Een schuiver in "De groene hel"....

Moebius_Sandman

Die hard MF'er
12 dec 2002
841
0
Amsterdam
(Gelijk aan posting in WIWTD)
Terug, schitterend weer op de ring, warm zelfs...

Na bij de Mac verzameld te hebben, en masse vertrokken, eerst nog beetje wisselvallig weer, maar t brak af en toe ook open. Nadat een deel van de groep een paar snelle jongens niet kon bij houden (Maximum en Helldesker in de bocht : Ja..we motte wel n bietje gummen hee..) :} was de groep uiteindelijk na wat gezoek weer kompleet.

Nadat paul enkele rondjes had opgewarmd, mochten we aanhaken voor een introotje Ring... nou ging lekker....(vond ik..mocht zelfs wat sneller)(PaulR1 reed met 2 vingers in zijn neus en was zijn teennagels aan het manicuren)
Weer even bijkomen en vervolgens achter Paulr1 en Helldesker en nog wat anderen aan, maar toch maar eigen tempo...todat ineens... bochie naar links, 120 op de klok....klein grijs autootje met :? 30 op de klok... twee opties, tegen de achterkant op of proberen buiten om...

Auw dus....curbstones zeten een motor meteen recht op en ik lag op de grond... ;(
gelukkig stopte iemand van de groep (sorry..ben je naam even kwijt |( ) en hield de boel in de gaten terwijl ik bijkwam...daarna in colone rustig terug naar t einde van de baan (voor de statitiek...heb er dus 2 TWEE rondjes gereden...)

Terug waren de zorgen zeer welkom met het uit trekken van helm, handschoen en er werd meteen gekeken wat er allemaal scheelde aan de fiets (VEEL..maar vooral cosmetisch)

Nadat de rest nog een lading rondjes heeft gedaan (ik wihilll oookk...) de terug reis aanvaard.

En nu staat ie hier... morgen maar es gaan bellen... gelukkig benk AllRisk...

Tot slot wil ik iedereen bedanken voor de goede zorgen, adviesen en hulp :} . Ik hoop jullie allemaal snel weer te zien, ook op de ring...

Ik kruip zo mijn bed in....eerst een bad...

:( morgen spierpijn....


[Update]

Schade aan motor..net geen 5000,= , Schade aan hand, middenhandsbeentje 4 voudig gebroken... geschatte tijd herstel motor 3 weken '( , geschattetijd herstel hand 6 weken... ;(

Deze donkere wolk heeft een zilveren omlijnijning... *D door een meevallertje kan ik Termi's erop laten zetten :9~ , 'm laten chippen :P en een open airbox met K&N filter erop laten zetten *-) en nog geld TERUG krijgen ook... })

Ow ja... helm mag ik een nieuwe voor uitzoeken.. :9

Voel de pijn al minder nu.... :)

[/Update]
 
Laatst bewerkt:
Da,s ff klote voor je, had een mooie dag moeten worden! :(
Veel succes met het herstellen van de bike
 
Hmmm, bagger! Maar goed, zo blijkt wel weer dat het eingelijk 1 grote familie is hè! :)
Succes met het revalideren van je fiets. ;)
 
Shit man, dat is zwaar klote!!!! :(

Gelukkig ben je er zelf redelijk oke vanaf gekomen (hoop ik in ieder geval, denk dit uit je verhaal op te kunnen maken).

Beterschap, ook voor de Duc.....
 
Auw... :( ... Succes ermee. Je bent niet de enige, kreeg net een SMS van maat dattie ook plat was gegaan, veel schuifschade enzo.

Ut gaat wel lekker met de crashes zo... :X
 
Da's mooi rot voor je, maar je bent er zelf nog goed vanaf gekomen (wacht maar tot de spierpijn morgen opkomt ;) ) Is je fiets overigens ook All Risk verzekerd op de Ring?
 
Je hebt het er gelukkig zelf goed afgebracht (en dat is zeker niet vanzelfsprekend op de nordschleife...) veel suc6 met je bike.
 
Nee ikk zelf ben met gekrenkte trots en een gekneusde hand (beetje stijve knie ook) de dans redelijk ontsprongen... Hand is ondertussen zo dik als 'n ei...kreeg mijn handschoen nog maar net uit, dus morgen foto's.....

Wat me wel opvalt... als je valt...ben je ijzig koel en ik herriner me dat ik dacht "nou...ik schuif nu wel ver genoeg...." :P
 
Als je morgen maar wel effe foto's laat maken van je hand..
De materialistische schade komt wel goed..

Sterkte en succes met de afhandeling.
 
Shit man. erg klote zo'n dagje ring.
hoop niet dat dit wekelijkse kost wordt want dan weet ik niet of ik nog wel wil gaan :(


Maar toch wil ik nog de ring op !!!
 
Da's mooi rot voor je, maar je bent er zelf nog goed vanaf gekomen (wacht maar tot de spierpijn morgen opkomt ;) ) Is je fiets overigens ook All Risk verzekerd op de Ring?

Ja is openbare weg ( gelukkig )

en het autotje was zich wel bewust van wat ie had aangericht of totaal niets meer van vernomen ?
 
Je hebt inderdaad zelf geluk gehad, maar zonde van de Duc. Ben je over de snelweg naar huis gereden ?
 
Heel heel erg rot :(

Hoop voor je dat het goedkomt met de verzekering, maar daar ben ik niet bang voor :)


Autootje is (zoals ik het nu lees, dus pin me er niet op vast) niet aansprakelijk. T is een openbare weg en als ie netjes rechts reed kun je hem niets kwalijk nemen, dan is het gewoon een verkeerde inschatting geweest.....

Als ie links van de rijbaan reed kun je hem aansprakelijk stellen voor de schade omdat hij niet uiterst rechts van de rijbaan reed. Politie moet hiervoor dan wel een onderzoek hebben ingesteld, en ik begrijp dat dat niet is gebeurd.

Erg rot voor je! Hoop dat je met je hand ook snel weel in orde is!
 
Heel veel succes met de schade afhandeling. Uiteraard ook veel beterschap met je hand.

Uiteindelijk moet je maar denken dat je er heel goed vanaf gekomen bent, ik heb het ook anders gezien....
 
het is gewoon een kutbaan.... als je ziet hoe veel ongelukken daar gebeuren...
dan kom je weer een kadetje tegen die 80 rijd en dan komt er weer een F40 je
voorbij knallen...

iedereen doet maar wat en er zijn weinig die zich aan de regels houden...

heel jammer want het is een mooie baan.....

FE
 
het is gewoon een kutbaan.... als je ziet hoe veel ongelukken daar gebeuren...


FE

:X

Weet waar je over praat voordat je zoiets zegt...in de Eiffel zelf gebeuren in een weekend meer ongelukken met motorrijders als op de Nordschleiffe...toevallig dit weekend nog met een aantal Duitse politie-agenten uit Adenau over gehad en zij hadden die mening ook.....EN met getallen onderbouwd.

Dus :X
 
Tering!! Echt zonde, maar gelukkig valt het met jou nog mee!!!
De motor komt dan ook wel weer goed.
Dit is een reden waarom ik er een beetje tegen op zie om naar de Ring te gaan.
Vind dit toch wel leip. :(
En het beroerde is dat je er zelf niet veel aan kan doen.
Maar verder lijkt me het echt wel :9~
 
Mooi dat je weer veilig thuis bent enzo...Jammer van de schade, en het komt wel goed...heb alleen wel een borstspier verrekt bij ut rechtbuigen van je middenbok :X maar ja...zonder had je niet kunne rijde, dus was wel de moeite...
 
echt klote.
de stemming sloeg ook wel ff over toen ik je duc zag ;(
was wel ff geschrokken.
en ik weet zeker dat et die bejaarde was met die fiesta. eb, jedi en ik stonden nog zo verbaasd te kijken toen ie door et poortje de baan op ging.
wat dat betreft moet je daar niet rijden als het druk is. dan moet je veel te veel opletten voor dat soort idioten terwijl je al je aandacht nodig hebt om op de baan te blijven.
volgende keer gewoon achter ons (eb jedi en ik) aanrijden, dan heb je geen last meer van bejaarden die in de weg rijden, hooguit van een bejaarde die erlangs wil :P

iig sterkte met de afhandeling van de schade.
 
Dat is mooi '( Ik hoop dat je hand nog helemaal heel is en dat de verzekering uit wil keren, schijnt nogal wat problemen op te kunnen leveren vanwege de Norschleife... Succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan