Een vers brik

afgelopen jaar persoonlijk veel negatieve dingen meegemaakt waardoor ik het motorrijden niet meer zag zitten.

de grootste klap kwam persoonlijk een paar maanden geleden. die klap ben ik nu redelijk te boven

na vele bezinningen, twijfels bij mij, uiteindelijk toch komt het erop neer, blijf ik toch zo lang als mogelijk is doorgaan met het motor rijden en wil ik volgend jaar weer volop deelnemen met de obt's enz...


nu nog ff opzoek naar een hoop roest waar cb750 opstaat :9
 
Laatst bewerkt:
John, shit dat je zoveel ellende achter de rug hebt. Is nooit fijn. Ik miste je bijdragen hier al.

Maar goed dat je jezelf weer bij elkaar geraapt hebt en sterker bent geworden.

Welkom terug zou ik zeggen.
 
afgelopen jaar persoonlijk veel negatieve dingen meegemaakt waardoor ik het motorrijden niet meer zag zitten.

de grootste klap kwam persoonlijk een paar maanden geleden. die klap ben ik nu redelijk te boven

na vele bezinningen, twijfels bij mij, uiteindelijk toch komt het erop neer, blijf ik toch zo lang als mogelijk is doorgaan met het motor rijden en wil ik volgend jaar weer volop deelnemen met de obt's enz...


nu nog ff opzoek naar een hoop roest waar cb750 opstaat :9
Hopelijk ben je sterker uit de rotperiode tevoorschijn gekomen dan dat je erin gegaan bent.
Ieg heel leuk je hier weer te zien en *O* voor je voornemens!
Hopen oud roest met CB750 erop moeten te vinden zijn :Y
Zoiets als het verse Brik, waar je dit topic voor opende.
Is je eigen Brik inmiddels ook van het toneel verdwenen?
 
*O*

Maar ga je nou toch weer CB750 brik rijden? Dat dat je wat moderners (lees: een motor waarvoor je wegenbelasting moet betalen :P) wilde?
 
soms hoor je ook leuke berichten en ga ik dus uiteindelijk weer voor oud spul, dan wel een roestige cb750, dan wel een oud zijspan uit rusland, moderne motoren das waarschijnlijk van de baan af
 
Laatst bewerkt:
soms hoor je ook leuke berichten en ga ik dus uiteindelijk weer voor oud spul, dan wel een roestige cb750, dan wel een oud zijspan uit rusland, moderne motoren das waarschijnlijk van de baan af

Das een hele geschikte combinatie. :Y

[reclame-mode-aan]
Een bekende MF zijspanner heeft de combi zelfs te koop staan (als die nog niet weg is).

Wat betreft rijden is die helemaal in orde.
Wat betreft motorisch en optisch kun jij je er helemaal op uitleven. 8-)

En prijs is naar mijn mening erg redelijk brikkeprijsje. (zit geloof ik zelfs een redelijk goed reserve blokje bij)...
[reclame-mode-uit]
 
Das een hele geschikte combinatie. :Y

[reclame-mode-aan]
Een bekende MF zijspanner heeft de combi zelfs te koop staan (als die nog niet weg is).

Wat betreft rijden is die helemaal in orde.
Wat betreft motorisch en optisch kun jij je er helemaal op uitleven. 8-)

En prijs is naar mijn mening erg redelijk brikkeprijsje. (zit geloof ik zelfs een redelijk goed reserve blokje bij)...
[reclame-mode-uit]

ik heb een vermoeden welke dat is :Y

heel mooi, maar daar heb ik op dit moment de pesos niet voor das allemaal voor volgend jaar bij mij iig :P
 
Laatst bewerkt:
ik heb een vermoeden welke dat is :Y
heel mooi, maar daar heb ik op dit moment de pesos niet voor das allemaal voor volgend jaar bij mij iig :P

Ik zat effe te kijken en de advertentie is er i.i.g. niet meer. :N

(wie weet heeft Zeepok em tegen die tijd nog staan voor je...) O-)


En serieus, met jouw kennis en kunde betreft de cb750 zou je beter af zijn met zoiets dan met een ural combi. (die tegenwoordig steeds duurder lijkt te worden)
 
de vraag naar die combi's stijgt idd helaas en dus ook de prijs '( , bij mij zal ze ook buiten moeten logeren altijd, dus een beetje roest mag best :9

ik heb her en der wel wat kontakten zitten (goh toch makkelijk poolse arbeiders welke werken bij mijn werkgever)
 
Laatst bewerkt:
Hé sjonnemans, long time no see!
Goed te lezen dat de zon weer (voor je) schijnt in het zwolse...zien we je weer straks in fryslân dan?

;)
 
zoo het is 9 december alles is weer een jaar geleden ongelofelijke kut dag gehad vandaag.

k wil er verder ook niet meer over nadenken, aankomend jaar beslis ik of nog verder met motor rijden ga of ik hang m'n versleten pak aan de wilgen, en ga in de garage regelmatig nog kijken naar m'n motor en ga die af en toe nog poetsen, chroom moet onderhouden worden.
 
Laatst bewerkt:
*knuf*
wou dat ik je ermee helpen kon, maar dat kan niemand, sterkte Johnny

meer weet ik niet te zeggen -O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan