Een weekendje kamperen met de motor..

Nog een poging.... :z

full
 
Met z'n tweetjes op de motor en ook nog de tent, slaapzakken en slaapmatjes mee? Ik wens je veel sterkte. Zo zag mijn motor eruit voor twee weekjes frankrijk met de tent en ik was nog wel alleen!!!

full
 
Zoek de verschillen:

f6508js.jpg


full


Volgens mij neem je teveel zooi mee... -O-
(ja, óók tent, slaapzak. matje, krukje, dekentje, handdoek, kleren, toiletspullen, regenkleding, extra trui).
 
Met z'n tweetjes op de motor en ook nog de tent, slaapzakken en slaapmatjes mee? Ik wens je veel sterkte. Zo zag mijn motor eruit voor twee weekjes frankrijk met de tent en ik was nog wel alleen!!!

(Afbeelding)
damn wat heb jij veel bij :?

ik heb het voordeel dat het maar een weekendje is. Ik hoef verder geen gasbranders, pannen, eten etc mee te nemen. Gewoon tentje, slaapzakken, matjes, droog shirt, broek, schoenen en een tandenborstel en klaar. :P
De rest komt zondagavond wel weer als we thuis zijn :P
 
Dat is een leuk prijsje :Y ; welk hotel was dat en waar?

[offtopic]laubach... 20 km van de nurburgring :9
hotel schonblick. oud vrouwtje runt t, klein hotelletje maar schoon en lekker ontbeten. (was wel per persoon he? ;) ) voor meerdere nachten kon je ook appartement krijgen. en dat was dan 34 euro. (maar dat is per 2 personen) mail me anders maar. :P [/offtopic]
 
:^ Hoeveel kleding heb je wel niet in die zak gepropt? Of je tent is gewoon veel te groot, dat kan natuurlijk ook nog ;)
In de bagage-rol bovenop zaten mijn tent, slapzak, selfinflatingmatje, Kookgerei (zonde, nooit gebruikt) en m'n slippers. In de zijtassen zaten mijn T-shirts, ondergoed, 1 lange broek, een fleecetrui en m'n toilettas. In de tanktas zaten een aantal kaarten, de michelingids, 2 boeken (als je alleen gaat heb je wat te lezen nodig), olie, kettingvet en wat proviant voor overdag.

Misschien in jullie ogen teveel, heb er tijdens de reis geen last van gehad
 
In de bagage-rol bovenop zaten mijn tent, slapzak, selfinflatingmatje, Kookgerei (zonde, nooit gebruikt) en m'n slippers. In de zijtassen zaten mijn T-shirts, ondergoed, 1 lange broek, een fleecetrui en m'n toilettas. In de tanktas zaten een aantal kaarten, de michelingids, 2 boeken (als je alleen gaat heb je wat te lezen nodig), olie, kettingvet en wat proviant voor overdag.

Misschien in jullie ogen teveel, heb er tijdens de reis geen last van gehad
Dus er zat alleen kleding in die zijtassen? Damn dat moet dan een flinke hoeveelheid geweest shirts zijn :+ En 2 boeken mee op vakantie is het minimum ;)

In mijn roltas prop ik slaapzak, kleding, toilettas, stoeltje, slippers, kussentje, olie. Achterop het kontje de tent+grondzeil en in de tanktas boeken, camera, kettingvet, flesje drinken, kaarten, papieren. Ik geef toe: dan heb ik geen kookmeuk bij me maar m'n tanktas staat dan wel op de laagste stand ;)
 
full


10 dagen Frankrijk:

weekendtas achterop:
tent, luchtbed, dunne slaapzak (koud..), toiletzooi, schoenen en broek

tanktas:
t-shirts, kaarten, drinken

Opzich goed te doen hoewel je wel iedere keer staat te proppen om alles weer in die tas te krijgen. Het ziet er ook wat lomp uit..
Wat je niet moet doen is alles netjes op de motor binden om er vervolgens achter te komen dat je sleutels onderin de weekend tas zitten als je weg wil rijden -O-

Zooi voor twee mensen lijkt me wel krap, hoewel maar voor 3 dagen..
 
Kanozak... pakken peima twee (groot-formaat) slaapzakken in en de kleding. Is dan goed te compressen zodat deze niet te veel uitsteekt. Tentje er bij en dan kan die zooi zal achterop. Heb je je tassen ngo voor de rest.

Fotootje van alle spullen? Hoe groot zijn die matjes bijvoorbeeld? Nemen normaal veel ruimte in, of kunnen die echt in de zijtassen?
 
Kanozak... pakken peima twee (groot-formaat) slaapzakken in en de kleding. Is dan goed te compressen zodat deze niet te veel uitsteekt. Tentje er bij en dan kan die zooi zal achterop. Heb je je tassen ngo voor de rest.

Fotootje van alle spullen? Hoe groot zijn die matjes bijvoorbeeld? Nemen normaal veel ruimte in, of kunnen die echt in de zijtassen?

ik zit nu bij mams dus kan even geen foto's uploaden hier. Ga er maar vanuit dat ze groot zijn :P

Nou ja, we vertrekken dadelijk dus zo even de cat optuigen. Ik heb al een idee hoe ik het ga doen, gaat wel lukken denk ik en anders heb ik 25meter ductape bij 8-)

Foto's komen na het weekend op motorfreaks te staan :)
 
Vic: thanx voor je handschoenjacht op de langpootmug gisteravond, ik heb nu 3 zwarte vegen op m'n muur :P

Veel plezier daaro!
 
oeps :+

Kom het er wel een keer afpoetsen :P


maar ik had hem wel te pakken 8-)
Succes, ik leg de verfroller wel voor je klaar :+

Dat zeg jij maar dat beest lag mooi niet op de grond... en ik heb er een half uur later een gevangen en naar buiten gegooid. Zou dat dan toch die ene zijn? :P
 
Eén tip van mij: hotel.


8-)

Is het trouwens 2 mensen op 1 thundercat, of 2 mensen met beide hun eigen thundercat? :?
Naar de Bol d'Or..in een hotel! :? |(
Het gaat NIET regenen B|
..ik kan me een sms-je herinneren.. O-)
..heb laatst weekendje eifel gedaan, maar ja... wel hotel. (18 euro per nacht :P ) tanktassie en rugzak. bij aankomst in hotel gedumpt, met de tent zie ik mij nog niet doen. veel succes en plezier! :P
Adres, linkie! *D ;)
net even gekeken naar de weersvoorspellingen: zaterdag en zondag veel regen B|

Ik gooi m'n slaapzak wel in het perscenter neer :X
Decadente trut..
damn wat heb jij veel bij :?

ik heb het voordeel dat het maar een weekendje is. Ik hoef verder geen gasbranders, pannen, eten etc mee te nemen. Gewoon tentje, slaapzakken, matjes, droog shirt, broek, schoenen en een tandenborstel en klaar. :P
De rest komt zondagavond wel weer als we thuis zijn :P
Wat zeur je dan! :? owkee, dat 't zondagnacht wordt.. :+
[offtopic]laubach... 20 km van de nurburgring :9
hotel schonblick. oud vrouwtje runt t, klein hotelletje maar schoon en lekker ontbeten. (was wel per persoon he? ;) ) voor meerdere nachten kon je ook appartement krijgen. en dat was dan 34 euro. (maar dat is per 2 personen) mail me anders maar. :P [/offtopic]
Owkee, thanx! *D
Vic: thanx voor je handschoenjacht op de langpootmug gisteravond, ik heb nu 3 zwarte vegen op m'n muur :P

Veel plezier daaro!
Da's altijd nog beter dan een 'red spot'! :+
Sinds wanneer heeft een spin moeite met een mug? :P
_O- :P
Shit! :o Je mocht de ZX12-R van kawamart meenemen Vic, maar nu zitten jullie er al, jammer.. :+
 
gaat 24u daar door hoor (begint al bijna) dus tentje niet nodig ;)

heb normaal gesproken eerder probleem van wat ga ik "extra"meenemen omdat anders bagagerol niet meer mooi is vast te maken, gelukkig heb ik momenteel een slaapzak die niet echt klein is op te bergen |(
luchtbedjes is overbodige luxe (en neemt sowieso teveel ruimte in) :o
betrap me er trouwens wel vaak op dat ik bijna net zoveel meeneem voor een paar dagen als ik bijvoorbeeld voor 2 weken wegga
 
van de zomer hadden we mee...
voor een paar dagen goed eten, 2 gaspitten, 3pannen 2 borden bestek en drinken, ruime katoenen tent, 2 klapstoelen, BBQ, 2 slaapzakken en Xtra deken, 2persoons luchtbed, electrische pomp, gereedschap met een paar reserve delen, olie voor zekerheid, zaklampen, genoeg kleding voor als we 2 keer erg nat worden, reserve gasdinges voor de pitten, voetpomp voor banden, en wat kleine purk..
Hoe? hiermee
full
 
en toch een paar mooie dagen gehad daar bij de boldor :Y je hebt je spullen toch mee gekregen op de motor :] er zijn meerdere oplosingen hier neer gezet dus is dat volgende keer geen probleem meer :N
 
yep waren mooie dagen in de bol d'or *D
Alles is meegegaan, ik heb er nog foto's van maar die kan ik niet uploaden op deze computer dus die komen woensdag. Uitgebreid verslag van de hele trip komt uiteraard ook nog 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan