Een vloek!!!

ja als ik die blad mongool ooit nog in mijn klauwen krijg ooooooeeee |(
we hebben wel een vage foto van em

full


oh nee dat ben ik met mijn vriendin op een pooier en hoeren feestje :D
 
Wolf net aan de phone gehad!
Hij is bij die kerel langs geweest waarvan we het vermoeden hadden dat ie het had gedaan!
Die dodo heeft bekend dat hij het gedaan heeft. Ook had wolf al ff een mooi opzetje gemaakt voor de schade afhandeling en nu is het ook zo dat die kerel nog getekend heeft ook!!
Dus met een beetje geluk wordt alles nu verhaald op de verzekering van die dodo!!

Hoe duur zal dat trouwens zijn....een nieuwe voorkuip en voorwiel spatbord incl. spuiten voor een GSX-R 750 uit 1989?!?!?


Nieuw????

whahah, dat word als je veel geluk hebt en zijn verzekering betaald plamuren en spuiten.

Betwijfel of de verzekering betaald gezien het feit dat ie zelf heeft verklaard dat ie dronken was.

Hou ons op de hoogte!
 
...Dus ff bij mijn andere buurman wezen vragen.... die bekende meteen... heb ff laten zien wat voor schade ik had. Hij wou het via de verzekering doen...Prima!!!!! gaf toe dat hij het was geweest...
Dat is mooi! Wel vreemd dat hij het niet ff zelf kwam melden...
 
Nieuw????

whahah, dat word als je veel geluk hebt en zijn verzekering betaald plamuren en spuiten.

Betwijfel of de verzekering betaald gezien het feit dat ie zelf heeft verklaard dat ie dronken was.

Hou ons op de hoogte!


De beste man bestuurde geen motor voertuig. Daar kan je het inderdaad vergeten als je dronken achter het stuur zit. Deze man zal voor deze schade zijn WA verzekering moeten aanspreken denk ik. Gezien de schade zullen die wel eerst een expert sturen.
 
De beste man bestuurde geen motor voertuig. Daar kan je het inderdaad vergeten als je dronken achter het stuur zit. Deze man zal voor deze schade zijn WA verzekering moeten aanspreken denk ik. Gezien de schade zullen die wel eerst een expert sturen.


Ik snap dat het via zijn WA verzekering gaat maar ben benieuwd of die betalen omdat hij zelf verklaard dat ie dronken was en met de fiets tegen die motor heeft geramd.

Vooral het stukje dronken kan denk ik nog wel eens een poging van de verzekering opleveren om niet te betalen.

Persoonlijk had ik "dronken"niet in de verklaring gemeld, maar gewoon per ongeluk met de fiets langs die motor geschampt.

Dan is er nog de vraag of de motor daar mocht staan, in mijn huurcontract stond expleciet omschreven dat je geen motorvoertuigen binnen in de gemeenschappelijke ruimten (lees trappenhuis, gallerij etc) mocht plaatsen.
 
Ik snap dat het via zijn WA verzekering gaat maar ben benieuwd of die betalen omdat hij zelf verklaard dat ie dronken was en met de fiets tegen die motor heeft geramd.

Vooral het stukje dronken kan denk ik nog wel eens een poging van de verzekering opleveren om niet te betalen.

Persoonlijk had ik "dronken"niet in de verklaring gemeld, maar gewoon per ongeluk met de fiets langs die motor geschampt.

Dan is er nog de vraag of de motor daar mocht staan, in mijn huurcontract stond expleciet omschreven dat je geen motorvoertuigen binnen in de gemeenschappelijke ruimten (lees trappenhuis, gallerij etc) mocht plaatsen.

:^

Dat laatste stukje doelt de huiseigenaar op brandgevaar etc. Dus in dit geval was jij fout om daar je motor te plaatsen!

Daar en tegen heb je wel een handtekening/schuldbekenning......dus zal nu wel spannend worden! :)

50% kans!

Daarbij blijft het kl*te voor je! |(

Ik hoop dat je het vergoed gaat krijgen....maar als je em dan toch een volgende keer binnen wilt zetten....doe er dan een hoes overheen met een deken eronder ofzo....dat beschermt toch een beetje!
Dit moet je danwel doen als je motor al afgekoeld is.......ahum.... :X

succes!
 
Zo weer ff een update!!!

In de verklaring heb ik het woord dronken niet gebruikt...... nooit wijzer maken dan ze zijn... Als hij er naar zijn verzekering niks over zegt zullen ze het nooit weten. Maandag verzekering gebeld en dinsdag al een taxeteur langs geweest... Ruim 650 euri schade!!!! Tering wat een geld!! Gelukkig heb ik ook rechtsbijstand, die lui zijn goed bezig! Alle papieren waren woensdag al overgefaxt...... strakke zaak.
Het is idd de vraag of hij er mocht staan maar er word in mijn contract een hoop genoemd maar dit niet..... volgens de verzekering heeft dat niet direct met deze zaak te maken... als je een auto raakt die gestald is op een plek waar deze niet mag staan ben je alsnog aansprakelijk... maar goed we zullen zien.....

Afwachten maar........

Het doorsnijden van remleidingen is helemaal een ^%(*&^%($^streek!!! das nog wel ff een graatje erger dan wat ik heb!! Sjonge, zo'n randdebiel moeten ze maar eens op een mf-meeting los laten.... ff kijken of we een burn-out op zijn hoofd kunnen draaien!!!!
 
Zo weer ff een update!!!



Afwachten maar........

Het doorsnijden van remleidingen is helemaal een ^%(*&^%($^streek!!! das nog wel ff een graatje erger dan wat ik heb!! Sjonge, zo'n randdebiel moeten ze maar eens op een mf-meeting los laten.... ff kijken of we een burn-out op zijn hoofd kunnen draaien!!!!


Als we er achter gekomen waren wie het was dan hadden we denk ik ook wel op z'n minst zo iets gedaan ja! :)
gelukkig voor jou dat je er achter bent wie het was, laat hier ff weten hoe het verloop oké! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan