Een weekje geen motorrijden

L.S.

Die hard MF'er
14 feb 2006
536
115
Haaren
Vandaag ben ik noodgedwongen met de auto naar mijn werk geweest.
Ik heb namelijk vrijdagavond mijn vinger geklemd tussen een kozijn en bijbehorende deur, die hard werd dichtgegooid.
Resultaat: 7 hechtingen en verband, waardoor ik geen handschoen aankan de komende week. En zonder handschoen rijden is met dit weer niet zo'n leuke optie.
Ik ben nog wel van mijn werk naar huis gereden de volgende ochtend. (ik had slaapdienst). Met i.p.v. mijn rechter-handschoen een ovenwant. Dat hielp wel tegen de kou, maar reed niet echt fijn.
Plus dat mijn vingertop wat gevoelig is.
Nu maar hopen dat het goed geneest, de hechtingen er echt na een week uit kunnen en het verband eraf.
Dan kan ik weer :]
 
7 hechtingen zijn er nogal wat heb zelf ooit 2 hechtingen gehad en een collega van mij 13 ofzo maar een vinger was kompleet verbrijzelt beterschap
 
Gewoon trouw blijven ziek melden of zo met de motor.
Beterschap
 
Vandaag ben ik noodgedwongen met de auto naar mijn werk geweest.
Ik heb namelijk vrijdagavond mijn vinger geklemd tussen een kozijn en bijbehorende deur, die hard werd dichtgegooid.
Resultaat: 7 hechtingen en verband, waardoor ik geen handschoen aankan de komende week. En zonder handschoen rijden is met dit weer niet zo'n leuke optie.
Ik ben nog wel van mijn werk naar huis gereden de volgende ochtend. (ik had slaapdienst). Met i.p.v. mijn rechter-handschoen een ovenwant. Dat hielp wel tegen de kou, maar reed niet echt fijn.
Plus dat mijn vingertop wat gevoelig is.
Nu maar hopen dat het goed geneest, de hechtingen er echt na een week uit kunnen en het verband eraf.
Dan kan ik weer :]

En ik dacht dat ik een kutleven had... :+

Met een ovenwant naar huis rijden :} als ze er net zo uitzien als die van mij... :} :}
 
Veel sterkte. Al goe heb ik het niet , krijg al rillingen als ik aan draaikes en verband denk.

Doet me herinneren aan knie leggen in d'n bocht voor de eerste keer en uitgerekend daar moest die kut brievenbus zover uitsteken over de baan zodat mijn knie daar toch wel tegen knald zeker.

Niet zwemmen , geen zand , weinig bewegen en vooral niet aankomen... -O-
Plezant als je de week erna op reis gaat naar Griekenland.

1123030453299.jpg
 
Laatst bewerkt:
Veel sterkte. Al goe heb ik het niet , krijg al rillingen als ik aan draaikes en verband denk.

Doet me herinneren aan knie leggen in d'n bocht voor de eerste keer en uitgerekend daar moest die kut brievenbus zover uitsteken over de baan zodat mijn knie daar toch wel tegen knald zeker.

Niet zwemmen , geen zand , weinig bewegen en vooral niet aankomen... -O-
Plezant als je de week erna op reis gaat naar Griekenland.

[afbeelding]
Lijkt mij pijnlijk. Nog hinder van?


(rechtdoor over de autosnelweg rijden lijkt mij toch wat veiliger dan knietjes leggen in bochtjes, maar dat is mijn mening hé)

@TS: sterkte met het herstel, was er géén plaats naast de deur om je vinger te leggen? :+
 
Laatst bewerkt:
Ouch.... naast dat het bijzonder pijnlijk klinkt is het ook bijzonder lastig. Ik hoop inderdaad voor je dat het goed wegtrekt en dat je helemaal herstelt.!
 
Ik heb ook ééns 7 draadjes in 1 vinger gehad (scherf van een spiegel) -O-
Ik heb maar 2dagen niet gereden daarna gwn handschoen erover
(duurt wel redelijk lang dan :P )
Maarja handschoenen uit doen was veel pijnlijker dan aandoen dus gwn blijven rijden ;) _O-
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij pijnlijk. Nog hinder van?

(rechtdoor over de autosnelweg rijden lijkt mij toch wat veiliger dan knietjes leggen in bochtjes, maar dat is mijn mening hé)



Hinder? Mmm soms krijg ik lastig gevoel in knie ( gevoel dat er iets vastzit ) en moet ik mijn knie naar achteren duwen als ik rechtsta. Dan hoor ik zo'n krak en het is terug opgelost.

Wat wil je nu als je in de bocht gaat liggen. Met knie achter brievenbus blijft hangen en de moto alleen verder in het struikgewas ziet vliegen. Er was niets aan de moto, geen schrammetje. Ben zelf nog naar huis gereden en pas thuis merkte ik dat mijn sok doorweekt was van het bloed. Dokters zeiden dat ik veel geluk heb gehad dat lies niet gescheurt was. Tja zo zal iedereen zijn eigen verhaal hier wel hebben zeker -O-
 
Hinder? Mmm soms krijg ik lastig gevoel in knie ( gevoel dat er iets vastzit ) en moet ik mijn knie naar achteren duwen als ik rechtsta. Dan hoor ik zo'n krak en het is terug opgelost.

Wat wil je nu als je in de bocht gaat liggen. Met knie achter brievenbus blijft hangen en de moto alleen verder in het struikgewas ziet vliegen. Er was niets aan de moto, geen schrammetje. Ben zelf nog naar huis gereden en pas thuis merkte ik dat mijn sok doorweekt was van het bloed. Dokters zeiden dat ik veel geluk heb gehad dat lies niet gescheurt was. Tja zo zal iedereen zijn eigen verhaal hier wel hebben zeker -O-
Knie naar achter duwen ....krak :o klint niet zo leuk :N (kan er zelfs niet tegen als mensen hen vingers doen kraken :P )
 
Hallo allemaal,
bedankt voor de reacties/beterschapswensen.

@ woman; dan toch liever mijn vinger. Hoewel mijn knie ook soms kraakt. Dat is nog van een brommerongeluk. Daarom ben ik motor gaan rijden, ben ik sneller weg en raken ze me niet. (hoewel een PTTer dat toch nog ooit lukte)

@ zrex1200;
(rechtdoor over de autosnelweg rijden lijkt mij toch wat veiliger dan knietjes leggen in bochtjes, maar dat is mijn mening hé)
Is ook alleen maar zo als er niemand verkeerde manouvre's uitvoert hè? ;) :+

@ gixxerfreak; Ik heb nu een iets dunner verband, maar mijn handschoen krijg ik nog steeds niet aan. Hij zit normaal gesproken ook al redelijk krap. Dat komt omdat handschoenfabrikanten alleen maar kleine maten maken en niets voor een normale maat hand.

Ik kan nog niet :] , maar toch wel :W,

Groeten.
 
Hallo allemaal,
bedankt voor de reacties/beterschapswensen.

@ woman; dan toch liever mijn vinger. Hoewel mijn knie ook soms kraakt. Dat is nog van een brommerongeluk. Daarom ben ik motor gaan rijden, ben ik sneller weg en raken ze me niet. (hoewel een PTTer dat toch nog ooit lukte)

@ zrex1200;Is ook alleen maar zo als er niemand verkeerde manouvre's uitvoert hè? ;) :+

@ gixxerfreak; Ik heb nu een iets dunner verband, maar mijn handschoen krijg ik nog steeds niet aan. Hij zit normaal gesproken ook al redelijk krap. Dat komt omdat handschoenfabrikanten alleen maar kleine maten maken en niets voor een normale maat hand.

Ik kan nog niet :] , maar toch wel :W,

Groeten.
Ahja is niet zo erg dat je nu niet kan rijden want het was gisteren en vandaag wel KKkkkkkoud :P (en glad)

Maar is wel leuk met mijn sm
(gebruik voorrem amper gwn direct vol de achterrem instampen }) :] )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan