Een speciale rit voor een bijzonder echtpaar

Foegol

MF veteraan
8 jun 2013
1.697
113
Leeuwarden
Instagram
Ik lat net onderstaande bericht op Gezichtsboek:

Wij hebben een vraag binnen gekregen van een man waarvan zijn vrouw helaas stervende is maar ze willen nog heel graag trouwen en dit gaat met spoed gebeuren op zaterdag 6 september . De bedoeling is dat we om 11 uur in leeuwarden bij hem verzamelen en vandaar uit zijn vriendin gaan halen om half 12 en dan hem met zoveel mogelijk motoren en trikes hun begeleiden en ze trouwen om 1 uur . Wie wil hier zijn medewerking aan geven hij en ook zij zijn gek op een hoop motor lawaai . We willen graag aan deze oproep voldoen zodat ze een onvergetelijke dag krijgen . wij zelf komen wegens een treffen vanuit balkbrug ( aansluiting in overleg via pb graag ) Ook bij van der valk in assen verzameld een groep deze verzamelen om kwart over 9 dus wil je hier aansluiten zorg dan dat je optijd in assen bent half 10 vertrek . De andere deelnemers verzamelen bij mac Donalds leeuwarden zuid goutum , breedijk 1 in leeuwarden om half 11 en daar komen we dan allemaal samen . Graag opgave en hopelijk lukt het ons in deze korte tijd . Iedereen alvast bedankt en graag dit bericht delen .
zou je wel even willen opgeven zodat we ongeveer weten wat er op af gaat komen?? , dit mag via een pb naar mij .
gr Sylvia en Wallie


Ik heb even contact gehad met Sylvia, en zij geeft aan "hoe meer motoren, hoe meer vreugd". In overleg met haar plaats ik dan ook dit bericht op MF.

Het aanstaande echtpaar ken ik niet, maar ik vind het een ontzettend goed initiatief.
Iedereen is welkom, chopper, racer, all/off road, zijspan, trikes, café racers en bankstellen. Zolang je maar van wat motorherrie houdt en het niet erg vindt om een (aanstaand)echtpaar een leuke dag te bezorgen. Als je verwijderbare DB-Killers hebt, is dit de dag om ze er uit te halen ;) })
Er zijn buiten MF om al heel wat aanmeldingen *O* en om enigszins een verwachting van de opkomst te krijgen zou het fijn zijn als je in een reactie laat weten dat je komt en bij welk trefpunt je wil aansluiten. Wellicht kun je er ook bij zetten vanaf waar je komt, mogelijk kan er een nog een trefpunt worden gemaakt.

De trefpunten dusver:
Van der valk in Assen 9:15 uur
MacDonalds Leeuwarden/Goutum 10:30 uur

Nogmaals iedereen is welkom, het belooft schitterend mooi motor-rij-weer te worden. Dus ook als je niet in de buurt woont, maar een tochtje rijdt langs (of in de buurt van) Leeuwarden. Schroom dan niet en sluit aan!

Hopelijk tot zaterdag :Y
 
dank je wel voor het plaatsen , word vast erg leuk , heb net de aanstaande bruidegom gesproken en hij vindt het super dat er toch al reacties zijn , het is en blijft een verrassing voor zijn aanstaande vrouw , zij weet dus van niks en de familie ook niet, dit moet ook zo blijven maar door fb lopen we natuurlijk een risico want het word massaal gedeeld wat natuurlijk super is .
Hoop dat er nog veel aanmeldingen komen en we jullie zaterdag gaan zien in leeuwarden.

gr Sylvia en hans
 
Terug
Bovenaan Onderaan