Een nieuw, -helaas kort- avontuur van Sammie

Ongelovelijk.. :o
De ANWnee-soap gaat door..
Korte samenvatting van het voorgaande; Ik had me verzekerd voor internationale pechhulp.. Bij pech zouden ze voor vervangende onderdeel/reparatie zorgen, maar toen puntje bij paaltje kwam, niet meer zo.. :?

Ik kreeg van de week 2 brieven van ze binnen..
1 envelop met een machtiging om 'makkelijk en veilig' lidmaatschapskosten en 'andere rekeningen'(..) automatisch te betalen (ja dikke vinger :( )

En een tweede envelop..
Met een rekening, van het bedrag waarvan ze destijds van mij het bewijs wilde zien dat ik die had betaald, als voorwaarde om mijn motor terug te halen..
Nu, zou 'volgens afspraak' ( :N ) ze dit bedrag hebben voorgeschoten, wat niet in mijn verzekeringspakket valt en ze dit bedrag nog een keer van mij willen hebben? :?

En dan te bedenken, dat er zoveel ouderen- die het misschien niet meer zo scherp op een rijtje hebben- lid zijn van de ANWnee, die wellicht zonder omhaal aftikken.. :r
Hoe is dit uiteindelijk afgelopen?
 
Hoe is dit uiteindelijk afgelopen?

Ik heb uiteraard niet betaald..Ze weten van voor niet dat ze achter leven of 'proberen' het gewoon en bij veel ANWB-volk/leden zal het nog werken ook..
En die 100 euro voor dat koplampglas? kostte hier 6,50 (want het exemplaar wat ze er daar 'nieuw'in hadden gezet was zwaar bekrasd) en daar ca. omgerekend 4 euro.
DAT zijn de partners van de anwnee..
 
Had je de rekening niet kunnen voldoen met een fles Vodka ter plaatse?

Ik kreeg de rekening pas toen ik thuis was- met gebroken rib, via de anwnee, die me dus later dezelfde rekening sturen met de leugen(!) dat ze het voorgeschoten hadden, terwijl ik ze intussen het bewijs had gestuurd dat ik het had betaald.
Dit stelden ze nl. als voorwaarde om mijn motor terug te laten komen, waar ik al voor verzekerd zou zijn..
 
Ik kreeg de rekening pas toen ik thuis was- met gebroken rib, via de anwnee, die me dus later dezelfde rekening sturen met de leugen(!) dat ze het voorgeschoten hadden, terwijl ik ze intussen het bewijs had gestuurd dat ik het had betaald.
Dit stelden ze nl. als voorwaarde om mijn motor terug te laten komen, waar ik al voor verzekerd zou zijn..


Dat meen je niet _O-

10jaar geleden zoiets soortgelijks meegemaakt bij de Makro in Hengelo.
De garantie van het fototoestel was net 2maanden verlopen. We moesten 150 euro aftikken voor de reparatie.
Thuis vonden we de rekening van Samsung in de doos, 85 €.

Zo spoedig mogelijk weer terug naar de Makro om verhaal te halen. Er stonden meerdere klanten voor de "service " balie, de vrouw hoorde ons verhaal aan en dirigeerde ons daarna gelijk mee naar een kantoorje.
We kregen netjes 65€rotjes retour.

Daarvoor was hetzelfde apparaat al 2 keer gerepareerd voor hetzelfde euvel.
Daarna hebben we nooit meer elektronica enz gekocht bij de Makro.
Wij hoeven het loon van het personeel achter de service /retourbalie toch niet te betalen.
 
Laatst bewerkt:
Wel eens contact gehad met een vrouw bij de ANWB?
Voor het condoom wat bij haar conceptie niet is gebruikt moeten we allemaal betalen..
 
Jeetje Sanmie. Allereerst super dat je weer een verhaal te vertellen hebt na dat gedoe van vorig jaar. Ik heb het toen met veel verbazing en bewondering gevolgd.
Maar grr wat een gedoe nu weer met die ANWB zeg...pfff.
Ondertussen jij dikke pech, maar juist daardoor maak je ook weer bijzondere dingen mee.
Ik wens je een spoedig herstel en goede thuiskomst van je Jawa toe
 
Wel eens contact gehad met een vrouw bij de ANWB?
Voor het condoom wat bij haar conceptie niet is gebruikt moeten we allemaal betalen..
Ik ben zelf een vrouw, maar had laatst ook zo'n dame van de ANWB aan de telefoon.
Mn auto startte niet meer (boekje al erbij, hij gaf een electrische storing aan en daarom gebeld).
Haar advies: steek de sleutel in het contactslot. Check. Draai nu de sleutel naar positie 1. Check.trap nu de koppeling in. Check. En draai nu de sleutel verder naar positie 2.
Uhhh... mevrouw, dit is toch gewoon hoe je je auto start??? My god... dat heb ik al tig keer geprobeerd. Echt, wat een advies!!
Gelukkig zelf het chipje, wat uit de sleutel was gevallen, weer gevonden en problem solved. Maar echt wat een muts zeg....
 
Ik ben zelf een vrouw, maar had laatst ook zo'n dame van de ANWB aan de telefoon.
Mn auto startte niet meer (boekje al erbij, hij gaf een electrische storing aan en daarom gebeld).
Haar advies: steek de sleutel in het contactslot. Check. Draai nu de sleutel naar positie 1. Check.trap nu de koppeling in. Check. En draai nu de sleutel verder naar positie 2.
Uhhh... mevrouw, dit is toch gewoon hoe je je auto start??? My god... dat heb ik al tig keer geprobeerd. Echt, wat een advies!!
Gelukkig zelf het chipje, wat uit de sleutel was gevallen, weer gevonden en problem solved. Maar echt wat een muts zeg....

Yeah, ik denk dat het een voorwaarde is dat je ouders broer & zus moeten zijn als je bij de anwnee wil komen werken..
 
Terug
Bovenaan Onderaan