Eenvoudige navigatie (kosten 10 euro )

peter1953

MF'er
23 dec 2018
94
61
Eenvoudige navigatie
20230808_104627.jpg
.
 
Laatst bewerkt:
Reactie was alleen maar bedoeld om aan te geven dat je ook met een zeer simpel navigatiesysteempje wat normaal door de meeste mensen afgedankt wordt,toch nog redelijk kunt gebruiken.Niets meer en niets minder.

Met dat verschil dat men op de motor vaak ook gpx tracks of juist niet snel van a naar b willen, maar met een omweg :+.
Maar voor degenen die hiermee geholpen zijn, dikke prima :t

Mijn allereerste navigatie op de motor, jaren geleden, was ook een oude garmin, die dan wel al gpx tracks kon navigeren :).
 
Reactie was alleen maar bedoeld om aan te geven dat je ook met een zeer simpel navigatiesysteempje wat normaal door de meeste mensen afgedankt wordt,toch nog redelijk kunt gebruiken.Niets meer en niets minder.
Op een bepaald moment na automatische update deed mijn oude TomTom Rider niks meer, dan is het einde verhaal ... gelukkig had iemand een programma geschreven en op het net gezet zodat hij terug kon worden gebruikt. Maar als digibeet is aan zoiets niet te beginnen, kreeg dat niet geïnstalleerd. Ik heb dan ook hulp moeten inroepen. maar anders is zo'n toestel voor de afval container.
 
Reactie was alleen maar bedoeld om aan te geven dat je ook met een zeer simpel navigatiesysteempje wat normaal door de meeste mensen afgedankt wordt,toch nog redelijk kunt gebruiken.Niets meer en niets minder.
En dan rij je ergens en die oude tomtom geeft aan dat de route waar je rijd opeens verdwijnt.
En je ergens in niemandsland rijd en niks bekend is voor die oude tomtom.
En na een tijd rijden met een route komt die zo onlogisch is dat je denkt spoort die tomtom nog wel en waar slaat dit op waar die verouderde tomtom me heen stuurt.
Heb ook zo een oudje gehad-gekregen van iemand en die tomtom die wist niet meer waar we waren.
En updaten kon niet meer.
Dus werd toen een nutteloos apparaat met oude software erin en wegenkaarten die zo onzinnig waren dat het lachwekkend was waar je heen gestuurd werd.
 
Het is niet alleen navigatie maar ook je .snelheid en klok.Makkelijk toch bij een motorfiets met een mijlenteller.Wil ik een exacte navigatie dan wissel ik deze om met mijn mobieltje.
 
het progje navigator op je mobiel kost niks en werkt prima.
 
Het werkt inmiddels een jaar of 10 en voor mij prima zo.
Evt. voor E 20/jr officieel tomtom routebegeleiding erop en gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan