Een motorrijschool in Amsterdam, iemand een TiP?

Klopt idd Cherry....hoe zit dat nu bij Selling dan? heb jij wel een pakket genomen? en zit daar verdere garantie bij?

Selling zit dus in Amsterdam Zuid Oost? dat is mooi want ik woon zelf ook in Zuid Oost!
 
Ik heb het idee (maar pin me er niet op vast), dat je gewoonweg nergens garantie hebt. Ze bieden pakketten van 10 of 15 lessen aan, maar aan de telefoon zeggen ze dat je er 25 tot 35 nodig hebt... Maar dat kan bij andere scholen natuurlijk weer net anders zijn.

Verder geen idee wat Selling me gaat vertellen a.s. zaterdag, ik zie wel wat ze zeggen als ik mijn toverkunstjes vertoon ;)
Het gaat mij er vooral om dat ik er een goed gevoel bij heb, ik goed les krijg (en telefonisch lieten de andere twee een beetje te wensen over iig) en dat het een beetje in de buurt is.
Als je zaterdag nog niet aan de bak bent, kan ik je natuurlijk effe op de hoogte houden!!
Motto: let's :] :] :] *O*
 
Ik heb het idee (maar pin me er niet op vast), dat je gewoonweg nergens garantie hebt. Ze bieden pakketten van 10 of 15 lessen aan, maar aan de telefoon zeggen ze dat je er 25 tot 35 nodig hebt... Maar dat kan bij andere scholen natuurlijk weer net anders zijn.

Verder geen idee wat Selling me gaat vertellen a.s. zaterdag, ik zie wel wat ze zeggen als ik mijn toverkunstjes vertoon ;)
Het gaat mij er vooral om dat ik er een goed gevoel bij heb, ik goed les krijg (en telefonisch lieten de andere twee een beetje te wensen over iig) en dat het een beetje in de buurt is.
Als je zaterdag nog niet aan de bak bent, kan ik je natuurlijk effe op de hoogte houden!!
Motto: let's :] :] :] *O*


haha je toverkunstjes.. je kan al rijden dus?

Ik ga zelf ook informeren bij ze..tot nu toe denk ik dat Selling het ook gaat worden...is lekker in de buurt etc...

Misschien komen we elkaar nog eens tegen.. en idd! hou op de hoogte wat betreft zaterdag...
 
Ik heb gelest bij ferry, 2 maanden bezig geweest, 15 lessen, in 1 keer en koopt examendata van te voren in zodat je geen 8 weken hoeft te wachten. Ik heb er met plezier gelest, en ik kom er af en toe ook nog wel eens.
 
haha je toverkunstjes.. je kan al rijden dus?

Nee hoor, ik kan nog bar weinig, hoop gewoon dat ik er een beetje gevoel voor heb...
Ik heb gisteren even op een 1200 gezeten, maar die is natuurlijk veel te zwaar en is bovendien veel te hoog voor me. Dus we hebben hem op de bok gezet en toen heb ik geprobeerd te schakelen van neutraal naar 1 en door naar 2 en terug, dat ging wel aardig, maar het is natuurlijk de combinatie van rijden en schakelen die het zo moeilijk maakt.
En ik heb wel veel km's achterop gemaakt, daarbij via de intercom veel gebabbeld over de basisdingen van motorrijden en hoe je welke bocht nou neemt en zo, maar nee: ik moet nog heeeeeeeeel veel leren!!

Lijkt me leuk om je tegen te komen dan inderdaad!! Zou jij ook op zaterdag willen gaan lessen dan? Geloof trouwens dat ze doordeweeks wel alleen overdag doen, dus ik moest wel in het weekend. Maar ik vind het wel fijn, dan hoef ik ook niet te stressen om van mijn werk weg te komen ;)

Nou, ik hoor het allemaal wel!
 
Ik heb ook bij Buis gelest, erg relaxete mensen en alles in 1 keer gehaald. Is alleen best ver vanuit Zuid-Oost (eerst naar Waterloo met de metro en dan met de 14 naar de de clerq is het snelst, maar dat kost je nog een half uur)
 
Ik heb ook bij Buis gelest, erg relaxete mensen en alles in 1 keer gehaald. Is alleen best ver vanuit Zuid-Oost (eerst naar Waterloo met de metro en dan met de 14 naar de de clerq is het snelst, maar dat kost je nog een half uur)

Ja maar misschien kun je beter net iets langer onderweg zijn.. dan dat je je scheel loopt te betalen.. ik zie namelijk dat er nogal verschil in de rijscholen zit kwa prijs, maargoed dan loop je misschien weer tegen een mindere slagingspercentage aan.

SJAHHH we kunnen niet alles hebben natuurlijk |(
 
Rijles 35 euries, lessen op honda cb500.

lessen mogelijk tussen 09.00 en 21.00 (geloof ik :) )

Bij cbr nagekeken qua examenresultaten :
AUTORIJSCHOOL BEN SMIT Amsterdam tot 50 examens
1e examen 76 - 80 %
herexamen 71 - 75 %

groet andre


Thanks!
Alleen een beetje jammer dat er wat betreft info weinig op de site staat.
 
Ja maar misschien kun je beter net iets langer onderweg zijn.. dan dat je je scheel loopt te betalen.. ik zie namelijk dat er nogal verschil in de rijscholen zit kwa prijs, maargoed dan loop je misschien weer tegen een mindere slagingspercentage aan.

SJAHHH we kunnen niet alles hebben natuurlijk |(

Het blijft gokken wat de beste rijschool voor jou is, iedereen heeft een andere aanpak die hem/haar goed ligt. Ga anders bij een paar plekjes langs en praat ff, misschien heb je dan wel zoiets van "echt niet" of "ja, dit is 'm", en kijk een klein beetje naar prijs en slagingspercentages. Zet alles op een rijtje, maak een keus en ga lekker rijden :) Succes!
 
Hey there!!

Ik zou je nog even laten weten hoe het bevallen was: helemaal super!! Sowieso gewoon echt te gek om nu eens zelf op zo'n ding te zitten en de instructie was echt helemaal ok!! Duidelijk, anticiperen op wat je kunt, feedback geven op wat je goed/fout deed, kortom:
Ik ben helemaal tevreden over Rijschool Selling!! :] :] :]

Volgende les mag ik de weg op, ben heeeeeeel benieuwd.

Hoop nog wat van je te horen, ben benieuwd wat jouw keuze is/wordt!
(en als je een filmpje wilt zien van mijn eerste les, mail me ff, krijg je meteen een beetje een indruk ;) )
 
ook mensen van buiten de stad kwamen lessen bij Buis toen ik daar les had, dat wil toch wel wat zeggen ..
 
Hey there!!

Ik zou je nog even laten weten hoe het bevallen was: helemaal super!! Sowieso gewoon echt te gek om nu eens zelf op zo'n ding te zitten en de instructie was echt helemaal ok!! Duidelijk, anticiperen op wat je kunt, feedback geven op wat je goed/fout deed, kortom:
Ik ben helemaal tevreden over Rijschool Selling!! :] :] :]

Volgende les mag ik de weg op, ben heeeeeeel benieuwd.

Hoop nog wat van je te horen, ben benieuwd wat jouw keuze is/wordt!
(en als je een filmpje wilt zien van mijn eerste les, mail me ff, krijg je meteen een beetje een indruk ;) )


Hey Cherry!

Thanks dat je er nog ff aan gedacht hebt! k zou dat filmpje wel willen zien ja..


K moet wel zeggen dat er thuis en om me heen niet veel begrip is voor het feit dat ik vorig jaar 2 keer ben gezakt voor mn B-examen... en nu de boel de boel wil laten en voor een A-tje wil gaan.. kortom.. BEN ER NOG STEEDS NIET UIT!... hahaha

Laat wat van je horen ;)

Bye bye
 
Hey Cherry!

Thanks dat je er nog ff aan gedacht hebt! k zou dat filmpje wel willen zien ja..


K moet wel zeggen dat er thuis en om me heen niet veel begrip is voor het feit dat ik vorig jaar 2 keer ben gezakt voor mn B-examen... en nu de boel de boel wil laten en voor een A-tje wil gaan.. kortom.. BEN ER NOG STEEDS NIET UIT!... hahaha

Laat wat van je horen ;)

Bye bye

Hmmm, ik moet zeggen dat ik die reacties op zich wel kan begrijpen. Je B is toch altijd wel handig om te hebben hoor, zeker in de winter. Maar goed, het blijft ieders eigen keuze vind ik en als jij het nou zo graag wilt, moet je dit nu doen natuurlijk!!

Mail me anders ff voor dat filmpje (adres staat in mijn profiel), stuur ik je de link even door!

In ieder geval alvast succes met de beslissing *D
 
Hier ook Rijschool Buis.
Zeer relaxedte mensen ! Zowel de dames achter de balie als de instructeurs.
Alles ook in één keer gehaald. Goede tijd gehad :)

In maart begonnen en in mei klaar.
Dikke aanrader.
 
Ik heb er geen les gehad maar ga vaak mee met de tourdagen samen met de
instructeurs. Toffe en proffesionele mensen bij rijschool BUIS in de clerqstraat!
 
Terug
Bovenaan Onderaan