Een nieuw, -helaas kort- avontuur van Sammie

De eerst volgende keer dat de ANWB je contacteert over rekeningen, vermeld je dat je alle ziekenhuisrekeningen naar de ANWB gaat sturen met een uitleg van de situatie. Misschien dat het ze dan duidelijker wordt.
 
:(
Ik slaap amper van de pijn.. -O-
En met dit soort vervelende kouwe-drukte-dingen merk ik dat mijn incasseringsvermogen duidelijk minder is..

Na 2 dagen kreeg ik Codeine om het slijm in de longen op te lossen, en pijnstillers waarop een olifant vlak zou gaan. De laatste heb ik trouwens niet gebruikt.

He jij niks gekregen van ome dokter?
 
Zo, vorig jaar kreeg ik het advies om mijn verslag op de promotor-anwb site te bloggen..
(.. je schrijft leuk! weet je dat??)
Ik heb dit nu ook gedaan met dit verhaal..
Eens kijken of dit door den censuur komt..
 
Mooi verhaal, jammer van het abrupte einde van je avontuur. Sterkte met je herstel en het terugkrijgen van je motor.

Dank!

Vreemd, tussen de foto's tref ik een foto die we heel erg lijkt op de bocht waar ik onderuit ben gegaan, incluus het zandspoor, maar kan me niet herinneren dat ik deze foto gemaakt heb..

 
Zo, vorig jaar kreeg ik het advies om mijn verslag op de promotor-anwb site te bloggen..
(.. je schrijft leuk! weet je dat??)
Ik heb dit nu ook gedaan met dit verhaal..
Eens kijken of dit door den censuur komt..

Het leest wel lekker weg en het is een onnavolgbaar avontuur.
Eigenlijk zou promotor gek zijn als ze het niet zouden plaatsen.
 
Als eerste sterkte, klinkt erg pijnlijk allemaal...

Zelf ook deze situatie meegemaakt met de ANWB. het zjin echt pennenlikkers die de regel van hun eigen voorwaarden heel precies naleven.

Ik heb een aanhanger gehuurd in het oosten des lands, ben met een maatje de auto in gestapt en heb in 1 dag 1600 km gereden (op en neer adresje motor) om het ding op te halen.

Als je daar te plekke bent kan je een prijs onderhandelen met de berger.
Aanhanger huur je voor 50,-

Ken je iemand met een trekhaak en veel vrije tijd?
Hier moet je trouwens niet te lang mee wachten, want hoe langer het duurt, des te moeilijker het allemaal wordt...
 
Laatst bewerkt:
Wat een verhaal! Heb je al filmrechten verkocht aan Hollywood? Wel een beetje aandikken met een ziekenhuis wat dan organen verkoopt en mensen vast wil houden in het ziekenhuis en onder andere zandsporen legt in bochten om aan extra organen te komen etc. :+

Maar ff serieus; mooi verhaal, erg jammer van die valpartij. Hoop dat je snel herstelt en je steeds minder pijn hebt. Succes met het terughalen van je motor. Wel erg jammer van de ANWB, je leest wel vaker dat soort ellende waarbij ze niet meewerken. Ondanks (of dankzij?) de valpartij heb je wel weer heel wat meegemaakt wat inderdaad straks mooie verhalen zijn bij een kampvuur.
 
Ik verbaas me nog steeds over dat beetje zand.. Ik ben een ervaren motorrijder die jarenlang het hele jaar door rijdt.
Onverharde wegen daar, koeiestront op de weg, steenslag en 'gecontroleerd driften'geen probleem..
Maar ik heb dit gewoon over het hoofd gezien en/of onderschat.. ik ben er heen gestrompelt om te zien waar ik nu over weg was gegleden en voelde met m'n voet, en het was echt glad! Een dun spoor grofkorrelig zand.
Vreemd dat de banden , eenmaal naast het spoor geen grip meer vonden. En ik heb nog wel een BT45 voor en K65 achter, niet de slechtste..
 
mooi zuur, de afloop.

heb je het bij de anwb voor elkaar gekregen om nu alle communicatie over de mail te doen?
 
Knap klote verhaal. :(

Heb je niet een vriend of kennis met een busje en een ijzeren wil? Het moet te doen zijn om met 2 personen in een ruk daar naartoe te rijden. In de avond uit nederland vertrekken, dan ben je de volgende avond daar. Nachte overnachten bij je nieuwe vriendin en de volgende dag beleefd ruzie zoeken met de berger en je motor inladen. Tweede nachtje bij je vriendin overnachten en de volgende ochtend vroeg weg. Over een week zou je wel weer fit genoeg moeten zijn om de reis te maken (op karakter, want pijnvrij ben je voorlopig nog niet).

Ik krijg er bijna zelf zin in })

ps. Aanhanger raad ik je af op die afstand, schiet voor geen meter op.
 
Laatst bewerkt:
Ik vrienden? :$
Eh, iemand moet tijd en zin hebben en het is nogal een ruk-end..
Ben nog bezig met de anwnee die wel/niet de bocht om lijken te gaan, maar ze zijn traag log en geevn een onbetrouwbare indruk..
Als ik nu wist waar ik aan toe was..
 
Valt inderdaad even vies tegen, 2000 km enkele reis.
Je zal niet snel mensen vinden die dit willen doen voor je.
Een bus is inderdaad handiger op een rit als deze.

Niet iemand die toevallig nog een weekje Roemenië gaat doen hier en toch al met de bus er heen gaat?

Het is dat ik net terug ben en al 2x ben geweest dit jaar.
Anders had ik er een vakantie van gemaakt. :]
 
Ik heb diep respect voor mensen die dit soort avonturen aandurven...

zelf nog nooit verder dan nederland geweest met de motor :]
 
Ik vrienden? :$
Eh, iemand moet tijd en zin hebben en het is nogal een ruk-end..
Ben nog bezig met de anwnee die wel/niet de bocht om lijken te gaan, maar ze zijn traag log en geevn een onbetrouwbare indruk..
Als ik nu wist waar ik aan toe was..

Daar heb je denk ik gelijk in.
Volgens mij heb je die ANWB tegen het zere been getrapt. Sindsdien verrekken ze het om concessies te doen.
Het kan ook aan jezelf liggen, dat je het ernaar gemaakt hebt?
 
Zo, vorig jaar kreeg ik het advies om mijn verslag op de promotor-anwb site te bloggen..
(.. je schrijft leuk! weet je dat??)
Ik heb dit nu ook gedaan met dit verhaal..
Eens kijken of dit door den censuur komt..
_O- :} :}
zou wel mooi zijn dat het er door komt ;)
 
Valt inderdaad even vies tegen, 2000 km enkele reis.
Je zal niet snel mensen vinden die dit willen doen voor je.
Een bus is inderdaad handiger op een rit als deze.

Niet iemand die toevallig nog een weekje Roemenië gaat doen hier en toch al met de bus er heen gaat?

Het is dat ik net terug ben en al 2x ben geweest dit jaar.
Anders had ik er een vakantie van gemaakt. :]


of transportbedrijf die 'leeg'terug gaat? ff transporteurs mailen en vragen O-)
 
Wel, er lijken ontwikkelingen te zijn.
Ik heb de anwb dus een mail gestuurd waarin ik hun gang van zaken(-doen) opnoem, met name dus de procedurefouten en heb ze in gebreke gesteld op 2 punten.(@ boevie, dat zou dus mijn schuld zijn?? :? )
Ik gaf ze 5 werkdagen de tijd om hierop te herkauwen en hebben nu voorgesteld de motor wel terug te halen op voorwaarde dat ik die rekening van hun 'zusterbedrijf' zoals ze het zelf noemen, betaal, dus die 100 euro voor een koplampglas van ca. 8 euro, waarvoor ik geen opdracht/toestemming voor reparatie had gegeven.- excuus voor de herhaalmodus-
Het lijkt me de kortste klap als ik hierin mee ga,
Ik vind het wel eh, nogal wat dat de anwb een dergelijke manier van handelen door een 'zustermaatschappij' goedkeurt..

Nu nog afwachten of ze het nu wel nakomen..
 
Toch wel een goede actie dat ANWB Motor het verhaal heeft geplaatst terwijl ze er zelf niet zo heel goed van afkomen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan