Eerst A1 rijbewijs of gelijk A2 rijbewijs?

En als je nu naar Den Haag of Rotterdam wil? Leuk een dagje naar de TT of de strandcross? Een rondje om het dorp en door de polder is met 11kW best leuk, maar niet als vervoermiddel.

Meningen mogen rustig verschillen, daar zijn we mens voor.
De TT is al járen geen klap meer aan op de brommer; om de haverklap controles en als je terugwilt mag je blij zijn als de brommer er überhaupt nog staat...compleet.
Ik doe al een paar jaar gewoon vakanties met de liberator ; Ardennen, Normandié..geen enkel probleem.
Tuurlijk doe je daar langer over dan met een HayafireR900SS, dat snapt iedereen.
Gewoon aanpassen en met een andere 'state-of-mind' op pad.
Ieder zijn/haar plezier.. :W
 
Laatst bewerkt:
Meteen voor A gaan. Tot die tijd bieden de auto en de (opgevoerde) bromfiets uitkomst.
 
Heb zelf ook A1(1,5jaar), al dat geneuzel over snelweg valt wel mee, kan prima met 120. Maar dat wordt je ook bij het lessen wel verteld.

Als je graag wilt en niet afhankelijk bent van snelwegen(wel mogelijk maar niet ideaal), zou ik zeggen doen, kan leuk zijn zo'n lichte fiets. Ik heb er iig nog elke dag plezier van.
:]

En lekker 1/38+- :P dus betaalbaar als student.
 
Laatst bewerkt:
Als ik jou was zou ik 2 jaar wachten en in de tijd ook gelijk sparen voor een motor.
Ik weet niet precies hoeveel je kan sparen maar als je nu je rijbewijs haalt (ervan uitgaande dat dat rond de 1500€ kost) moet je weer een aantal maanden sparen voor kleding en de motor zelf.

Wat je in de tussentijd wel eventueel kan doen is een goedkope schakelbrommer kopen en daar een beetje op leren schakelen etc en om de tijd te doden.
 
aangezien TS maar 1500 euro heeft voor rijbewijs, kleding en motor, zou ik 2 jaar wachten en flink sparen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan