Eenzame Yamaha YZF600R tegen info bord geparkeerd

Mjah, hij staat netjes op slot aan een paal, hij staat niet in de weg en hij staat niet als gestolen opgegeven. Ik zorg beter voor mijn motor, maar als de eigenaar dit met zijn eigen motor wil doen moet ie dat lekker zelf weten.
 
beetje raar, als ik mijn auto ergens in de berm zet waar ik normaliter niet mag staan stapelen de bonnen ook op de voorruit op... ze kunnen op z'n minst de meneer een belletje geven dat hij z'n motor op moet halen...

Vind ook dat ze een belletje kunnen doen naar de eigenaar. Als ik de locatie zo zie, is dat nou niet een vanzelfsprekende. Staat er een beetje verlaten bij en is niet echt in de buurt van het huis van de eigenaar.

Een mogelijkheid is dat ie defect is en dat de eigenaar nog geen mogelijkheid heeft gevonden om hem op te halen.

Toch "hulde" voor de TS. Je kan beter oplettend genoeg zijn, dan helemaal niet. Ik zou het in ieder geval op prijs stellen!
 
Laatst bewerkt:
Of de eigenaar is opgepakt door de politie.

Kan de motor er zo een paar jaar blijven staan
 
Staande gehouden door de politie, rijbewijs ingenomen en niet verder kunnen rijden?

Lijkt me, gezien de locatie, een mooie verklaring.
 
Of hij staat morgen alsnog als gestolen vermeld.

Daar zat ik ook al aan te denken. Dat wat nog zou missen, was een lief briefje erop:

Beste dief,

Zoals je ziet heb ik deze motor op een mooie plek neergezet waar je 'm zo in je busje kan laden. De motor is allrisk verzekerd, moeilijk te verkopen in deze economie en dus is ie voor jou gratis mee te nemen.

Groeten, de eigenaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan