Een motorblog starten: ja of nee?

Is een nieuw motorblog een goed idee?

  • Ja, ervaring en columns lezen van motorijders is leuk

    Stemmen: 24 38,1%
  • Ja, ik wil meeschrijven

    Stemmen: 1 1,6%
  • Nee, geen behoefte aan

    Stemmen: 35 55,6%
  • Wat is een weblog?

    Stemmen: 3 4,8%

  • Totaal aantal stemmers
    63

jwvbeek

MF'er
19 jun 2007
208
0
Omdat er naast dit motor-forum binnen Nederland eigenlijk geen echte weblog bestaat voor motorrijders, lijkt het me interessant om een motorblog te starten. Mijn idee is dat motorrijders in columns hun ervaringen en meningen kunnen delen met lezers. Welke onderwerpen staat wat mijn betreft nog open. Een motorblog voor en door motorrijders met inhoudelijk goede colums lijkt mij dan ook een welkome aanvulling naast dit motor-forum. Een domeinnaam heb ik ondertussen al geclaimd: www.motorblogger.nl

Graag zou ik willen weten of je dit idee interessant vind.

Ondanks dat ikzelf ervaring heb met het schrijven van blogartikelen op een marketingblog, kan ik al deze artikelen niet in mijn eentje schrijven. Graag zou ik ook willen weten of je het leuk vind om columns te schrijven voor dit weblog. De bedoeling zou zijn dat je ongeveer wekelijks of tweewekelijks een artikel schrijft.

Stem even op de poll. Alvast bedankt!
 
@john. Vind je een weblog met columns niet wat anders dan een profielensite zoals motorstek?
 
Wat ga je met die blog doen dan ?

Ik zit niet te wachten op een dagelijks woon-werk blog, dat boeit me niet zo maar zo'n blog / avonturen verhaal zoals r1-sjaak had dat lijkt me wel erg tof!

Dus blog maar lekker op een motorstek, krijg je vanzelf een waarschuwing als je teveel bandbreedte verstookt en dan weet je of je een eigen blog kunt beginnen.
 
Een erg grappig motorblog vind ik toch wel www.oliepeil.nl :+

Ik zou zeggen; begin gewoon met je motorblog,zie hoe je het zelf creatief invult en besluit aan de hand van het aantal hits op het blog of je er mee door moet gaan. ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat ga je met die blog doen dan ?

Ik zit niet te wachten op een dagelijks woon-werk blog, dat boeit me niet zo maar zo'n blog / avonturen verhaal zoals r1-sjaak had dat lijkt me wel erg tof!

Dus blog maar lekker op een motorstek, krijg je vanzelf een waarschuwing als je teveel bandbreedte verstookt en dan weet je of je een eigen blog kunt beginnen.

Even een herstel, tuurlijk moet jij een blog nemen daar ben je helemaal vrij in. Ik ben op zich benieuwd hoe vernieuwder en overtreffender jij bent ten opzichte van Hildo.

Hildo's blog / site is geniaal ! :Y
 
Een erg grappig motorblog vind ik toch wel www.oliepeil.nl :+

Ik zou zeggen; begin gewoon met je motorblog,zie hoe je het zelf creatief invult en besluit aan de hand van het aantal hits op het blog of je er mee door moet gaan. ;)

Die had ik nog niet gezien. Inderdaad leuk om te lezen.

Wat ik voor ogen heb ik een blog met goede en leuke artikels door motorrijders. Ik lees hier op motor-forum ook vaak interessante stukken maar het blijft altijd een beetje achter een discussie zitten, terwijl het volgens mij erg leuk zou zijn om dit meer in een columns te doen. Overigens zou ik dit echt niet in mijn eentje kunnen :N en ben ik ook benieuwd of mensen hieraan willen meedoen.
 
Lijkt mij wel leuk. Geen dagboek inderdaad, da's saai...
Maar belangrijk is dan wel (en dat lijkt me een hoop werk) dat je elke dag (meerdere malen) update. Want als je eens in de paar dagen iets leuks neerzet, checken mensen elke dag, worden ze vaak teleurgesteld met niets nieuws. Op den duur kijk je niet meer...

Al met al, een hoop werk dus, om een succesvolle blog te maken.
Maar ik wens je wel succes! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan