Een tweetal (belangrijke) vragen!

The_Hunter

Rookie
29 mrt 2006
1
0
's-Hertogenbosch
Beste medeforummers,

ik heb mij op dit forum aangemeld omdat ik momenteel nogal verlegen zit met een tweetal (belangrijke) vragen. De volgende vragen hebben betrekking op de omgeving 's-Hertogenbosch. Dit omdat ik daar zelf woonachtig ben.

De vragen zijn als volgt:

1. Is er hier iemand aanwezig die mij een bepaalde rijschool zou kunnen aanraden? Hierbij hoor ik ook graag wat daar de redenen voor zijn.

2. Is er hier iemand die mij kan vertellen waar zich een goede en betrouwbare motorstalling bevind? Ik vraag dit omdat er bij ons thuis mogelijk nog dit jaar twee motoren zullen worden aangeschaft en wij simpelweg niet over de benodigde opslagruimte beschikken (met een auto en een aantal fietsen erin staat een garage al snel vol).

Ik ben zeer benieuwd naar de komende reacties. :)


The_Hunter 8-)
 
Ik kan je vertellen van die rijschool: geen idee.
En die stalling ook niet.
Maar als ik je een tip mag geven:
altijd een schepje suiker bij de snijbonen meekoken! Daar worden ze zoeter en lekkerder van.
Succes met zoeken,
Jack.

;)
 
2. Is er hier iemand die mij kan vertellen waar zich een goede en betrouwbare motorstalling bevind? Ik vraag dit omdat er bij ons thuis mogelijk nog dit jaar twee motoren zullen worden aangeschaft en wij simpelweg niet over de benodigde opslagruimte beschikken (met een auto en een aantal fietsen erin staat een garage al snel vol).

gooi die auto er gewoon uit :Y
 
Ik kan je vertellen van die rijschool: geen idee.
En die stalling ook niet.
Maar als ik je een tip mag geven:
altijd een schepje suiker bij de snijbonen meekoken! Daar worden ze zoeter en lekkerder van.
Succes met zoeken,
Jack.

;)

Die man vraagt om een serieuze reactie!! _O- _O-
 
Ik ga die suiker bij de snijbonen eens proberen :Y
 
hehehe, de garage is mijn domein, zoek een rijschool die goedkoop is waar jij goed aan denkt te doen, er is weinig in het leven waar je van op aan kunt. :}
 
Ik heb alleen antwoord op vraag 2:



Dat weet ik niet :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan