Eenzame Yamaha YZF600R tegen info bord geparkeerd

Type>>R

MF veteraan
14 apr 2009
10.553
1.922
Nederland
Goeie middag

Ik werd vanmiddag door een club lid van ons gebeld dat er al enkele weken een Yamaha YZF600R

tegen een info bord geparkeerd staat net buiten zoetermeer met het kenteken MV-60-YR

Ik heb al bij RDW kenteken registratie gekeken maar hij staat niet als gestolen opgegeven

Hebben jullie misschien enig idee van wie deze motor zou kunnen zijn ??



evt contact via info@motorclubzoetermeer.nl voor de exacte locatie en info

484728_10200529270380298_355560297_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zou zeggen: bel even met 0900-8844 en meld even dat die motor daar al zo lang staat. MF is niet heilig. Ook hier komt tuig die daarin een makkelijk doelwit ziet.
 
Als de wijkagent het ook weet, maar 'ze' doen er niks mee....... Denk dan misschien ook dat de eigenaar er niks mee doet. Ik zie overal in de stad motoren staan waar niet of nauwelijks meer naar omgekeken word.
 
Weet niet wat voor weer het bij jullie was maar hier lag toch bijna 3 weken sneeuw en bijbehorende ijs. Zou best wel eens mogelijk zijn dat iemand dan niet rijd....
 
Kansloos dat je tegenwoordig voor alles een verklaring nodig hebt. Dat NSB gedrag mag maar eens 'gemeld' worden.
 
Kansloos dat je tegenwoordig voor alles een verklaring nodig hebt. Dat NSB gedrag mag maar eens 'gemeld' worden.

Het ongefundeerd een mening over een ander hebben, obv eigen overtuiging.
Dat pas beter bij 'NSB'.

Overigens nog geen melding van je ontvangen. Graag snel rapport opmaken!
 
beetje raar, als ik mijn auto ergens in de berm zet waar ik normaliter niet mag staan stapelen de bonnen ook op de voorruit op... ze kunnen op z'n minst de meneer een belletje geven dat hij z'n motor op moet halen...
 
Goeie middag

Ik werd vanmiddag door een club lid van ons gebeld dat er al enkele weken een Yamaha YZF600R

tegen een info bord geparkeerd staat net buiten zoetermeer met het kenteken MV-60-YR

Ik heb al bij RDW kenteken registratie gekeken maar hij staat niet als gestolen opgegeven

Hebben jullie misschien enig idee van wie deze motor zou kunnen zijn ??



evt contact via info@motorclubzoetermeer.nl voor de exacte locatie en info

heb hem ook al een tijdje zien staan.vond het een beetje vreemde plek dus ff mf checken of iemand hem miste .maar nee dus
 
misschien een idee om het slot te verwijderen

en m bij agent voor zn kantoor te parkeren misschien dat ze er dan wel wat mee doen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan