een nieuweling

full
 
hallo Vero, ben zelf ook Belgische, wel niet van regio Leuven ;) als ik je een raad mag geven, doe je praktijk bij de GA, weet niet of er zo een rijschool in je buurt ligt? Ik heb ze er in ieder geval gevolgd, en moet zeggen dat ik er heel tevreden over ben. Ik ben zelf 1.69 en heb een er-5'ke.

En een Belgische site?

www.motorwereld.be

groetjes,
Wheeliegirl.
 
ben op site gaan zien van autorijschool en blijkbaar hoef ik in belgie geen tweede theorie examen af te leggen is dat van mijn auto goe,
 
ben op site gaan zien van autorijschool en blijkbaar hoef ik in belgie geen tweede theorie examen af te leggen is dat van mijn auto goe

Als je op de site van Mercator zit...die is fout.
Jij moet echt wel theorie afleggen.

By the way...ik woon vanaf oktober in Leuven. Als je is wil gaan sjezen laat maar iets weten.
 
Als je op de site van Mercator zit...die is fout.
Jij moet echt wel theorie afleggen.

By the way...ik woon vanaf oktober in Leuven. Als je is wil gaan sjezen laat maar iets weten.


ah bon moet ik dus toch theorie afleggen waarom zeggen die kakkers van mercator dan van ni ja ma ja ma
:(
 
is hier een Belg die me nu eens kan zeggen of ik men theorie moet afleggen of niet als ik al met nen auto rij,
 
Je moet (dacht ik) sinds vorige zomer apart nog een theoretisch afleggen ja.
 
dus nu niet meer, want men beste vriend wilt me leren rijden en ik zou zo snel mogelijk willen beginnen,...
 
Terug
Bovenaan Onderaan