Een vloek!!!

-' WOLF '-

MF'er
21 jan 2004
170
0
Tussen Weesp en Hilversum
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Zwaar balen! Vorige week enorme pech gehad met mijn achterband.....(binnen 200km lek gereden en dus weer een nieuwe)..... en nu dit!!!!!

Normaal staat mijn bike altijd droog op een veilige plek 10 min. bij mijn huis vandaan. Ik woon zelf in een flat en kan mijn bike alleen onder de trap kwijt want de deur van mijn hok is te smal om mijn bike er in te zetten. Nu staat mijn bike daar dus bijna nooit... en als dat geval is zet ik deze pas na half twaalf binnen en ga er voor negenen de volgende ochtend weer uit. Als hij onder de trap in de gallerij staat heeft niemand er last van en hindert hij ook niet. Kom ik vandaag bij mijn bike.. wat denk je; krassen op mijn voorspatbord en rondom mijn koplampen.... zo diep dat je er een euro rechtop in kan zetten... spiegel bekrast........... Godver de Godver wie?????????????????????????????? Gaat mij honderden euri's kosten om te repareren.... dit moet iemand van de flat zijn geweest en ga dus uitzoeken wie dit gedaan heeft...... kunnen maar zes mensen zijn.... waarom melden ze niet ff dat ze ertegen aan gezeten hebben? (zou ik lang niet zo boos zijn geweest) Hoop dat ik er achter kom, ga anders aangifte doen van vernieling en kijken of de verzekering iets kan doen..... zal zo ff de hele polis door gaan spitten... ZWAAR KLOTE!!!!!!!!!!!!
Ik :r van dit soort mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

dit moest ik kwijt, ik kook!!!!!!!!!!
 
Ik kan mij daarbij goed voorstellen hoe het is om schade te lijden terwijl het ook snel opgelost kon zijn door even aan te bellen.
 
logisch dat je staat te koken.
maar als je heet bent denk je niet helder meer ;)
dus take it easy :X en raap jezelf bij elkaar.
denk na en doe alsof je niet te boos bent als je mensen gaat "ver/uithoren" want tegen een boos iemand durft de dader echt niet toe te geven.

wat een eikels ook, vast iemand die denkt: het is toch "maar"een motor |(

succes met het verhalen van de schade.
het lijkt de wet van murphy wel B|
 
wat een onbehouwen :r straalbezopen boer die dat gedaan heeft,moet een koud kunstje zijn om dat persoon er tussen uit te vissen,kijk ook effe welke deuren/kozijnen het meest bekrast zijn ,en wie daar achter huist/opbergt.
tip vis die aso ertussen uit door een leuk doosje met minialarm erin s'nachts op je buddy achter te laten.
hou ons op de hoogte,opzouten die etterbak.
 
Lekker dan :( Wat een eikel zeg! Je motor staat daar (als ik het zo lees) niet in de weg en ook nog eens alleen maar 's nachts, waar mensen al geen problemen van kunnen maken...
 
Pfffffffff.... begint al wat af te zakken..... ga er idd maar niet "kokend" heen. Ga gewoon rustig vragen/overleggen/praten..... ben nu eerst ff naar mijn ouders gegaan.... stoom afblazen. Mocht er niks uit komen kan ik mijn motor wel ff in de gallerij starten... }) zal lekker klinken met ,mijn Devil-uitlaat!!!!

maar goed eerst kijken of we het netjes kunnen oplossen.... vergalt wel je plezier en trots!!!!!!! Ga zo ff langs de deuren.....


Jullie horen nog... moet ik via verzekering een beroep doen op het waarborgfonds?? of gaat dat anders?? iemand ervaring?
 
Lijkt mij ook niet dat zulke diepe krassen als jij beschrijft per ongeluk er op gezet worden.

Heb het ook met de auto, zit een klein deukje in het zijscherm van een fiets of wat dan ook. Is ter groote van een hagelsteen en ik las laatst dat men zonder te spuiten ook zulke deuken weg kan halen dus ik ga eens informeren.
Niemand ziet em, maar ik weet waar ie zit en zie em dus telkens weer en erger me dood! :(

Succes met het uitzoeken! Hoop dat je hem (/haar :P ) vind, hekel aan zulke personen :(
 
Wat een mongolen...

ze moeten hun handen er af hakken zo dat ze niks meer kunnen vernielen of jatten :(

suc6 met de afwikkeling van de schade...
 
das echt wel lullig hoor

heb jij iets waar je zo zuinig op ben
en dan flikken ze zoiets :r
 
Gatverdarrie.
Lijkt me meer moedwillig gebeurt als ik dat zo lees.

Succes met uitzoeken, hoop dat je erachter komt hoe of wat het gebeurt is.

Wolf is een maat van me en ik denk zelf dat de desbetreffende persoon (en we hebben al een vermoede wie....) met zijn dronkenhasses de deur van zijn stalling heeft proberen open te maken met in een hand zijn fiets waar aan het stuur geen handvatten zitten. De deur wilde niet goed open dus dan zet zo'n mongool ff zijn fiets te leunen tegen de bike van wolf....deze glijd weg en schraapt zo met het stuur, waar geen handvat op zit, langs de lak!!

Dan zou je zeggen dat je toch minstens moet kunnen zien dat er lak aan het stuur van die dodo zit??!!

Wolf......sterkte ermee!! Het lijkt je inderdaad allemaal niet gegund!!!
Maar met een beetje luck komt dit allemaal bij de juiste persoon terrecht!!


Greetz,
Starrrr
 
Wolf net aan de phone gehad!
Hij is bij die kerel langs geweest waarvan we het vermoeden hadden dat ie het had gedaan!
Die dodo heeft bekend dat hij het gedaan heeft. Ook had wolf al ff een mooi opzetje gemaakt voor de schade afhandeling en nu is het ook zo dat die kerel nog getekend heeft ook!!
Dus met een beetje geluk wordt alles nu verhaald op de verzekering van die dodo!!

Hoe duur zal dat trouwens zijn....een nieuwe voorkuip en voorwiel spatbord incl. spuiten voor een GSX-R 750 uit 1989?!?!?
 
Ach ja, sommige mensen hebben gewoon een hekel aan motoren, bij mij hebben ze enkele weken geleden een spiegel eraf getrapt/geslagen/whatever. En ik had op miraculeuze wijze ook een spijker in de achterband zitten.

Een spiegeltje is niet zo duur dus dat viel nog mee (de spijker in de achterband was duurder)

Nu laten ze hem wel met rust, maar ik hoop er ooit nog achter te komen wie die spiegel eraf getrapt heeft. Kon geen ongelukje zijn...
 
Ach ja, sommige mensen hebben gewoon een hekel aan motoren, bij mij hebben ze enkele weken geleden een spiegel eraf getrapt/geslagen/whatever. En ik had op miraculeuze wijze ook een spijker in de achterband zitten.

Een spiegeltje is niet zo duur dus dat viel nog mee (de spijker in de achterband was duurder)

Nu laten ze hem wel met rust, maar ik hoop er ooit nog achter te komen wie die spiegel eraf getrapt heeft. Kon geen ongelukje zijn...

Tsja die spijker had ik vorig weekend in mijn hagelnieuwe achterband... weet er dus alles van...

Maar goed, ben vanmiddag ff gaan kijken wie er thuis waren deze avond... en wat treft; er is zijn twee mensen laat thuis gekomen. één daarvan valt af want dat is mijn vroeger huisgenoot. hij was ook eerder thuis dan ik mijn bike binnen had gezet. Dus ff bij mijn andere buurman wezen vragen.... die bekende meteen... heb ff laten zien wat voor schade ik had. Hij wou het via de verzekering doen...Prima!!!!! gaf toe dat hij het was geweest. Ben weer naar mijn appartement gegaan en heb een schrijven opghestelt waarin beschreven staat waar de schade zit, hoe dit gebeurd is (idd met zijn dronken hoofd met fiets en al er tegen aan gelazert) en dat hij de schade wil vergoeden via verzekering. Heeft zijn handtekeing gezet en zo schuld bekent!!!!

morgen met de verzekering bellen....
 
Tsja die spijker had ik vorig weekend in mijn hagelnieuwe achterband... weet er dus alles van...

Maar goed, ben vanmiddag ff gaan kijken wie er thuis waren deze avond... en wat treft; er is zijn twee mensen laat thuis gekomen. één daarvan valt af want dat is mijn vroeger huisgenoot. hij was ook eerder thuis dan ik mijn bike binnen had gezet. Dus ff bij mijn andere buurman wezen vragen.... die bekende meteen... heb ff laten zien wat voor schade ik had. Hij wou het via de verzekering doen...Prima!!!!! gaf toe dat hij het was geweest. Ben weer naar mijn appartement gegaan en heb een schrijven opghestelt waarin beschreven staat waar de schade zit, hoe dit gebeurd is (idd met zijn dronken hoofd met fiets en al er tegen aan gelazert) en dat hij de schade wil vergoeden via verzekering. Heeft zijn handtekeing gezet en zo schuld bekent!!!!

morgen met de verzekering bellen....

En hoe diep ga je hem begraven? :)
 
Klote zeg, ik zou ook pis link worden als iemand mij zo iets zou flikken!! :( :(
Ik heb een beneden woning in amsterdam en om er toch verzekerd van te zijn dat mijn R1 niet binnen een dag om ligt buiten of gewoon helemaal weg is heb ik maar besloten hem IN mijn huis te zetten. 8-) Foto'tje hier onder :)
Maar nu een maatje van me, Dee-man. Die woont ook in een appartement en zijn motor staat wel altijd buiten. Zijn buurt is gelukkig zo dat het wel kan en hij staat in een dood lopende straat dus er komt bijna nooit iemand. Maar met de winter tijdens de sneeuw wilde hij hem toch overdekt zetten en zette hij hem in de gallerij. Hij deed het dan wel zó dat niemand er last van heeft en hij voor niemand in de weg stond als ze er met de fiets in of uit moesten. En toch heeft één of andere achterlijke mongool tot twee keer toe zijn remleidingen door gesneden :? :( :(
We hebben daarna een verborgen camera op gehangen om er achter te komen wie het was maar ik denk dat die persoon het had gezien want het is daarna niet meer gebeurd "jammer genoeg" :(
Deze reparatie koste gelukkig iets minder dan die van jou, maar hij kwam er de eerste keer pas achter toen hij de straat uit reed met zijn vriendin achter op omdat de sneedjes niet zo heel groot waren. Echt super gevaarlijk.... :(
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan