Een oor aangenaaid

Als het een troost kan zijn, ik heb ook net 2 hechtingen in m'n oor (knobbeltje weggehaald). Moet dus ook een weekje de motor laten staan.
Maar hoe komt het dat je oor voor 3/4 afgesneden is? Met je oor tussen je spaken gedraaid? :+
 
Als het een troost kan zijn, ik heb ook net 2 hechtingen in m'n oor (knobbeltje weggehaald). Moet dus ook een weekje de motor laten staan.
Maar hoe komt het dat je oor voor 3/4 afgesneden is? Met je oor tussen je spaken gedraaid? :+


Als ik dat nou eens zou weten................

Ik heb echt geen idee, het stomme is dat ik verder helemaal niets heb, geen blauwe of schaafplekken, geen kapotte fiets, helemaaal niets. Alleen mijn oor lag er ver af.............

Misschien mijn nickname maar veranderen in Niki Paula ofzo ;)
 
Allah OehAkbhar :} Allah Oehakbhar :}

full
 
Misschien E-keur voor die tulband zien te krijgen?

Sterkte ermee, iig... Lijkt me geen pretje.
 
Is mijn ex-zwager ook eens overkomen. Hij reedt met zijn trapfiets in een bussluis en toen hing zijn oor alleen nog maar aan het lelletje.
De plastisch chirurg, die het oor er weer aangezet heeft, heette Cohen.
hehehe, door een jood een oor aangenaait worden. :+
 
Misschien E-keur voor die tulband zien te krijgen?

Sterkte ermee, iig... Lijkt me geen pretje.


In sommige landen krijg je als tulbanddrager
een ontheffing van de helmdraagplicht.

Anderen gaan er beter door schilderen

of krijgen een functie bij ferrari :W

Voor jou is dit alles niet van toepassing en dus..
Sterkte ermee :Y
 
Laatst bewerkt:
Net even naar het ziekenhuis geweest ter controle. Het hangt er weer netjes bij als je door het paars-blauw-groen-rood heenkijkt en ook geen aandacht hebt voor de hechtingen. Wel vonden ze het nog even nodig om met een naald vocht uit de wond te zuigen wat bijzonder pijnlijk was (jaja, voor mijn eigen bestwil). Het komt er in ieder geval weer ongeveer uit te zien als voorheen.
Gelukkig
 
Net even naar het ziekenhuis geweest ter controle. Het hangt er weer netjes bij als je door het paars-blauw-groen-rood heenkijkt en ook geen aandacht hebt voor de hechtingen. Wel vonden ze het nog even nodig om met een naald vocht uit de wond te zuigen wat bijzonder pijnlijk was (jaja, voor mijn eigen bestwil). Het komt er in ieder geval weer ongeveer uit te zien als voorheen.
Gelukkig

Al die kleuren zijn wel positief. Als het zwart wordt heb je pas echt een probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan