Een trieste motordag.

Ik lees 'slimmer als'...

Ik lees een aantijging tegen rokers, die kennelijk geen sympathie kunnen krijgen.

En ik lees een vergelijking met Down, die ook een veeg uit de pan krijgen. Weliswaar zogenaamd 'slimmer', maar nog steeds knap denigrerend. In de trand van "als zelfs iemand met Down slimmer is, kun je nagaan hoe dom ik je vind". Een mening weliswaar, getuige het woord 'vind', maar desalniettemin geen fraai beeld van mensen met Down.

En ik lees een stapel uitroeptekens. Mijn excuses, generaal.
Ik hoef geen excuses van iemand die ook niet kan lezen,iemand met down is voor mij een gelijk iemand en niets minder
 
Ik had al gevraagd of die anti rook discussie ergens anders verder gevoerd kan worden en ik hoop dat er een moderator langs komt met de hark.
 
Ik had al gevraagd of die anti rook discussie ergens anders verder gevoerd kan worden en ik hoop dat er een moderator langs komt met de hark.
Nou, Dep is actief nu als moderator online. Ik ben even naar de garage om de accu van de z650 op te laden. En ik lees de reacties dan later wel.
Als je het gerapporteerd hebt kom het vast goed Han. 🙂
 
downdiscussie, roken discussie, en elke andere die niet gerelateerd is aan het afbranden van het museum op het Timmelsjoch graag verder via de PM of een ander geschikt topic. :+
 
Doen ze goed.:}

Maar waar haal je nu in godsnaam 250 klassieke motorfietsen vandaan?

Of doneert hebben ze de beschikking over Peter Gilles zijn verzameling?
 
Terug
Bovenaan Onderaan