Een potentiele zxr'er erbij!!

Pferd

MF veteraan
11 jun 2004
1.089
0
Zwolle
Beste mede motor mensen,

Even voorstellen dus voor de goede orde!! Ben 20 jaren jong....nog hard aan de studie en heb inmiddels mijn kunstjes op de motor met een voldoende afgerond!! :)
Hoop eind september alles dan in mijn handje te kunnen houden in de vorm van het felbegeerde roze papiertje..... Ben in de tussentijd hard op zoek naar een zxr 400 25 kw...is niet anders, maar bea wilde het zo! Dus als er tegen die tijd iets te koop staat of binnenkort te koop komt te staan in de omgeving van zwolle...en natuurlijk een beetje betaalbaar voor een student...om en nabij de 3000,- euri's dan hou ik me aanbevolen!!

Dank u voor deze mogelijkheid tot kennismaking en jullie horen later wel meer van mij!! :P

groeten
 
Dank je wel voor dit warme welkom....het vergt allemaal nog wel enige oefening, maaaar dat moet wel onder de knie te krijgen zijn! :)
 
Welkom!

Ben toevallig net als jij op zoek naar dezelfde fiets. Veel succes met de zoektocht (heb je waarschijnlijk net als ik hard nodig ;) ), met name als je 'm als licht op kenteken wilt hebben.
 
Dat zou inderdaad misschien kunnen ja, maar de 750 is ietwat groter?? dan de 400, ben maar klein kereltje zie je.... :) En dan het belangrijkste natuurlijk....om niemand te beledigen....koplampen zijn niet alles van de 750...400 is al beter, maar voor het mooiere werk kijk ik liever naar een zx6 of + r..maar ja, student he! *D Zijn die lampen niet toevallig in een 400 cc te bouwen...als je beetje handig bent? Er moet dan natuurlijk wel het een en ander gebeuren....

Enne inderdaad succes met het zoeken verder kerel, ben al paar maand bezig....
 
Terug
Bovenaan Onderaan