eerst auto of eerst motor

eerst auto of motor

  • auto!

    Stemmen: 44 65,7%
  • motor!

    Stemmen: 23 34,3%

  • Totaal aantal stemmers
    67
Ik vind de leus: "Doe wat je zelf leuk vind" niet echt op gaan hoor.
Je moet gewoon doen wat verstandigst is, liefst deed ik ook eerst motor!
Je kan toch gewoon na je autorijbewijs voor motor gaan!

Maar ik vertel je nu al...die 3 jaren vliegen voorbij (hier iig wel).
 
Hallo

Ik wordt volgende maand 18. Nu twijfel ik of ik eerst auto of eerst motor zal doen. Ik wil ze in ieder geval allebij halen. Maarrr wat eerst.
De meeste mensen zeggen dat het verstandiger is om eerst auto te halen omdat dat veiliger is en dat je daarom beter je verkeersinzicht in een auto kan opbouwen.
Maar motor vindt ik leuker :]
Of ik nu veel verkeersinzicht heb weet ik niet maar ik rijdt al wel 2 jaar viertakt schakelbrommers dus ik denk dat motor mij makkelijker af zou gaan.

Meningen?

eerst je auto rijbewijs want die moet je hebben als je later een zelfstandig leven leid. het net zoiets als dat je een telefoon moet hebben terwijl het een luxe is. je wordt als abnormaal beschouwd als je het niet hebt.
teven kan je dan verkeers inzich opdoen.

en nee, een brommer hebben gereden is geen voordeel maar eerder een nadeel.
er moet dan een hoop dingen afgeleerd worden.

plus dat je met motorrijbewijs voorlopig in het lichtrijbewijs indeling valt.
 
eerst je auto rijbewijs want die moet je hebben als je later een zelfstandig leven leid. het net zoiets als dat je een telefoon moet hebben terwijl het een luxe is. je wordt als abnormaal beschouwd als je het niet hebt.
teven kan je dan verkeers inzich opdoen.

en nee, een brommer hebben gereden is geen voordeel maar eerder een nadeel.
er moet dan een hoop dingen afgeleerd worden.

plus dat je met motorrijbewijs voorlopig in het lichtrijbewijs indeling valt.

Lex, dit kan je niet menen...

Ouwe lul ;) Als je later een zelfstandig leben leid |(

En abnormaal als je het niet heb...van welke planeet kom jij net afvallen zeg :?
 
ik heb zelf mijn auto eerst gehaald en daarna me motor en vind het zelf wel het makkelijkst (vooral voor als je ergens werkt, je rijd sneller iets heen en weer met een bestelbus dan dat je stuk voor stuk iets mee neemt op de motor)

alleen een ding wat misschien makkelijk is is als je je motor gaat halen na je auto dat je dan niet je autorijbewijs meeneemt als indentificatie bewijs (neemmaar een pasport mee ofzo) |(

want die vent die zei zo tegen mij bij me motor "oh dus je kunt al autorijden, mooi zo! }) "

die vent die heeft een "diehard hindernisbaan" parcour uitgekozen voor mij!
:X
ik heb het wel gehaald maar ik heb het met me autorijbewijs nog lang niet zo moeilijk gehad als met de motor..
ik vond het zelf helemaal klote gaan maar die vent zei dat ik wel netjes reed :]
dus
maar als je echt niet kan wachten met motorrijden dan moeje dat gewoon doen
 
Ik heb eerst m'n motorrijbewijs gehaald. Auto heb ik nog steeds niet. Waarom die volgorde? Ik vind motoren 100x boeiender dan auto's. Een autorijbewijs is wel handig, maar ik was bang dat ik na het behalen van autorijbewijs ff geen geld meer zou hebben voor motorrijbewijs, zodat dat nog langer op zich zou moeten laten wachten. Auto komt dus ooit nog wel, want is puur praktisch. Motor is gewoon veel leuker en een beetje toffe motor is ook veel betaalbaarder dan een beetje toffe auto...

Uiteindelijk moet je natuurlijk zelf beslissen welke volgorde je pakt, maar het is onzin dat het halen van je motorrijbewijs moeilijker is wanneer je nog geen autorijbewijs hebt (dat willen sommige rijscholen nog wel eens beweren...)

Succes iig!

Hehe, zie nu ook pas dat het een oude koe is... Naja, misschien toch ook wel handige info voor twijfelaars van nu ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zou echt eerst voor je motor gaan, die saaie auto kan altijd nog.

Vandaar jouw naam...........Jack be quick

_O- _O- _O- _O- _O-

Owh ja..........on-topic. :$

Ik heb eerst auto gedaan en toen ik de eerste keer (van de 2 examens in totaal) daarvoor zakte heb ik tussen de examens m'n motorrijbewijs gedaan.
Eigenlijk heb ik beide dus tegelijkertijd gedaan. :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan