Ik heb ff een vraag. Ik rij het hele jaar door (voornamelijk woon / werk) met een toermotor zonder kuip en daarom zoek ik wat anders. Ik heb van de week op een KLV 1000 (V-Strom 1000) proef gereden. Wat mij opviel was dat de motor wat in lijkt te houden bij zo'n 4000 toeren. De dealer zegt "dan moet je anders leren rijden, het is een 2 cilinder weet je wel"
Als ik in het V-strom forum kijk lopen er diverse mensen met dat euvel te klieren. Als ik onderweg om mij heen kijk zie ik toch heel veel van die Strommen rondrijden, hebben die dan allemaal dat euvel of is het exemplarisch? Ik weet zeker dat als ik deze vraag stel op het V-Strom forum dat de antwoorden enigzins gekleurd zijn.
Ik heb dus eigenlijk twee vragen: Hoe is het met dat inhouden en als tweede, hoe zit het met de roestgevoeligheid (pekel ,weet je wel)
Als ik in het V-strom forum kijk lopen er diverse mensen met dat euvel te klieren. Als ik onderweg om mij heen kijk zie ik toch heel veel van die Strommen rondrijden, hebben die dan allemaal dat euvel of is het exemplarisch? Ik weet zeker dat als ik deze vraag stel op het V-Strom forum dat de antwoorden enigzins gekleurd zijn.
Ik heb dus eigenlijk twee vragen: Hoe is het met dat inhouden en als tweede, hoe zit het met de roestgevoeligheid (pekel ,weet je wel)