Een piepertje in de file?

Ja zoals heel tof met 12 km/h iedereen die niet in de weg staat bedanken. Zo van "kijk mij ik ben een stoere biker en jij mag de hele dag vrolijk zijn omdat ik je een bedankje gun". Heel vriendelijk maar langzamer dan afstappen en lopen.. |(

Die gasten moeten ze op vrijdagmiddag de periferique van Parijs in sturen..

Lijkt me juist een mooi voorbeeld van wat vriendelijkheid in het verkeer in plaats van al die middelvingers, grootlichtflitsen en what-not als iemand een foutje maakt. Ditsoort dingen hoef je niet verkeerd te interpreteren, wees blij dat er mensen zijn die elkaar nog vriendelijk bedanken.
 
Dat dat gebeurt toont ook meteen aan dat alle andere motorrijders een hoger tempo aanhouden, en "de koningin" zich dus uitzonderlijk langzaam en inzichtloos door het verkeer begeeft.

Zo heb ik ook eens een "echte filerijder" achter me gehad, die dus sneller wilde, vervolgens laat ik hem voor en toen kwam hij er achter dat een hoger tempo volgen als je achter iemand rijd makkelijker is dan als je voor moet rijden... gevolg, we gingen langzamer dan toen ik voor reed.... maar niet aan de kant gaan hoor!... sukkel.. :(
 
Laatst bewerkt:
Als ik in de auto in de file sta, zorg ik dat gewoon netjes sta, zodat ik niet aan de kant hoef. Of is dat ouderwets? :X

Blokken moet je ze!
Krijg je een bedankje als je aan de kant gaat....

Ik ga binnenkort denk een MF sticker achterop plakken, en dan motoren blokken in de file, wordt ik misschien gespot.... :+
 
Jup, en het is iets waar ik me onwijs aan irriteer...
Net als die mooi weerrijders die weer voor het eerst file rijden met al hun rare en irriterende acties :X

Wat moeten we dan niet doen in de file?
 
Ik weet wat je bedoeld. Op de A4 rijdt er ook 1 motor rond die dat heeft. Het lijkt net of er een vogeltje langskomt. Ik denk zelf dat het gekoppeld is aan de safetylights. Op Scheveningen heb ik wel eens een verlengde busa gezien die een deuntje had als hij remde.
 
Ik weet wat je bedoeld. Op de A4 rijdt er ook 1 motor rond die dat heeft. Het lijkt net of er een vogeltje langskomt. Ik denk zelf dat het gekoppeld is aan de safetylights. Op Scheveningen heb ik wel eens een verlengde busa gezien die een deuntje had als hij remde.

Die heeft een fluitje in z'n uitlaat geschroefd!!! :+
 
Zoiets misschien?

full
 
Wat moeten we dan niet doen in de file?
Om maar een voorbeeldje te geven wat ik vanochtend ben tegen gekomen:
Denkt dat ie zo breed is dattie er niet tussendoor past (overduidelijk dat dat wel zou passen, maar goed) wat doet hij, gaat stil staan en agressief aan het gas staan jengelen dat ie er langs wil. En zodra die dan een beetje de ruimte heeft meteen volgas, tot het weer een beetje krap wordt... :?
 
Piepen? Dat zijn al die kettingen die de hele winter droog hebben gestaan en nu dus rood van het roest zijn en piepen en knarsen (ja ik heb er ooit eentje voor me gehad...)
 
Ik heb een piepertje op zak!!

Alleen als deze afgaat race ik naar de kazerne en dan zien de automobilisten me helemaal niet:)
 
bedank tegenwoordig de mensen die die hun knipperlicht gebruiken in de file. en meestal even een knipper gebaar naar degenen waar de vonkjes op zijn. en verder gewoon lekker gooien en smijten tussen de auto's door met een km of 15-20km/u.
 
Ik weet wat je bedoeld. Op de A4 rijdt er ook 1 motor rond die dat heeft. Het lijkt net of er een vogeltje langskomt. Ik denk zelf dat het gekoppeld is aan de safetylights. Op Scheveningen heb ik wel eens een verlengde busa gezien die een deuntje had als hij remde.
Zo doe ik het ook altijd. Alleen kan ik er dan echt niet door.
 
bedank tegenwoordig de mensen die die hun knipperlicht gebruiken in de file. en meestal even een knipper gebaar naar degenen waar de vonkjes op zijn. en verder gewoon lekker gooien en smijten tussen de auto's door met een km of 15-20km/u.
Gewoon handjes aan het stuur, je kan ze zomaar nodig hebben in een honderdste van een seconde... en met 15-20 gewoon aansluiten, en de motorrijders laten passeren :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan