Een reisverslag : Augustus 2011 Ardèche / Frankrijk

Echt genoten van je verhalen! Als er een boek van zou zijn, zou ik het meteen kopen! Wel wat meer verhalen dan he? :P
 
De Maistro wil graag kope-kope-kopen...

Echt genoten van je verhalen!
Als er een boek van zou zijn, zou ik het meteen kopen!

Dank U !!

Tip : de hele handel knippen, en plakken.
Verdelen in Word.

De hele zwik printen op het werk ; want daar kost het toch niks... ;)
Bundelen, en in zo'n machine drukken zodat er zo'n lijmrandje aan de pagina's komt, en dan in het kaftje drukken.

En dan de hele rattaplan in de boekenkast zetten.
 
Laatst bewerkt:
Dat was weer leuk om te lezen, Ron !! Dat Frankrijk is zo verkeerd nog niet, en dus ook het motorrijden is daar zeer prettig. Ik kan je ook meer naar het oosten en zuiden aanraden, maar daar kom je vast nog wel eens .

:W , minics.
 
Dank U !!

Tip : de hele handel knippen, en plakken.
Verdelen in Word.

De hele zwik printen op het werk ; want daar kost het toch niks... ;)
Bundelen, en in zo'n machine drukken zodat er zo'n lijmrandje aan de pagina's komt, en dan in het kaftje drukken.

En dan de hele rattaplan in de boekenkast zetten.

Tip:

Persoonlijk maak ik altijd een foto album (Hema of Bol of...) waar ik mijn verslag bij zet.
Profi resultaat, mooi de foto's er bij... en lachen om de onzin in de verslagen die er bij horen.
 
Zo, dat was weer genieten geblazen.... Je krijgt het idee dat jullie weeeeken weg zijn geweest. :]

Voor 1 nachtje onderweg is een Routiertje ook goed genoeg. Je rijdt eenvoudig Route National en je komt dan geregeld Les Routiers Europeène tegen. (rood-blauwe uithangborden. Voornamelijk "chauffeurscafé's" maar verhuren ook vaak kamers voor een redelijke prijs. Jee alweer veel te laat. Morgen in Leiden laden voor Haguenau in de buurt van Straatsburg. Ook een heel mooi gebied de Elzas (ze spreken er nog Duits ook). Lijkt hier en daar ook op Duitsland. Enne.... ik krijg er nog voor betaald ook! })
 
minics kent Frankrijk sowieso van dichtbij...

Dat Frankrijk is zo verkeerd nog niet, en dus ook het motorrijden is daar zeer prettig.

Ik kan je ook meer naar het oosten en zuiden aanraden, maar daar kom je vast nog wel eens .

Eerlijk is eerlijk ; dat wat we nu gezien hebben smaakt absoluut naar meer.
Naar veel meer !!

'T RT-tje heeft z'n 10.000 beurt gehad ; dus we kunnen weer... ;)
 
... bij deze ben je op de koffie uitgenodigd! Kan ik het bewijs leveren :Y
 
Laatst bewerkt:
Lafy ruim een half jaar geleden het onderstaande...:

Bedankt voor het delen vanje reiservaringen.

En als ik jou was zou ik voorlopig maar niet meer naar zo'n healing gebeuren gaan.
Voor je het weet geef je dat kleffe vriendje ook 3 pakkerds op z'n wang :+

...probleem is opgelost..., het kleffe vriendje is exit... :Y
...we kunnen dus weer zonder bang te zijn voor enge dingen naar Les Blancards...



...ik denk ; 'k zal je FF bijpraten... ;)
 
...in dat soort fotoboeken kun je toch niet van die lappen tekst kwijt...??

Kijk eens bij Blurb.com. Daar kun je fotoboeken laten maken waar je wel met gemak lappen tekst in kwijt kan! Houdt er wel rekening mee dat je heel veel pagina's gaat krijgen :)

Klik hier eens bij Blog-books, dan krijg je een impressie hoe het eruit zou komen te zien, de prijzen zijn zeer redelijk en de fotokwaliteit perfect! Als ik een fotoboek laat maken doe ik het ook daar, voornamelijk omdat ik gewoon perfecte fotokwaliteit eis in een boek :)

http://nl.blurb.com/make/flip/
 
Zo, dat was een lekker verhaal. Ik ken de streek en misschien wordt het tijd om daar weer eens te gaan kijken.
Het motorgemis werd tijdens het lezen zo erg tijdens de laatste 2 delen dat ik naar de kapstok ben gelopen en maar even de helm heb opgezet.
Enneuhh,... doorwaaikleding ruleszzz. Ik rij er eigenlijk het hele jaar in. Voor de frissere/nattere dagen zit er uitritsbare binnenkleding in. Ideaal voor achter het BMW kuipwerk.
 
Laatst bewerkt:
Dank U borisz !

Mocht U de wens koesteren om langer met de helm op in huis rond te lopen, dan heb ik nog wel een paar meer reisverhalen voor U in de aanbieding... ;)

Want ons komen nog wel eens ergens, zeg maar.
 
Ach..... wegens het slechte weer toch nog maar eens met een grote grijns op mijn gezicht gelezen en de locatie toegevoegd aan mijn favorieten voor je weet maar nooit waar je terecht komt. *D
 
Deze locatie is inderdaad schitterend !
En ; een hele fijne basis om van daaruit toertjes te doen.

Rob & Angela (aka : RoangRT), ook bekend vanuit het 1200RT topic zitten 'as we speak' op hetzelfde plekje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan