een vraag aan alle extreme hard rijders.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

R6obbo

banned user
19 jan 2008
122
0
Amsterdam
hallo allemaal

ik rij zelf met een yamaha r6 2004 en ben een extreme hard rijder...
top wat ik er tot nu toe mee gereden heb is 275 harder dos ik niet vanwege het onveilige gevoel.... ( tank slapping ) waar ik dus bang voor ben......
zelf wil ik en kon ik nog harder maar omdat de motor onveilig begint te voele boven de 235/240 durf ik niet snel meer de 270 opnieuw te berijken......
mijn vraag aan jullie alle hard rijders die boven de 250 komen.....
voorkomt een stuurdemper dit? want ik sta wel op het punt 1 te bestellen.
+ nou komt mijn vader vandaag naar me toe die rijdt zelf al meer dan 30 jaar heeft ookal alles gereden en zegt tegen me koop zon double bouble ruitje zit je meer uit de wind.....

wat vinden jullie wat ik moet doen......

alvast bedankt voor jullie moeite groetjes rob.
 
Laatst bewerkt:
Nee, maar als er zo'n motor met die kentekenplaat te koop staat en de verkoper zegt 'altijd van een oud vrouwtje geweest' dan weet je dat dat ouwe vrouwtje wel hard reed! :+

vind deze verhalen altijd zo mooi....... welke rijders rijden er nou op een racer........... :+

als je de motor maar warm laat draaien toch ......... :?
 
Laatst bewerkt:
Ok... bij deze... nee, mijn aprilia geeft mijn geen onveilig gevoel bij die snelheden. Geen stuurdemper.

Het enige wat mij bij die snelheden een onveilig gevoel geeft is de invoegende camper, plotseling naar links komers en aanverwante zaken :W
 
Laatst bewerkt:
Begin eerst maar eens je veerwerk optimaal in te (laten) stellen, voordat je een stuurdemper gaat aankopen om dit soort symptomen te bestrijden...
 
weten mensen nog een bepaald merk voor een stuurdemper wat gewoon super is en wat ik absoluut niet zou moeten kopen en het zelfde met zon ruitje?

alvast bedankt ......
 
Ach iedereen weet dat een R6 gruwelijk overdrijft op de tellers.
Denk aan toerentallen e.d. van de laatste Yamaha's. _O-

Eigenlijk rijdt hij dus nog maar net 145, als hij achter zijn ruitje schuilhoud...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan