Een open brief, aan motor-forum

booze heeft gelijk

  • nee hij heeft ongelijk

    Stemmen: 2 25,0%
  • ja hij heeft gelijk!

    Stemmen: 4 50,0%
  • in sommige dingen gelijk.

    Stemmen: 2 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.

booze_lets_cruise

Banned User
4 aug 2005
195
0
Ik wilde dit mailen aan orpheus maar ik kies er toch voor om dit aan iedereen hier te vertellen.
Zodat iedereen die het niet met me eens is mijn standpunt en gevoelens kan zien.

En zodat al mijn medestanders hun mening ook verkondigt wordt hier, want de meesten durven niet te spreken omdat ze bang zijn dan ook te verketterd worden net zoals ik nu.


Hier begint mijn brief:

Nou ja werkelijk,

Ik wordt bijna gebanned en anderen zitten me te flamen omdat ik niet in lerenpak rij.
En als ik dat dan verkondig (ook nog eens waneer het 30+ graden is, dus meerdere mensen rijden zo rond!) dan wordt ik afgebrand.

Ik vind mijn behandeling niet eerlijk en ik durf gewoon niet meer mijn mening te geven of topics te openen omdat ik bang ben gebanned te worden.
Want ik haal veel nuttige info uit het forum, vooral in 'techniek'.

En dan wordt er ook geklaagd dat ik veel te lage bids doe op motoren maar als iemand een honda rebel 250 CC uit 1986 met een acu van +5 jaar oud wil verkopen voor 1500 euro dan is het toch begrjipelijk dat ik er zo rond de 400-500 euro voor wil geven?

Ik zal wel blijven kijken op motor-forum naar de techniek topics en mischien heel af en toe in 'algemeen' maar ik begin de zin te verliezen hier te posten.
Het is een hypocriete bende hier waar wheeliez, burnouts, stoppies en met 200+ over de snelweg knallen en 100 in de BBK wordt verheerlijkt en mensen die ervoor kiezen rustig te cruisen in een t-shirt met lekker weer en zich niet in een hele koe willen hullen met +30 graden worden afgebrand en geketterd.

Zo voel ik me dus op dit moment.

Graag zou ik tot een gezamelijk bevredigende oplossing willen komen.
Want ik geloof erin dat we met wederzijds respect wel samen door 1 deur komen.
Maar op dit moment is er voor de chopperrijders en mooi-weer rijders gewoon geen respect te vinden hier op dit forum waar buikschuivers de scepter zwaaien.
mvg.


Ps. de topics die ik open zijn in mijn ogen trouwens neit onzinnig,

Waarom het topic bv, waarin ik vraag of het legaal is een sanitaire stop te maken langs de snelweg legaal is, gesloten wordt...is mij nog altijd een raadsel. Veel van de motorrijders hier gaan toch op vakantie en dan is er niet altijd een toilet te bekennen wanneer de nood hoog is.

Er wordt hier met vooroordelen en voortrekkerij gemoddereerd en ik ben getorpedeerd tot boeman en dorpsgek.
Want die mensen die me flamen en gek noemen krijgen geen waarschuwing!
 
Iemand die hardop verkondigt dat rijden zonder koe of met drank op normaal is, verdient of krijgt nou eenmaal weinig respect. Waarom? Omdat je in je bericht hierboven het ook alleen maar over 'ik ik ik ik ik ik' hebt. Misschien moet je eens stilstaan bij wat dit soort gedrag veroorzaakt/kan veroorzaken bij anderen.

:W
 
Wel , daar dient een forum voor , om je eigen mening op te zetten .
Het is echter niet verplicht om het met een ander zijn mening eens te zijn .
Sommigen gaan echter een stapje verder een kraken een anders mening af , so what ,
slaap je dan 's nacht slecht :?
 
Iemand die hardop verkondigt dat rijden zonder koe of met drank op normaal is, verdient of krijgt nou eenmaal weinig respect. Waarom? Omdat je in je bericht hierboven het ook alleen maar over 'ik ik ik ik ik ik' hebt. Misschien moet je eens stilstaan bij wat dit soort gedrag veroorzaakt/kan veroorzaken bij anderen.

:W

ik zie niet op welke manier ik jou benadeel of hinder door gewoon te cruisen in m'n t-shirt?

Voor mensen die graag wheeliez maken en stoppies en grove snelheidsovertredingen maken. (want dat doen het soort volk dat hier komt posten) verbaast het me toch altijd dat ze hardnekkig je proberen een leren pak op te dringen.
 
ermm ik heb t niet helemaal gevolgd maar je zal t er dan wel naar gemaakt hebbe he.

tuurlijk zijn er veel zeikerdjes die altijd zeuren over je kleding en motor en manier van doen enz enz enz.. LEKKER BOEIE!!

je kiest er zelf voor om erop te reageren of niet...
 
Ik wilde dit mailen aan orpheus maar ik kies er toch voor om dit aan iedereen hier te vertellen.
Zodat iedereen die het niet met me eens is mijn standpunt en gevoelens kan zien.

En zodat al mijn medestanders hun mening ook verkondigt wordt hier, want de meesten durven niet te spreken omdat ze bang zijn dan ook te verketterd worden net zoals ik nu.


Hier begint mijn brief:

Nou ja werkelijk,

Ik wordt bijna gebanned en anderen zitten me te flamen omdat ik niet in lerenpak rij.
En als ik dat dan verkondig (ook nog eens waneer het 30+ graden is, dus meerdere mensen rijden zo rond!) dan wordt ik afgebrand.

Ik vind mijn behandeling niet eerlijk en ik durf gewoon niet meer mijn mening te geven of topics te openen omdat ik bang ben gebanned te worden.
Want ik haal veel nuttige info uit het forum, vooral in 'techniek'.

En dan wordt er ook geklaagd dat ik veel te laaag bied doe op motoren maar als iemand een honda rebel 250 CC uit 1986 met een acu van +5 jaar oud wil verkopen voor 1500 euro dan is het toch begrjipelijk dat ik er zo rond de 400-500 euro voor wil geven?

Ik zal wel blijven kijken op motor-forum naar de techniek topics en mischien heel af en toe in 'algemeen' maar ik begin de zin te verliezen hier te posten.
Het is een hypocriete bende hier waar wheeliez, burnouts, stoppies en met 200+ over de snelweg knallen en 100 in de BBK wordt verheerlijkt en mensen die ervoor kiezen rustig te cruisen in een t-shirt met lekker weer en zich niet in een hele koe willen hullen met +30 graden worden afgebrand en geketterd.

Zo voel ik me dus op dit moment.

Graag zou ik tot een gezamelijk bevredigende oplossing willen komen.
Want ik geloof erin dat we met wederzijds respect wel samen door 1 deur komen.
Maar op dit moment is er voor de chopperrijders en mooi-weer rijders gewoon geen respect te vinden hier op dit forum waar buikschuivers de scepter zwaaien.
mvg.


Ps. de topics die ik open zijn in mijn ogen trouwens neit onzinnig,

Waarom het topic bv, waarin ik vraag of het legaal is een sanitaire stop te maken langs de snelweg legaal is, gesloten wordt...is mij nog altijd een raadsel. Veel van de motorrijders hier gaan toch op vakantie en dan is er niet altijd een toilet te bekennen wanneer de nood hoog is.

Er wordt hier met vooroordelen en voortrekkerij gemoddereerd en ik ben getorpedeerd tot boeman en dorpsgek.
Want die mensen die me flamen en gek noemen krijgen geen waarschuwing!
Maar je hebt in sommige punten volkomen gelijk.

nee, ik vind het ook niet slim om zonder leer te rijden en zal het onder welke omstandigheden nooit goedkeuren.
Ik ben minderjarig.. * ook al zoiets* wordt je af en toe ook afgezeken :P
maar joh.. niks van aantrekken.. ik mag ook niet iedereen.. en met een forum van bijna 50.000 gereistreerden is er vast wel iemand die jou en andersom aardig vindt dus hoef je ook alleen maar met dat groepje om te gaan ;)

Mijn vader heeft een Bandit1200 maar ik heb al die tijd nog steeds niet verteld dat er een HD sjoffelhead aan vooraf ging...wat dat betref vind ik dat je gelijk hebt :Y

maar verder: had het maar gemailt en verwacht aub niet veel sireus...
de brief die jij net schrijft komt mij een beetje over van '' maar hij wel en ikke niet '( :o dat is niet eerlijk!! :( ''

trek je gewoon nergens iets van aan en open topics waar jij behoefte aan hebt.
En wordt je topic gesloten en staat er 1 sireuze reactie in: dan weet je genoeg toch?!
 
Gezien de topic's die je opent en de reply's die je neerplempt heb ik het idee dat je al geruime tijd bewust probeert zo dicht mogelijk langs de grens van het toelaatbare te lopen.

Iedreen weet ook dat als je het met een moderator-beslissing niet eens bent je de betreffende moderator MAILT en daar niet de rest van het forum mee lastig valt.

Even uit de losse pols...
naar spanje, nookie pauzes inlassen?
net alsof aantrappen, trapt de gewone pleb erin?
je(zelf en je) motor laten inzegenen.
MHE KUT zaak!!
Billy en captain America waren gay volgens mij.

Eigenlijk had je al veel eerder geband moeten worden, bij deze.
 
Wel , daar dient een forum voor , om je eigen mening op te zetten .
Het is echter niet verplicht om het met een ander zijn mening eens te zijn .
Sommigen gaan echter een stapje verder een kraken een anders mening af , so what ,
slaap je dan 's nacht slecht :?


Nee ik discusier heel graag hier maar ik heb via mail al van de mods waarschuwingen gehad dat ik m'n gedrag zou moeten aanpassen of ik word gebanned?

Snap je wat ik bedoel, hier is geen ruimte voor discussie als je niet in leren pak rijdt want dan kijken ze je al aan met een scheve neus.
 
Ik wilde dit mailen aan orpheus maar ik kies er toch voor om dit aan iedereen hier te vertellen.
Zodat iedereen die het niet met me eens is mijn standpunt en gevoelens kan zien.

En zodat al mijn medestanders hun mening ook verkondigt wordt hier, want de meesten durven niet te spreken omdat ze bang zijn dan ook te verketterd worden net zoals ik nu.


Hier begint mijn brief:

Nou ja werkelijk,

Ik wordt bijna gebanned en anderen zitten me te flamen omdat ik niet in lerenpak rij.
En als ik dat dan verkondig (ook nog eens waneer het 30+ graden is, dus meerdere mensen rijden zo rond!) dan wordt ik afgebrand.

Ik vind mijn behandeling niet eerlijk en ik durf gewoon niet meer mijn mening te geven of topics te openen omdat ik bang ben gebanned te worden.
Want ik haal veel nuttige info uit het forum, vooral in 'techniek'.

En dan wordt er ook geklaagd dat ik veel te lage bids doe op motoren maar als iemand een honda rebel 250 CC uit 1986 met een acu van +5 jaar oud wil verkopen voor 1500 euro dan is het toch begrjipelijk dat ik er zo rond de 400-500 euro voor wil geven?

Ik zal wel blijven kijken op motor-forum naar de techniek topics en mischien heel af en toe in 'algemeen' maar ik begin de zin te verliezen hier te posten.
Het is een hypocriete bende hier waar wheeliez, burnouts, stoppies en met 200+ over de snelweg knallen en 100 in de BBK wordt verheerlijkt en mensen die ervoor kiezen rustig te cruisen in een t-shirt met lekker weer en zich niet in een hele koe willen hullen met +30 graden worden afgebrand en geketterd.

Zo voel ik me dus op dit moment.

Graag zou ik tot een gezamelijk bevredigende oplossing willen komen.
Want ik geloof erin dat we met wederzijds respect wel samen door 1 deur komen.
Maar op dit moment is er voor de chopperrijders en mooi-weer rijders gewoon geen respect te vinden hier op dit forum waar buikschuivers de scepter zwaaien.
mvg.


Ps. de topics die ik open zijn in mijn ogen trouwens neit onzinnig,

Waarom het topic bv, waarin ik vraag of het legaal is een sanitaire stop te maken langs de snelweg legaal is, gesloten wordt...is mij nog altijd een raadsel. Veel van de motorrijders hier gaan toch op vakantie en dan is er niet altijd een toilet te bekennen wanneer de nood hoog is.

Er wordt hier met vooroordelen en voortrekkerij gemoddereerd en ik ben getorpedeerd tot boeman en dorpsgek.
Want die mensen die me flamen en gek noemen krijgen geen waarschuwing!
Je wordt niet gebanned omdat je niet in leren pak rijdt. Die zijn er zoveel. Maar als iemand een normale vraag stelt óver een leren pak en jij antwoord met

waarom zou je in dit weer een leren pak aandoen?

Heeft dat niks te maken met wel of geen leren pak dragen. Dan ga je gewoon moedwillig zitten zieken in dat topic. En dáár kun je wel een ban voor krijgen, ja.

Zeker met een historie als:

naar spanje, nookie pauzes inlassen?
Pissen langs de weg strafbaar?
Billy en captain America waren gay volgens mij.
net alsof aantrappen, trapt de gewone pleb erin?

Om er maar eens een paar te noemen. Dat heeft niks te maken met normaal posten, waar je op rijdt, hoe je rijdt, etc. Je opent dan gewoon moedwillig topics om te etteren.

Nee ik discusier heel graag hier maar ik heb via mail al van de mods waarschuwingen gehad dat ik m'n gedrag zou moeten aanpassen of ik word gebanned?

Snap je wat ik bedoel, hier is geen ruimte voor discussie als je niet in leren pak rijdt want dan kijken ze je al aan met een scheve neus.
Joh, het heeft helemaal geen zak te maken met wat je rijdt, hoe je daarop rijdt en wat je ermee doet. Alle motortypen zijn hier vertegenwoordigd net als alle rijstijlen. Als je zo loopt te etteren zoals jij doet, kun je op een gegeven moment gewoon vertrekken. Ongeacht wie je bent, wat je rijdt, hoe je je kleedt, etc.
 
Laatst bewerkt:
Ik sluit me volledig aan bij Orpheus en Baksteen. Je doet het er gewoon om en helaas trek je nu een keer aan het kortste eind.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan