Een zeer belangrijk onderwerp mbt tot de politiek

Ja, ik heb nog wel ietsje meer gehoord, maar je heb er alleen niets aan.

Min. v Justitie antwoordde eerst met een antwoord dat ik voor vragen over boete's :? :? :? ergens anders moest wezen, reactie gestuurd of ze me brief wel gelezen hebben, toen vroegen ze me volledige naam en adres zodat ze per brief konden antwoorden.

Ik ben niet snel achterdochtig, maar als jullie het niet erg vinden, heb ik gepast. :j
 
Ja, ik heb nog wel ietsje meer gehoord, maar je heb er alleen niets aan.

Min. v Justitie antwoordde eerst met een antwoord dat ik voor vragen over boete's :? :? :? ergens anders moest wezen, reactie gestuurd of ze me brief wel gelezen hebben, toen vroegen ze me volledige naam en adres zodat ze per brief konden antwoorden.

Ik ben niet snel achterdochtig, maar als jullie het niet erg vinden, heb ik gepast. :j

...en of je je kenteken ook meteen even door wil geven :?
 
Geachte Heer Gizzmo,

Bedankt voor uw schrijven.

U heeft gelijk dat de snelheid die nu wettelijk op 100 of 120 km per uur ligt te hoog is.
We zullen kijken of het mogelijk is om de maximum snelheid op klaverbladen naar (edit :) 50 km uur te krijgen.

Vriendelijke groet,

Ed stoffig
afdeling lastige burgertjes
 
Laatst bewerkt:
Nee, ik durf niet. ;( ;)

Moet ik weer naar een winkel enzo... scan gewoon ff in. :P

Het is niet echt de moeite hoor. Weer hetzelfde gezeik over illegale races en de hele heibel erom heen. Het gedeelte over de ppp is misschien een par regels lang.
 
Op woensdag 17 juli 2002 11:15 schreef BertV het volgende:
Geachte Heer Gizzmo,

Bedankt voor uw schrijven.

U heeft gelijk dat de snelheid die nu wettelijk op 100 of 120 km per uur ligt te hoog is.
We zullen kijken of het mogelijk is om de maximum snelheid op klaverbladen naar 70 km uur te krijgen.

Vriendelijke groet,

Jan stoffig
afdeling lastige burgertjes

:)
 
Op woensdag 17 juli 2002 11:15 schreef BertV het volgende:
Geachte Heer Gizzmo,

Bedankt voor uw schrijven.

U heeft gelijk dat de snelheid die nu wettelijk op 100 of 120 km per uur ligt te hoog is.
We zullen kijken of het mogelijk is om de maximum snelheid op klaverbladen naar 70 km uur te krijgen.

Vriendelijke groet,

Jan stoffig
afdeling lastige burgertjes

Pas maar op! Er lopen wel van dat soort freaks rond... in ieder geval onze ongewenste ex-minister :(
 
Ok, dit kwam ik tegen als reactie op dit topic. CBR Clau was zo vriendelijk ons op dhr Bakker en zijn brieven te wijzen in een ander topic.
Ja ik heb het vernomen uit de media. Het probleem is echter dat dit vooral om autoraces gaat. Ik hoop dat het ook toepasbaar is voor de motoren.
Ik wilde verder attenderen op het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/7252/4.
Hierin maakt een deelnemer van races zich druk om de kamervragen die zijn gesteld door het CDA over de races bij de Plaspoelpolder. Het wordt volgens mij te heet onder zijn voeten en heeft mailtje gestuurd met een heel rooskleurig verhaal waarin hij alles ontkracht wat daadwerkelijk aan de hand is.
1. Hij noemt het geen races. Dat ze niet met winner/verliezer werken betekent niet dat
ze aan races doen. Het gaat om een vast parcours waar ze topsnelheden willen
bereiken.
2. Geen ovetredingen volgens hem en max. snelheid van 120 km/pu. Ik begrijp dat hij
in de bocht niet boven de 100 uitkomt maar als ze uit de bocht gaan richting het
viaduct over de Vliet haalt men gemakkelijk de 200 en meer. Overigens is de max.
snelheid van hier 100 km/pu.
3. Over punt drie kan ik niets zeggen.
4. Hij wil af van de vergelijking met de autoraces, maar de heer in kwestie begrijpt niet
dat hij net zoveel overlast veroorzaak zowel voor de verkeersveiligheid als
geluidsoverlast.
In de discussie vragen ze zich af waar de klachten onder meer vandaan komen. Ze hebben het over de wijk of de golfbaan. Dit verontrust mij. Deze groep is tot alles in staat. U zult daarom begrijpen dat anonimiteit van wie de klachten vandaan komen belangrijk is.

Groet,
Marc
Beste heer Bakker,

Mij is medegedeeld dat regelmatig door de politie wordt gecontroleerd op
deze locatie, wisselend herkenbaar en onherkenbaar (in burgertenue). Een
permanent bemande controle kan onmogelijk plaatsvinden, mede gelet op de
beperkte bezetting binnen Politie Haaglanden. Wel kan een deel worden
opgevangen door camera's. Een fikse bekeuring zal een enkele overtreder vlot
afschrikken.

Voor de "die-hards" die overblijven moet naar andere oplossingen worden
gezocht. Onafhankelijk Rijswijk heeft dat tijdens de laatste
raadsvergadering nadrukkelijk aan de orde gesteld. Te denken valt aan een
straatcircuit in de regio waar enkele keren per jaar legaal mag worden
gereden. Een legaal circuit in Rijswijk is ons inziens niet realistisch.

Ik durf toch te spreken van een succesvolle actie, aangezien er een fors
pakket aan maatregelen is getroffen die de overlast nu reeds beperken. Uit
de proef zal moeten blijken welke maatregelen verder kunnen worden getroffen
om de resterende overlast nog verder te beperken. Uw inbreng kan daar
wellicht een onderdeel van zijn.

Tot die tijd blijven wij de ontwikkelingen nauwlettend volgen.

Met vriendelijke groet,

Ed Braam
Onafhankelijk Rijswijk
 
Ok, dit kwam ik tegen als reactie op dit topic.
Over vrije interpretatie gesproken (oftewel, ik lees wat ik wil lezen & als ‘t er niet staat verzin ik ‘t erbij.) :z

Ene Marc schreef het volgende:
Ik wilde verder attenderen op het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/7252/4.
Hierin maakt een deelnemer van races zich druk om de kamervragen die zijn gesteld door het CDA over de races bij de Plaspoelpolder. Het wordt volgens mij te heet onder zijn voeten en heeft mailtje gestuurd met een heel rooskleurig verhaal waarin hij alles ontkracht wat daadwerkelijk aan de hand is.
1. Hij noemt het geen races. Dat ze niet met winner/verliezer werken betekent niet dat
ze aan races doen. Het gaat om een vast parcours waar ze topsnelheden willen
bereiken.
2. Geen ovetredingen volgens hem en max. snelheid van 120 km/pu. Ik begrijp dat hij
in de bocht niet boven de 100 uitkomt maar als ze uit de bocht gaan richting het
viaduct over de Vliet haalt men gemakkelijk de 200 en meer. Overigens is de max.
snelheid van hier 100 km/pu.
3. Over punt drie kan ik niets zeggen.
4. Hij wil af van de vergelijking met de autoraces, maar de heer in kwestie begrijpt niet
dat hij net zoveel overlast veroorzaak zowel voor de verkeersveiligheid als
geluidsoverlast.
1 kneedown heeft nou juist niks met topsnelheid te maken, meen ik begrepen te hebben :?
2 tuurlijk haalt ‘men’ makkelijk ruim 200, maar de rechte stukken zijn niet de lol van zo’n klaverblad, toch?
3 tuurlijk wel, zeg maar gewoon eerlijk dat jij ‘t ook ‘enge dingen’ vindt Marc ;)
4 vergelijk dan maar meteen alles met alles |( want die jeugd op skateboards geven ook overlast :?

En dan ‘t mooiste...
In de discussie vragen ze zich af waar de klachten onder meer vandaan komen. Ze hebben het over de wijk of de golfbaan. Dit verontrust mij. Deze groep is tot alles in staat. U zult daarom begrijpen dat anonimiteit van wie de klachten vandaan komen belangrijk is.
Zeker net als ‘de skateboarders’ & ‘de voetbalsupporters’ & ‘de buitenlanders’ & ‘de jeugd van tegenwoordig’? Ook tot alles in staat, pas maar op.


(Oh ja, effe voor als meneer Marc zelf mee leest. Ik heb alleen klassieke motoren, waarmee ik me altijd netjes gedraag. Anders ben ik ook ineens een straat-racer. ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan