een nieuw komer

DuhChauffeur

Rookie
13 sep 2004
7
0
Harderwijk
ja alweer een nieuw komer
ik wilde eigenlijk niet, moet je weer ergens bijhoren en word je weer in een vakje gedrukt
maar mijn buurvrouw TDMuts vond dat ik me moest aanmelden
om overtuigt te worden ben ik eerst meegeweest naar de meating van afgelopen 12 sept en als je daar dan op je droommotor mag zitten van Freak en ook daar overtuigt word dat je er bij wil horen meld je dan toch maar aan 8-)
 
Heeee buurvrouw, nog bedankt dat je als DuhChauffeur wilde optreden voor deze crash-muts. Veel plezier met het lezen en posten hier ('t is verslavend!!)
ps. spider is diegene die de motor zo "close" naast de golf parkeerde ;)
 
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa! Daar is de DuhChauffeur!

Welkom op MF!

Enne.... heb je al een piccie klaarstaan? Daar gaat vast nog wel omgevraagd worden ;) .
 
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa! Daar is de DuhChauffeur!

Welkom op MF!

Enne.... heb je al een piccie klaarstaan? Daar gaat vast nog wel omgevraagd worden ;) .
zie : http://www.motor-forum.nl/forum/topic/71993/singlepost/1959216
of
mm012_r.jpg


edit: muts zat met foto's te prutsen
 
Laatst bewerkt:
Op donderdag 16 september 2004 16:39 schreef TDMuts het volgende:Tja, misschien kan je zelf ff een balkje over zijn ogen fotosoepen?
Op donderdag 16 september 2004 16:40 schreef 4-tje het volgende:Heeeee Chauffeur....eh...DuhChauffeur!! WELKOM!
}) Die enge man op de 8ergrond heb ik al eens vaker gezien, in deze gedaante
(Afbeelding)
:o Is dit afgesproken werk, zo vlak na elkaar? Of hebben jullie een mini-meet terwijl ik de hele dag tot 1800u keihard aan het werk ben gebruikers loop te pesten en koffie naar binnen giet?

@ TDMuts: zal ik vanavond wel effe doen :+ maar wil ook nog ander dingetje afmaken

@ 4-tje: B| (en een bad hair day is standaard bij mij)

@ R6tijgertje: hoi
115223
(vond het zo lullig om je wel te quoten maar niks tegen je te zeggen :P )






(John ook
115223
uiteraard, maar jij was wat later met reageren :P )



zo, weer een paar minuten van mijn tijd verkloot nuttig besteed. Tijd voor koffie
 
Welkom op MF. :)

Je eerste meeting ook gelijk maar een echte uitgezocht... Veel volk, veel motoren, stunts, motoren die op twee meter voor je voeten langsschuiven... :+
 
Welkom en tot de komende toer , de newbeetoer en die is wel toepasselijk nu :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan