Een vriendelijke waarschuwing..

van de week, kop niet bij de weg, vriendin achterop, net ruzie, paar dagen tevoren reanimatie gehad die slecht afliep, pokkestemming... zonder het te weten gangetje 110 waar je 80 mocht...
"tuut" hoor ik links van me...
klein onopvallend autotje met 3 agenten
tsjah...
waarschuwing (gelukkig) , iig 1 van de 3 keer dat me wat door de vingers werd gezien, de rest ligt op een grote stapel.....
 
Ik reed vandaag door een gesloten verklaring(niet gezien). Oom agent aan het einde van de weg attendeerde wij hierop en kreeg van hem een vriendelijke waarschuwing ipv direct een bon. Das toch niet verkeerd ;)

Er zijn toch ook nog hele aardige bromsnorren *D
Wat vind jij?

(foutje in het onderwerp, bedoel vriendelijke ;))

ik had GVD een bekeuring ge-eist, als je het kleine al tolereerd, dan is straks het hek van de dam en krijg je nergens meer een bekeuring voor, wie moet dat dan weer betalen.....

juist wij, de hardwerkende belastingbetaler
 
ik had GVD een bekeuring ge-eist, als je het kleine al tolereerd, dan is straks het hek van de dam en krijg je nergens meer een bekeuring voor, wie moet dat dan weer betalen.....

juist wij, de hardwerkende belastingbetaler

Mail ff je gegevens dan vraag ik volgende keer of ie hem op jouw naam wilt zetten :D
 
niet meteen alle agenten over 1 kam scheren :N

Het kan aan de persoon liggen, of die met het goede been uit bed is gestapt of gewoon andere zaken aan zijn hoofd had. Misschien vond hij je motor gewoon erg mooi :+
 
het ligt ook aan de berijder.


mijn moeder en ik rijden beide motor maar de boetes zijn wel verschillend.

mijn moeder had eerst een yamaha virago 535 en nu een HD 883 custom
ik had een ktm duke 640 lc4 en nu een MM corsaro.

als mijn moeder aangehouden word voor...
bijvoorbeeld rijden op de busbaan (op het amsterdam centraal)
komt oom agent: ja mevr. u mag hier niet rijden
reactie; ja ik werk hier, hoe moet ik anders parkeren
agent; ja lopen
moeder; ja ik heb toch geen gaatje in me hoofd, ik rijd nog ff daarheen en u moet niet zo zeuren.

geen boete niks, agent hield netjes zn mond.



ik rijd daar 1x, hoefte niet eens iets te zeggen, agent had zn boekje al in zn handen en was al aan het schrijven.

Het hangt er ook gewoon veel vanaf wat hun eerste indruk is.

bij mij is het;
jonge jongen op een veel te snelle motor
bij mijn moeder is het
moeder op haar zondagsritje

agentjes zullen ook vaker een jaloerse blik naar mij werpen in het kader "wat doet dat jonge jochie op dat beest" en om dat af te straffen krijg je dan een boete.
 
Niet een te grote mond he... je stemmetje klonk veel te zielig om nu achteraf een grote mond te kunnen hebben... ;)
ik heb nog een artikel 5 lopen en krijg nog fanmail vanuit duitsland voor 72 te hard...


daarom scheet ik alle kleuren bagger toen ik die strepen zag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan