een van mijn projecten(spuitwerk)

irving

MF'er
16 feb 2006
181
0
meppel
dit doe ik er voor de lol bij
full
 
Laatst bewerkt:
Moet je even [imgatt*] maar dan zonder sterretje in je tekst zetten ,dan komt de foto direct in beeld
Gr
Ed :W
 
Ja heb meer foto's maar ben niet echt handig met ze er op zetten. _O- :N
Ziet er erg goed uit!

Foto`s max 100kb bij attachment in de balk zetten, en dan in de tekst imgatt tussen [] en dan staat die erop.

Klus jij ook voor anderen, voor de lol.

Grt bobbl 8-) 8-) 8-)
 
Ik zie een Honda tank met een duc zitje ,heb je foto's van de complete fiets ? of ben je nog aan het opbouwen.
Overigens ziet het er zeer netjes uit ,maar als autospuiter als beroep zou je ook niet anders mogen verwachten :+ 8-)
gr
Ed :W
 
Ziet er netjes uit! Ben zelf bezig mijn streetfighter te spuiten (oranje met witte strepen). Gaat op zich best goed alleen ik heb moeite met de 2 witte strepen. En dan vooral de overgang tussen wit en oranje. Ik heb geen idee hoe ik die rand weg moet krijgen. Je blijft hem goed voelen. Hoe doe jij dat dan?
 
als je die randen weg wil hebben moet je alles weer schuren(waterproof p1000) en dan weer in de blanke lak zetten. :Y
 
(Afbeelding) ook een projeccie van me
Mooi hoor ,persoonlijk had ik wel hier en daar een paar kleine aanpassinkjes gedaan zoals:

Andere voorvork(usd)
Andere (mono) achterbrug
Ander zitje
Kuip eraf
Digitellertje erop
Superbikeombouwstuur
motorblok tuning
Uitlaat veranderen

Verder is het een mooie fiets :Y :Y
 
Mooi hoor ,persoonlijk had ik wel hier en daar een paar kleine aanpassinkjes gedaan zoals:

Andere voorvork(usd)
Andere (mono) achterbrug
Ander zitje
Kuip eraf
Digitellertje erop
Superbikeombouwstuur
motorblok tuning
Uitlaat veranderen

Verder is het een mooie fiets :Y :Y
Sorry hier heb ik nog teweinig voor bij geklust _O- _O- _O- , maar upsd zit er reeds in.
 
heb alles met spuitbussen gedaan....(metallic lak) Bij gebrek aan betere apparatuur en omdat ik het toch graag zelf wilde doen. Moet zeggen dat (na enig gekluns) het resultaat zeker niet onaardig is, al zeg ik het zelf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan