ze weer rijdend te krijgen.

Denk niet dat er heel veel motoren onder de 1000 euro zijn die gewoon goed lopen.

Die GPZ van Alias kost dan iets meer, maar rijdt wel!
de gpz is geen wrak :N

en ziet er echt als nieuw uit :Y
 
full
op deze wil ik wel leren rijden wat een kannon :}
 
Honda Magna V4 500 cc loopt prima, wordt dagelijks gebruikt voor woon-werk- 15 km

kleur zwart technisch 100 % alleen uitlaatpotje lekt wat start prima!


500 Euro
 
Gevoelsmatig zeg ik dat motoren onder 1000 euro, vaak extra geld gaan kosten , vanwege onderhoud etc, om ze weer rijdend te krijgen.

Denk niet dat er heel veel motoren onder de 1000 euro zijn die gewoon goed lopen.

Dat valt dus best mee, ligt er net een beetje aan waar je op wil letten. Als het uiterlijk niet zoveel boeit en je gewoon een motor wil hebben om mee te beginnen, zijn er best wat motoren te vinden die voor woon/werk-verkeer zijn gebruikt. Blok is dan vaak nog wel redelijk, maar de buitenkant niet. Ach, en koop je zo'n ding voor een prikkie op om te leren rijden, dan kun je hem daarna altijd weer wegdoen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan