Een vers brik

ik ben al stiekem bezig met het blok :P

hier een voorbeeldje wat ik zoal aantrof :o

de kop:

met veel geweld kunnen scheiden, kop en cilinderblok leken wel bijna aan elkaar vastgelast :X

kopcilinderblok.jpg


clinderbussen

cilindervoering.jpg


cilinderbussen met flinke stootranden dus :X


hmm die dingen werken niet echt best als verrekijker _O-

cilindervoering2.jpg


en hier wat zuigervoer :+

oke nu iig duidelijk waar al die olie bleef die ik elke keer kon bijvullen :P

zuigers.jpg


en ff van dichtbij :9

zuigers3.jpg
 
Laatst bewerkt:
en zover de onderdelen weer opgeborgen, toch makkelijk al die bakjes van de chinees :P

onderdelen.jpg



en:

opgeruimd.jpg
 
Niet verkeerd zo die zuigers.
Netjes mee omgegaan lijkt het zo :Y


Maar dat het vast zit kan ik wel geloven gezien de afdruk van de koppakking :Xs
 
Niet verkeerd zo die zuigers.
Netjes mee omgegaan lijkt het zo :Y


Maar dat het vast zit kan ik wel geloven gezien de afdruk van de koppakking :X

idd zelden meegemaakt dat die zo vast zat :?


ik baal nog het meest van die afgebroken koelrib :(
 
Laatst bewerkt:
ff een schopje omhoog, heb afgelopen weekend wat heel moois opgehaald *O* })

namelijk een jaren 70 stijl racekuip 8-)

moet in combi met dit iets moois worden :P


CB%20BBQ%209-7-2005%20025_001.jpg


en hier de kuip 8-)

0ae4_3.JPG



:P :9 :Y :Y :Y :9~
 
Laatst bewerkt:
Dit dwingt respect af, grote klasse.

Iemand meer gedetailleerde info over hittebestendig zwart voor de bochten van mn Duc toevallig?

Johno
 
Dit dwingt respect af, grote klasse.

Iemand meer gedetailleerde info over hittebestendig zwart voor de bochten van mn Duc toevallig?

Johno

ik heb motip hittebestendig gebruikt, nu na een jaar kom her en der de roest er weer door(bochten waren bij mij wel erg roestig).

ik denk dat ik binnenkort een busje kachelzwart ga halen en eens kijken hoe dat zich gaat houden
 
Dat kan ik je wel vertellen...ongeveer een week, als je geluk hebt!


Kachelzwart bewaar ik ook mooie herinneringen aan; heb ik 's voor de bochten van mn Guzzi LM1 gebruikt; als er regen werd voorspeld begonnen ze al te roesten..........

Snie zo duurzaam zeg maar.
 
Ik had weleens iets gelezen over emailleren van uitlaten in een chopperblad, ziet er goed uit en schijnt redelijk duurzaam te zijn. Vraag me alleen af hoeveel dat zou kosten :?
 
Laatst bewerkt:
en alles gemonteerd :9~

elekontsteking.jpg


heb met deze ontsteking hele goede ervaringen :}

hij start heerlijk vlot,
verbruikt minder benzine
loopt regelmatiger
en wanneer je het gas maar lostrekt merk je gewoon dat de motor er veel zin in heeft :D
en geen punten en condensatoren meer welke op de zoveel duizend km nagesteld, cq vervangen moeten worden.

John, waar heb je die ontsteking gekocht? En wat is een goed (lees goedkoop) adres voor onderdelen. Heb een keer een linkje gekregen maar helaas alweer kwijt geraakt in delijsten met links (misschien dat ik toch maar eens die zooi moet gaan indelen in een logische manier....)
 
hee hallo Oma :+

De motor van dit topic heeft een nieuwe baas gekregen, en staat vanaf heden niet meer in mijn garagebox '( , maar gelukkig blijft ze in de buurt rondrijden dus kan ik haar zo af en toe nog eens zien 8-) filmpje staat in de ondertitel ;)
 
Laatst bewerkt:
hee hallo Oma :+

De motor van dit topic heeft een nieuwe baas gekregen, en staat vanaf heden niet meer in mijn garagebox '( , maar gelukkig blijft ze in de buurt rondrijden dus kan ik haar zo af en toe nog eens zien 8-) filmpje staat in de ondertitel ;)

ah gossie -O- heel veel sterkte joh * knufffie *






:+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan