Bij mijn V85tt waren bijna alle bouten en moeren los na een paar 1000km, inclusief die van het carter zodat daar olie uit kwam...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij mijn V85tt waren bijna alle bouten en moeren los na een paar 1000km, inclusief die van het carter zodat daar olie uit kwam...
Haha, dat is toch geweldig.Bij mijn V85tt waren bijna alle bouten en moeren los na een paar 1000km, inclusief die van het carter zodat daar olie uit kwam...
Multistrada en nivo hoger
Dat is natuurlijk onzin , geen hond gaat met een 30000 € motor het terrein in , een keer plat en je hebt 10000 € schade , daarbij is hij ook veels te zwaarEven alles aantrekken en je kunt weer verder.
We noemen het 'charme'.
Maar de Multistrada is een hele andere categorie motor. Je kunt uitrusting enzo niet vergelijken.
Momenteel heeft de V100 geen tegenhanger. Vroeger had je een Bandit/Fazer/En nog veel meer. Dit segment is een eenzame dood gestorven. Misschien dat een F800ST een vergelijking zou zijn?
Andere categorie, andere doelgroep. De Multistrada koop je als allroad, de Mandello als wegmotor.
ik verzin het nietDat is natuurlijk onzin , geen hond gaat met een 30000 € motor het terrein in , een keer plat en je hebt 10000 € schade , daarbij is hij ook veels te zwaar
Het is net zo als die grote SUV‘s daar gaat ook niemand offfroad mee crossen ( alleen in de reclame )
Wat dacht je van een R1250R of een R1250RS dan?Momenteel heeft de V100 geen tegenhanger. Vroeger had je een Bandit/Fazer/En nog veel meer. Dit segment is een eenzame dood gestorven. Misschien dat een F800ST een vergelijking zou zijn?
- Suzuki S1000GT
- Kawasaki Z1000 GT
Klopt. Multistrada is geschikt om een keer over gravel te rijden. Maar beslist geen motor voor zwaar terrein. Althans ik ga t niet proberen.Dat is natuurlijk onzin , geen hond gaat met een 30000 € motor het terrein in , een keer plat en je hebt 10000 € schade , daarbij is hij ook veels te zwaar
Het is net zo als die grote SUV‘s daar gaat ook niemand offfroad mee crossen ( alleen in de reclame )
Je blijft nog lachen dat is positief.Okay Guzzi-beertjes van me, volgende avontuur met de V100 na de losgeraakte koelwaterslang:
Maandje van huis geweest, dus eerste beurt moest even wachten, maar vannochtend was ik dan op weg naar de dealer. Rij lekker over de snelweg en plots 50% minder vermogen. Ik was vlak bij een pomp dus effe snel kijken of er geen mechanische ellende is, maar dat was niet zo, en ook geen rare geluiden dus doorgereden (was er al bijna). Ongeveer 1,5 km voor ik er was, stopte de Guzzi er volledig mee..... Ik weet nu dat 1,5 km lopen met een V100 topsport is....
Afijn, dealer heeft er effe naar gekeken, maar zien dat 1 bougie het niet meer doet. Schijnt speciaaltje te zijn, die zelfs NGK niet op voorraad heeft, dus pas dinsdag op zijn vroegst binnen. Nu betwijfel ik een beetje dat dit het euvel is, aangezien de motor er helemaal mee stopte op een gegeven moment.
Afwachten dan maar weer. Groot issue #2 na ca. 1400 km, maar ik kan er nog om lachen. Italianen....
Op diverse Enduro 1200 en 1260 fora raggen sommigen er fiks op los met die Ducs. Maar ik niet. Mij idd te log en te groot en ik heb al helemaal geen zin om ermee onderuit te gaan. Kost me goudgeld wslijk aan reparatie en ik heb de Enduro 1260 puur en alleen gekocht omdat ik het een mooie en dikke Multistrada vindt die ook heel fijn rijdt. Mijn vrouw achterop denkt hetzelfde.Dat is natuurlijk onzin , geen hond gaat met een 30000 € motor het terrein in , een keer plat en je hebt 10000 € schade , daarbij is hij ook veels te zwaar
Het is net zo als die grote SUV‘s daar gaat ook niemand offfroad mee crossen ( alleen in de reclame )
Klopt. Multistrada is geschikt om een keer over gravel te rijden. Maar geen motor voor zwaar terrein. Althans ik ga t niet proberen.
Klopt. Multistrada is geschikt om een keer over gravel te rijden. Maar beslist geen voor zwaar terrein. Althans ik ga t niet proberen.
Ik ook niet als het niet hoeft.. Gravel.. Hard zand prima maar verder ehhhh.. Neejjj..Klopt. Multistrada is geschikt om een keer over gravel te rijden. Maar beslist geen motor voor zwaar terrein. Althans ik ga t niet proberen.
De monteurs van de dealer waren zeker ook dronken bij de 1000km beurt.Haha, dat is toch geweldig.
Er heeft een mens van vlees en bloed je motor in elkaar gezet die de dag ervoor iets teveel wijn op had en te weinig espresso erna.
Mandello weer klaar zie ik.Wat een takke weer nog steeds. Wel lekker rustig op de dijken op maandag, dat dan weer wel.
Bekijk bijlage 1861998
Vandaag zelf de guzzi Mandello gereden. Ik snap niet dat ze die vergelijken met de Tracer 9gt. Die is echt compleet andere klasse en andere machine. Zelf de tracer 9gt gehad en ik moet zeggen dat de Mandello het qua comfort zeker beter doet. Helaas is ook de v100 niet geschikt voor lange mensen, met name door de knieën die niet lekker tegen de motor kunnen en in de vorm van de kuip passen.Verliest het in wel meer tests helaas Vergelijkingstest Moto Guzzi V100 Mandello - Kawasaki Versys 1000 SE Grand Tourer - Yamaha Tracer 9 GT - MotoPlus