Moto Guzzi V100 Mandello.

12 mei 2019
175
196
In de afgelopen dagen werd de Moto Guzzi V100 Mandello voorgesteld.

Watergekoeld, nokkenassen per ketting aangedreven, enz...

kortom, een dwarsgeplaatste Aprilia motor. Werd ook helemaal in Noale ontwikkeld en getest. De foto's aan de fabriekspoort in Noale circuleerden al een tijdje.

de motor zal de basis vormen voor een reeks toekomstige Guzzi modellen.

er zou ook een nieuwe Guzzi fabriek gebouwd worden in Mandello del Lario.
 
Hier bij wat foto,s van de nieuwe Moto Guzzi v100 Mandello.
Verdere gegevens ontbreken qua pk,s en koppel etc.
Wel mooie strakke motor om zo te zien op foto,s.
 

Bijlagen

  • IMG_8401.PNG
    IMG_8401.PNG
    653 KB · Weergaven: 312
  • IMG_8402.PNG
    IMG_8402.PNG
    614,8 KB · Weergaven: 312
  • IMG_8403.PNG
    IMG_8403.PNG
    851,3 KB · Weergaven: 285
  • IMG_8404.PNG
    IMG_8404.PNG
    621,4 KB · Weergaven: 273
  • IMG_8407.PNG
    IMG_8407.PNG
    713,5 KB · Weergaven: 249
  • IMG_8408.PNG
    IMG_8408.PNG
    621,9 KB · Weergaven: 312
Laatst bewerkt:
Best goed gelukt. Net als BMW. Kardan aan de verkeerde kant en de uitlaten naar onder. Die uitlaten zijn gewoon lelijk.
 
Ik ben gek op Guzzi, ik weet niet of dit de opvolger van mijn Breva gaat worden. Ik snap eigenlijk niet zo goed dat ze niet voor een elektrische versie gegaan zijn.
 
Ik vind 'm gaaf! Duidelijk herkenbaar als Guzzi (tankvorm, zijkapjes, blok uiteraard). Een tikkie gedateerd maar wel stijlvol en met elementen die van MV agusta lijken te komen (kort uitlaatje met zo'n prachtige enkelzijdige achterwielophanging, mooie wielen) en een kuipontwerp wat niet door starwars is beïnvloed. Tijdloos denk ik. Passend bij Moto Guzzi.
Ik hoop vooral dat het blok een flinke stap maakt in vermogen. >120pk moet er toch wel inzitten? De V85tt vind ik wat underwhelming.

Zeker in het rood zou dit de échte opvolger voor mijn (ex-)Aprilia Falco met breed stuur ombouw kunnen zijn.

20140808_125509.jpg
 
Moest bij die vijfde foto gelijk aan een CX denken.
Het motorblok dan hè.

Wel een mooie motorfiets 👍
 
Ik vind het motorblok niet erg mooi vergeleken met de Guzzi die ik nu heb. Ik vind hem te Japans gelikt eigenlijk,..de volgende motor toch een Energica denk ik.
 
Ik vind de V100 Mandello erg origineel, niet te vergelijken met alle andere op de huidige markt verkrijgbare motoren.

Een beetje zoals de reclame voor de frisdrank Rivella: een beetje vreemd, maar wel erg lekker.

Vroeger had je ook nog de Motus MST, daar zou diezelfde reclame-kreet wat mij betreft ook voor kunnen gelden

Motus-MST-Right-Side.jpg
 
Ik vind de V100 Mandello erg origineel, niet te vergelijken met alle andere op de huidige markt verkrijgbare motoren.

Een beetje zoals de reclame voor de frisdrank Rivella: een beetje vreemd, maar wel erg lekker.

Vroeger had je ook nog de Motus MST, daar zou diezelfde reclame-kreet wat mij betreft ook voor kunnen gelden

Motus-MST-Right-Side.jpg
WTF IS DAT
 
Terug
Bovenaan Onderaan