Een race demper voor een Gilera runner VXR 200

wat voor geluid verwacht je zelf van een 200cc 1 cilinder?

mijn grasmaaier was 175cc en ook een 1 cilinder en daarvan trok ik de glaswol uit de demper en ik vond het nou niet zo mooi klinken.

verwacht je met een ander dempertje (als ze die uberhaupt hebben, want mijn "3 minute google search" leverde niks op) het geluid van een r6 te krijgen ofzo?
 
Het is een 4takt en geen 2takt dus zal een demper zoals op een race motor wel anders klinken en het uitzicht zal ook wat doen natuurlijk.
Ben ook al een tijd aant googlen en vind echt niets.
Heb er één zien rijden met een titanium demper dus zal het wel bestaan..
 
ik weet dat het een 4takt is, mijn grasmaaier was dat ook.

het oog wil ook wat idd en ik denk het zal gaan klinken als een 250cc crosser ofzo. van die lekkere klappen.

maar een crosser heeft een versnellingsbak waardoor je bij het optrekken een gevarieerd aantal toeren hoort, en dat maakt het geluid lekker sportief.

Bij de scooter zal het toerental de gehele tijd (totdat die uit ze'n vario loopt) op zijn max. koppel blijven tijdens het optrekken, waardoor het naar mijn idee een beetje gaat klinken als een opgevoerde grasmaaier.

Edit: als jij er eentje heb zien rijden met zo'n demper dan moetje idd ff doorzoeken want ik heb ze op i-net niet zo gauw gezien.
 
OK, DA'S MOOI !
VLGS MIJ ZIE IK OP JE FOTO DAT JE (WATERBOYKE) AL EEN ANDERE UITLAAT HEBT GEMONTEERD,WAT IS DIT VOOR EEN MERK, EN ZIT DAAR OOK EEN COMPLETE RVS BOCHT ETC. BIJ?
HEEFT ER OOK IEMAND ERVARING MET DE LEOVINCE UITLAAT?


:?
 
JUIST JA, ZO'N FIJNE & GENUANCEERDE OPMERKINGEN, DAAR KAN IK TENMINSTE MIJN VOORDEEL MEE DOEN. :r
IS ER DAN NIEMAND DIE IETS MEER INFO KAN GEVEN OVER HET ONDERWERP? :X
WAT IS HET EFFECT OP DE FIETS ALS IK ER EEN ANDERE UITLAAT OP ZET??????
 
OK, DA'S MOOI !
VLGS MIJ ZIE IK OP JE FOTO DAT JE (WATERBOYKE) AL EEN ANDERE UITLAAT HEBT GEMONTEERD,WAT IS DIT VOOR EEN MERK, EN ZIT DAAR OOK EEN COMPLETE RVS BOCHT ETC. BIJ?
HEEFT ER OOK IEMAND ERVARING MET DE LEOVINCE UITLAAT?


:?
Idd, ik heb al een andere zoals op de foto dus, voor betere foto's ga naar me webspace -> http://users.telenet.be/waterboyke
Merk is 'Scorpion', DE mooiste voor Runner VXR :} , zit idd een complete RVS bocht bij ! ;)
Is gewoon plug & play, geen nieuwe afstelling nodig en wijzigd ook niks aan de prestaties, enkel het geluid & de looks veranderen, 1000 keer beter !!! :]
Je kan hem kopen bij www.SIP-scootershop.de
Geen ervaring met de Leovince maar persoonlijk vind ik dat een kut merk & lelijke uitlaten !
 
Terug
Bovenaan Onderaan