Een motorhoes voor een GPX 600

Gompieman

Die hard MF'er
5 jan 2013
737
22
Baarn
Zoals de naam van het topic al doet vermoeden ben ik opzoek naar een motorhoes voor mijn motor.

Het betreft hier een GPX 600 Met een superbike stuur kit en achter uitstekende knippers.
Hier een mooi voorbeeld:
kawasaki__gpx_600_r_with_50_hp_restrictor_kit_1988_5_lgw.jpg


Mijn stuur iets wel wat smaller en ik heb vooraan knippers die in de kuip verkwerkt zitten, zoals bij deze motor.
23801_0_1_2_gpx%20600%20(zx600c2)_Don%20Adams.jpg


Uiteindelijk wordt qua kappenwerk mijn motor net zoals de laatste dus ook met geïntegreerde knippers achter.

Maar dan komt de grote vraag. Weet iemand een goeie passende hoes waarmee de motor in de: herfst, lente en zomer buiten kan staan?
 
Laatst bewerkt:
Ik snap je verwarring wel een beetje, maar dat is nog niet echt een kant en klaar antwoord.

Er schijnen hoezen voor binnen, en/of buiten gebruik te zijn.
Die voor buitengebruik gaan schijnbaar oxidatie tegen?

Is wel belangrijk aangezien die 3 van de 4 seizoenen buiten zal komen te staan.
En dan door weer en wind.
 
Dan kies je een buitenhoes?..
Heel lastig is het niet hoor, 1+1..

En kies vooral een L of XL zodat de motor er echt onder past.


Dat is mijn uitspraak, en daar moet u het mee doen.
 
Hier heb ik je al antwoord over gegeven. Gewoon een buitenhoes van bijv . Oxford of een ander goed merk. Mijne staat er het hele jaar onder. Je moet alleen ff kijken naar de maar. Dat je geen chopper koopt.
 
Koop vooral een hoes die goed ademend is. Ik heb er een van 1classadditions. Ik geef toe, heb zelf gewerkt bij dit bedrijf en deze hoezen zelf gekocht, maar ze zijn echt goed. mijn motor staat er ook het hele jaar door buiten onder.

Er zijn overigens meer goed ademende hoezen op de markt, dus google voor overige merken:-). Zijn vaak duurdere hoezen maar wel het geld waard!
 
Terug
Bovenaan Onderaan