Een plug van mijn motor is kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chevko

MF'er
2 jul 2019
46
15
Een plug van mijn motor is kapot maar ik weet niet welke. Weet iemand misschien wat dit is.
IMG_20190702_161216.jpg
 
Dat denk ik wel ja.



Dat denk ik wel ja.



Dat denk ik wel ja.
Ik denk dat je zelf al het goede antwoord heb.
Gewoon wegbrengen dat hok
Indien je bang bent nog meer problemen te creëren is wegbrengen wel raadzaam.

En toch he ... we kunnen er wel met z'n allen bovenop duiken, en lekker lachen enzo, ... maar toch heeft TS volgens mij binnen drie uurtjes wel het beste advies dat hij kon krijgen. Geen gein. Ik denk dat we nog veel meer van dit soort topic starters aan gaan trekken.

Maar het niveau stijgt er niet echt van, dat is dan wel weer jammer.
 
En toch he ... we kunnen er wel met z'n allen bovenop duiken, en lekker lachen enzo, ... maar toch heeft TS volgens mij binnen drie uurtjes wel het beste advies dat hij kon krijgen. Geen gein. Ik denk dat we nog veel meer van dit soort topic starters aan gaan trekken.

Maar het niveau stijgt er niet echt van, dat is dan wel weer jammer.
Mijn laatste reactie was niet om te lachen en om TS af te zeiken, maar een welgemeend advies
 
Mijn laatste reactie was niet om te lachen en om TS af te zeiken, maar een welgemeend advies
Dat realiseerde ik me ook absoluut! .. en ik meende het ook; hij heeft gewoon uiteindelijk het beste advies gekregen. Blijf er vanaf en laat het doen door iemand die weet wat ie doet. Helemaal goed dus.

Ik heb alleen een beetje kritiek op, ach, lamaar joh ... ik moest gewoon lachen om dit topic, het is maar internet, niks serieus. :t
 
Klopt alleen het is mijn lompe cross brommer met quad blok 250cc er in. Had hem alleen gekocht om lomp mee te doen.
Lompe crossbrommer laat vervolgens een glimmende brommer zien. Je bent niet de beste in het verdoezelen dat je gewoon een 250blok in je 50cctje hebt gelegd. Hoop dat je ook hebt nagedacht om je remmen een upgrade te geven.

Je zou natuurlijk ook gewoon de foto kunnen nemen en ermee naar een elektra zaak gaan. Vragen of ze zo'n stekker hebben hem en hem vast solderen en hem vervangen

Maar misschien ben ik wel heel simpel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan