Een vriendelijke waarschuwing..

pappie

MF'er
24 mrt 2007
86
0
Ik reed vandaag door een gesloten verklaring(niet gezien). Oom agent aan het einde van de weg attendeerde wij hierop en kreeg van hem een vriendelijke waarschuwing ipv direct een bon. Das toch niet verkeerd ;)

Er zijn toch ook nog hele aardige bromsnorren *D
Wat vind jij?

(foutje in het onderwerp, bedoel vriendelijke ;))
 
Laatst bewerkt:
Ik reed vandaag door een gesloten verklaring(niet gezien). Oom agent aan het einde van de weg attendeerde wij hierop en kreeg van hem een vriendelijke waarschuwing ipv direct een bon. Das toch niet verkeerd ;)

Er zijn toch ook nog hele aardige bromsnorren *D
Wat vind jij?

(foutje in het onderwerp, bedoel vriendelijke ;))
nee :P

mij pakten ze gelijk mijn rijbewijs af ;(
 
ik heb mijn rijbewijs een keer moeten ophalen uit de rechtbank van zutphen.
een stukje zutphen uit kom ik achter een auto die 60 reed, mocht er 100. maarja dubbelle doorgetrokken streep. wel ingehaald. en 110 verder. kijk ik na 10 secondes nog ff in m'n spiegel. komt er zo'n geel gejaste flits om de auto heen, snel naderend. een motor agent dus.
hij komt vlak achter, naast me rijden. tis toch een motormuis dus ik steek vriendelijk groetend mij hand op naar de agent.
hij komt naast me rijden, mij aankijkend. ik kijk hem aan, knik, hij knikt ook, geeft een stoot gas. en blijft voor me rijden. ik dacht nog, hij zoekt een mooi plek.
eind van besluit, hij heeft 3 dorpen voor me gereden. daarna niet meer gezien.
ze bestaan nog, de agenten die de situatie afweegt en vervolgens besluit wel/niet staande te houden. de meesten zien een degelijke actie aan voor een boeteprovisieverhoogende (scrable) actie en geven de boete, al was de actie geheel terecht en zonder gevaar.
 
pas geleden via N44 richting A4 effe onder de tunnels van L'dam het gas open :9
staat er aan het eind een baksteen bij een verlaten wagen :o

of ik iets minder lawaai wilde maken, hij vermoedde dat mijn snelheid ook te hoog was
dus dat ik over het algemeen iets rustiger aan wou doen

Netjes m'n weg kunnen vervolgen zonder gevolgen
 
Tot nu toe zijn vrijwel alle (totaal minder dan tien trouwens) boetes die ik gekregen heb naar mijn mening vergezocht geweest, maar zijn de vijftal keren dat ik er met een waarschuwing vanaf gekomen ben naar mijn eigen idee juist boetewaardig geweest.

Toch liev van die agenten, daar niet van. :)
 
Ik reed een keer door het centrum en op een gegeven moment voordat ik er erg in had..reed ik door het centrum alleen daar waren twee busbanen. Dus niet voor normaal verkeer...dus ik rij de hele straat uit...denk 100 meter ofzo... en sta stil om links af te slaan op de busbaan. Zie ik een motoragent voor me op het kruispunt naar mij kijken. Ik dacht dat ik er bij was. Hij keek me nog een keer aan en ik dacht nu komt hij naar me toe, hij reed het kruispunt op en sloeg voor me neus af.

;)
 
Op een ochtend op de A4, ik moest vanuit Den Haag Zuid richting A12 Utrecht.
Mijn uitlaatjes maken nogal een aardig geluid O-) Oom agent in een auto naast me,
bleef een tijdje naast me rijden tot de splitsing A'dam - Utrecht. Ik denk; dat is
een bon voor de pokkeherrie. Op het moment dat ik 2 banen opschuif naar rechts
kijk ik even wat oom agent wil. Hij zit te lachen, steek z'n duimpie op en rijdt door. _O-
 
Zozo, kijk eens naar "meuk": Oost-Europa pakt artikel 5 anders aan.
Machtsmisbruikers zijn het als het hun past.
Als Nederlander (die waarschijnlijk geen Frans verstaat) zul je maar eens door brusselse agenten aangesproken worden...Je zult wat beleven omdat ze denken dat U doet alsof u geen frans verstaat zult u alvast een paar rake klappen incasseren, DAAR waar het geen letsels nalaat.
In bepaalde wijken durven ze al niet meer komen, bang van hangjongeren, van tunerstraatracers (als ze van Noord-Afrika komen)
maar een onschuldige die meppen ze ineen.
full
 
Laatst bewerkt:
Ik reed vandaag door een gesloten verklaring(niet gezien). Oom agent aan het einde van de weg attendeerde wij hierop en kreeg van hem een vriendelijke waarschuwing ipv direct een bon. Das toch niet verkeerd ;)

Er zijn toch ook nog hele aardige bromsnorren *D
Wat vind jij?
Eens, i

Ik ben wel eens aangehouden nadat ik associaal links voorsoorteerde om rechtdoor te gaan, en daarna ook nog rechts inhaalde. Vroegen ze mijn papieren en nadat ze die hadden bekeken zei een van hen: "Nee, hem kunnen we toch geen bon geven".

Ik verzorg de salarisadministratie van een bepaald politiekorps. ;)

Maar ook buiten mijn regio ben ik wel eens aangehouden, zelfs voor een stukkie rijden over de vluchtstrook, en geen bon. Er zijn er dus zat voor rede vatbaar. :}
 
Bij deze ben ik de jongen met de geluks piemel? :?



geef em groot gelijk, hij zit aan mij vast en rust op een zx636r ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan