Een nieuwe Tweetakt

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.560
113.009
Rèswèk
Wat voor sportieve tweetakt kan je heden ten dage nog nieuw kopen?

Geen scootâh of jawa's natuurlijk.

Zoonlief nadert de 18 jaren en ontgroeit dan natuurlijk de TZR50

Wat wordt er wel geproduceerd maar niet ingevoerd in Nederland, zoals de RS250. en zou die -omdat deze al eens gevoerd is in NL- makkelijk op kenteken tge krijgen zijn?
 
Laatst bewerkt:
Dat is niet zo heel erg makkelijk denk ik :P Maar, Aprilia heeft de RS125 bijv.. Nieuwe modellen zijn wel dondersmooi :9
 
Laatst bewerkt:
Die RS125 zou ik zelf ook wel willen
 
Waarom koopt ie niet een wat 4takt?... Die RS125 wordt door menig opgevoerde brommer bijgehouden _O-




daarnaast is de MY lang niet zo mooi als de NM!!
 
Rijdt ie nog geen TZR met een malossi cilinder en Yasuni r3 uitlaat dan? Dan rijdt ie die 125ccers eruit :P
 
Wat voor sportieve tweetakt kan je heden ten dage nog nieuw kopen?

Geen scootâh of jawa's natuurlijk.

Zoonlief nadert de 18 jaren en ontgroeit dan natuurlijk de TZR50

Wat wordt er wel geproduceerd maar niet ingevoerd in Nederland, zoals de RS250. en zou die -omdat deze al eens gevoerd is in NL- makkelijk op kenteken tge krijgen zijn?

Bij www.biggelaar-performance.com staat nog een unike RS250 :)
 
Honda NSR125
Honda NS1
Honda MTX200
Aprilia RS125
Aprilia RS250
Suzuki RGV
Cagiva Mito
Yamaha DT125
 
Wat wordt er wel geproduceerd maar niet ingevoerd in Nederland, zoals de RS250. en zou die -omdat deze al eens gevoerd is in NL- makkelijk op kenteken tge krijgen zijn?

Volgens mij kan je alles eenvoudig invoeren dat Europees gekeurd is. Dus alles wat ergens in Europa verkocht wordt, mag sowieso geen problemen opleveren met importeren.

Ik weet alleen niet zeker hoe het zit met keuring, of dat dan nog wel of niet moet...
 
In veel landen mogen al geen nieuwe 2t ten op kenteken gezet mogen.

Een tzr250 blok,of rgv 250,blok is het modernste wat je ongeveer kunt krijgen.
 
KTM, sportief op een andere manier

KTM%20300EXC%2003.jpg
 
Iets zegt mij dat gezien RobRD zn post geschiedenis hier op t forum geen 4T wil :+ en dat posts met foto's/adviezen over 4T's geen nut hebben :P
 
Dat mijnheer zo gek is van 2T kan ik begrijpen. Maar zijn zoon mag toch zeker wel 4T rijden? No offence, maar een 4T zul je vast zeer giftig af kunnen stellen (inlaatkelken veranderen, andere sproeiers) terwijl het economisch (onderhoud/betrouwbaarheid) toch gunstiger is voor zoonlief die het ding gebruikt om naar z'n werk te komen.

Anyhow: dikgedrukt is 2T. Let er ook op dat Italiaanse en spaanse fietsen vaak beter spul hebben (Upside-down voorvork, radiale remklauwen) dan japanse broertjes.

laatste generatie Derbi GPR125 4T of de (laatste) 2008 2T versie. nieuw te koop voor €5500.

Aprillia RS125
YZF125
Cagiva Mito 2009
 
Terug
Bovenaan Onderaan