Regelmatig lees ik hier mee en soms probeer ik ook weleens te antwoorden maar sommige vragen/problemen komen erg vaak terug dus ik dacht laat ik eens een paar tips neerzetten...........aanvullen mag hoor!
tip 1: Auto olie in een motor (vooral 1 met natte koppeling) is het beste en dan nog het liefst die van 9.95 voor 5 liter bij de Aldi.
tip 2: Geen enkele accu heeft onderhoud nodig, als je motor na de winterstalling er niet op start ga zeuren bij je dealer!
tip 3: Wheelie's zijn goed voor je versnellingsbak, het is een fabel dat er daardoor weleens iets stuk zou kunnen gaan.
tip 4: Als je motor een jaar stil staat en hij start daarna niet meer zijn het nooit vuile carburateurs, maar ligt het altijd aan de monteur die hem het jaar daarvoor heeft nagekeken!
tip 5: Het beste is het om eerst alles uit elkaar te halen en daarna hier op het forum te komen vragen hoe het weer in elkaar moet.
tip 6: Het aanschaffen van een werkplaatshandboek is echt weggegooid geld, investeer het liever in iets nuttigs.
tip 7: Van een flinke schuiver gaat je motor nooit kapot, heb je daarna een probleem moet je toch echt de oorzaak ergens anders gaan zoeken.
Als er iemand anders nog meer goede/nuttige tips heeft dan hoor ik ze hier graag!
tip 1: Auto olie in een motor (vooral 1 met natte koppeling) is het beste en dan nog het liefst die van 9.95 voor 5 liter bij de Aldi.
tip 2: Geen enkele accu heeft onderhoud nodig, als je motor na de winterstalling er niet op start ga zeuren bij je dealer!
tip 3: Wheelie's zijn goed voor je versnellingsbak, het is een fabel dat er daardoor weleens iets stuk zou kunnen gaan.
tip 4: Als je motor een jaar stil staat en hij start daarna niet meer zijn het nooit vuile carburateurs, maar ligt het altijd aan de monteur die hem het jaar daarvoor heeft nagekeken!
tip 5: Het beste is het om eerst alles uit elkaar te halen en daarna hier op het forum te komen vragen hoe het weer in elkaar moet.
tip 6: Het aanschaffen van een werkplaatshandboek is echt weggegooid geld, investeer het liever in iets nuttigs.
tip 7: Van een flinke schuiver gaat je motor nooit kapot, heb je daarna een probleem moet je toch echt de oorzaak ergens anders gaan zoeken.
Als er iemand anders nog meer goede/nuttige tips heeft dan hoor ik ze hier graag!