Eerlijke prijs

Status
Niet open voor verdere reacties.

fastbike

MF veteraan
In memoriam
23 jul 2002
8.693
1
Amersfoort
Allen,

Het mag inmiddels geen geheim meer zijn dat ik naar een andere motor aan het kijken ben (again) _O- O-)

Nu heb ik mijn huidige fiets te koop staan, (alleen nog op MF,MS en niet op MP, ik heb geen haast) en vroeg mij af of de vraagprijs netjes is volgens jullie.
Want kopers hebben kennelijk ook geen haast :?

Nu niet gaan price bashen, mag wel maar heb ik niets aan.
Vinden jullie het een fair price ? of niet ?

Linkje onderin dit bericht

ps dit is niet bedoeld om m'n te koop topic te kicken, dus reageren mag gewoon hier :)

Wil de mede MF'er gewoon het vel niet teveel over de neus trekken, maar wel zaken doen. :Y
 
Laatst bewerkt:
'88 met 19.000 miles erop doet vermoeden dat de prijs wel hoog is. Maar als je naar dat ding gaat kijken is ie super netjes en zou je zeggen dat ie dat geld inderdaad wel waard is.

Kopers zullen alleen inderdaad geen haast hebben met een motor kopen vlak voor de winter. Het is dus een wachtspelletje. En als er iemand komt zal ie heus nog wel wat onderhandelen, dus ga er maar niet van uit dat je dit er ook echt voor krijgt.

Verder hulde aan je sluipreclame. :} :')

Oh btw, als mensen de prijs te hoog vinden maar de bike wel willen dan gaan ze vanzelf zeuren hoor. :P
 
Laatst bewerkt:
Ja hij ziet er mooi uit natuurlijk maar ik vind 2150 nogal wat voor een bike uit 1988. Maar ik ben geen Intruder-kenner, missch ligt de prijs wat hoger van die dingen oid?

BTW: Succes met de verkoop :)
 
Laatst bewerkt:
vind m echt niet duur hoor! Hij ziet er zo strak uit en kan op de foto zo snel ff geen roest vinden oid. Die supermagna uit 87 waar ik op rij wordt ook nog tussen de 2000 en 3500 voor gevraagd.

Lekker zo laten
 
Ik weet niet of het duur is maar het valt mij wel op dat dit soort motoren (intruder, Shadow etc..) altijd vrij duur blijven ten opzichte van andere motoren.
En ze zitten meestal niet vol met technische hoogstandjes maar zijn juist technisch meestal vrij gedateerd.
Ik bedoel, je ziet niet gauw een radiale remklauw met 3 zuigers en zwevende remschijven op een Intruder of een volledig instelbare vering en schokbrekers.
Zal wel vooral met vraag een aanbod te maken hebben.

PS: het gaat me er niet om dat ik ze te duur vind of zo maar het valt me gewoon op.
Mooie Intruder overigens!
 
Nette prijs denk ik.
Ik heb zelf vorig jaar ook geprobeerd om een intruder te verkopen in oktober, maar dat viel niet mee. Afgelopen voorjaar opnieuw op internet gezet en ik was hem binnen een week kwijt terwijl ik de prijs niet veranderd had (toen 1950,- voor een '92 met 15000miles, maar was niet zo mooi).
 
Misschien kom je niet erg geloofwaardig over gezien de discrepantie tussen je nickname en je fiets...
 
Misschien kom je niet erg geloofwaardig over gezien de discrepantie tussen je nickname en je fiets...

Ik denk serieus dat dit bij mogelijke kopers onbewust een bepaalde voorzichtigheid geeft.
Ik ben geen psycholoog maar het zal mij echt niets verbazen.
Een testje op MP doen met jouw echte naam?

on topic, ik vind het veel geld maar ben ook totaal niet van de choppers.
In prijs dalen kan altijd nog, omhoog doen daarentegen.

Succes met de verkoop
 
Mooie bike, vind hem wel prijzig voor een 88

Ik zou het er niet voor geven iig.

Maar hij ziet er wel mooi uit, jammer dat hij niet meer belastingvrij wordt, dat heeft hij net tegen.

Maar misschien is er een liefhebber die het er wel voor over heeft, je moet ook geluk hebben. De afzetmarkt is ook beperkt (liefhebbers van choppers) en je zit voor de winter.

Blijft lastig dit.
 
Misschien kom je niet erg geloofwaardig over gezien de discrepantie tussen je nickname en je fiets...
:?

voor iemand die altijd sport motoren heeft en weer gaat rijden is het toch niet zo'n rare nick ? O-)

hoop dat mensen daar wel doorheen prikken
 
Laatst bewerkt:
Nu niet gaan price bashen, mag wel maar heb ik niets aan.
Vinden jullie het een fair price ? of niet ?

Fiets ziet er leuk uit.

Maar even de feiten:

Het is een 22 jaar oud truttig import-sjoppaatje dat nooit meer oltimer zal worden.

Dan vind 2150euro veel te veel. Deel de prijs door twee en je hebt reele vraagprijs.
 
Fiets ziet er leuk uit.

Maar even de feiten:

Het is een 22 jaar oud truttig import-sjoppaatje dat nooit meer oltimer zal worden.

Dan vind 2150euro veel te veel. Deel de prijs door twee en je hebt reele vraagprijs.

Waarom zou een motorfiets old timer moeten worden ?

bij een Cadillac of Chevy zou ik het me voor kunnen stellen, maar wat ik aan verzekering en WB betaal _O- _O-
 
Het is blauw en geen reclametopic...?





Stiekem toch een reclametopic
Het is echt bedoeld om een "discussie" over vraagprijzen te voeren. En wat iemands argumenten zijn.
Niet alleen mijn motor, maar alle particuliere "used bikes"
 
Voor MIJ is je motor nog geen € 200.-- waard :X

Voor iemand anders misschien wel 3000.--?

Maar dan zul je die potentiele koper wel moeten bereiken/vinden.
Volgens mij is een vraagprijs (indien enigszins redelijk) nooit een belemmering voor een koper om eens contact te zoeken.

Ergo; je fiets zoveel mogelijk onder de aandacht brengen.
Is er geen intruderclub of zo?

Zijn die dingen uberhaupt enigszins cult of zo?

En is het geen reeele optie om eens voorzichtig te kijken of je misschien in onderdelen al vrij snel meer verdient dan je vraagprijs voor de complete motor?

Als je het blok bijv. voor een krap rooitje (oh mijn god, wat heb ik lang gewacht om dat woord een keer zo te gebruiken! *O* *O* *O* ) kunt verpatsen ben je al een mooi eind op weg...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan