Ik zit eensch te kijken naar een leuke motor! En mijn grootste probleem is dat ik een (haast wel) chronisch geld te kort heb! Dus een mille of 9 voor een toffe motor heb ik zeker niet!
Dus ik zat mijn opties eens te bekijken, en is het een goed idee om een werkplaats handboek en een bij behorende schademotor te kopen!?
Ik zag een hele leuke YZF Donderpoes uit '98 voor 3500 euro! Heeft lichte krasjes op de kont (lees achterschade = nieuwe kont). Dat lijkt me geen slechte deal!
Betaald het zich terug, een schade motor opknappen? Krijg je echt een motor weer terug in "nieuw"staat? Of ben je uit eindelijk meer kwijt aan onderdelen en spuitwerk dan een goeie 2e handsfiets??
Dus ik zat mijn opties eens te bekijken, en is het een goed idee om een werkplaats handboek en een bij behorende schademotor te kopen!?
Ik zag een hele leuke YZF Donderpoes uit '98 voor 3500 euro! Heeft lichte krasjes op de kont (lees achterschade = nieuwe kont). Dat lijkt me geen slechte deal!
Betaald het zich terug, een schade motor opknappen? Krijg je echt een motor weer terug in "nieuw"staat? Of ben je uit eindelijk meer kwijt aan onderdelen en spuitwerk dan een goeie 2e handsfiets??