Eens een meetinkje in Belgie

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Mischien een ideetje voor De dames en heren Belgen en vlak-aan-de-grens wonende Nederlanders om elkaar eens te ontmoeten in Belgie.
Ikzelf kan nl. wegens een klein financieel probleempje met Nederlandse overheid [psychomodus] IK BETAAL NOOIT :j :j :j [/psychomodus] moeilijk in Nederland komen en dan zeker niet op iets dat politie aantrekt als een lichtbak konijnen.

Datum en lokatie te bekijken maar mischien gewoon ff pollen of er geintresseerden zijn.
 
Vanuit Rotterdam ben ik zo in Belgie. Lijkt me wel leuk om daar een keer te rijden.

ZIjn er in Belgie ook leuke klaverbladen? *D
 
Wel opletten voor de enorme verkeersboetes in Belgie. Geloof me maar dat je liever in Nederland geflitst wordt. Ik ben gelukkig zelf nog niet de lul geweest, maar ze zijn hoog!!!! :j
 
wil gerust wel een meeting in Belgie,
maar zal niet voor direct zijn.
Heb nl. geen geld meer en moet nog mijn gsm-rekening betalen én, nog veel en veel erger, mijn tank is bijna leeg ;(

en 't is nu juist zo mooi :] -weer.
 
Ik wil wel naar Belgie rijden voor een meeting. VMaxclub Belgie heeft altijd goeie feesies, dus dat is de Zuiderburen wel toevertrouwd !
heb wel gestemd maar wist dat ik iets vergat |( ( mja, moet je maar niet ziek worden )
 
Terug
Bovenaan Onderaan