Eerst snijden en dan onderuitdoen rijden |(

Ton-up

MF veteraan
13 mei 2004
11.361
61
Lelystad
Wat me net (rond 14.45) overkomt...

Sta je op Schiphol in de rij bij het verkeerslicht achter een zwarte Ford, verm. Fusion, die beetje wijfelend wegrijd (kenteken dacht ik met ..RLST er in)

Bij de invoegstrook naar de Schipholtunnel toe ) A4 haal ik die zwarte auto maar in omdat ik na een dag hard werken naar huis wil, dus netjes richtingaanwijzer naar links en op de linkerbaan versnellen, komt die #$%& ook pal voor mij, maar minder versnellend naar de linkerbaan.
Dus ik toeter, zwarte Ford remt direct (zag me blijkbaar wel), zodat ik ten val gebracht word.
En vervolgens doodleuk doorrijden, terwijl ik over het asfalt stuiter.. :(

Gelukkig ben ik door niemand verder aangereden, is mijn jas tot de Goretexlaag doorgeschuurd en werkt een Kevlarjeans toch wel.

Resultaat een schaafwondje op mijn linkerknie, beursige linkerheup, geschuurde laars, handschoen, jas en helm, winkelhaakje in broeksknie waar kevlarlaag intact is, stuurgewichtje geschuurd, verbogen schakelpedaal, kuip en tanktas enz. gechuurd, verm. afgeknapte richtingaanwijzer enz. |(

Dus als er mensen zijn die tips etc. hebben, bij voorbat dank.

Oja, beetje warrig verhaal, ik maak dit gelukkig niet dagelijks mee, ik heb namen enz. van twee getuigen die zagen dat ik en niet te snel of gevaarlijk reed :] , en me direct ondersteuning gaven en gelijkluidende verklaringen aan de KLPD gaven.
Kenteken hebben zij in de chaotische situatie ook niet gezien.
 
Laatst bewerkt:
Jeetje, je hebt geluk gehad dat je goede kleding droeg. En idd wat een dropl*l dat ie niet stopte.
Of hij heeft je niet zien vallen...
 
en dan vrolijk doorrijden hè.. :r

Sterkte met de afhandeling van de schade, gelukkig mankeer je zelf vrij weinig en daar gaat het om.
 
Jeetje, je hebt geluk gehad dat je goede kleding droeg. En idd wat een dropl*l dat ie niet stopte.
Of hij heeft je niet zien vallen...
Eerst, omdat je vlak voor de motorrijder die achter je stond bij het verkeerslicht, met XENON, inhaalt en toegetoeterd wordt n.a.v. je vergissing een remproef doen |( wellicht nog licht aangetikt worden op je achterbumper en niet zien wat je doet.... :?
 
Wat me net (rond 14.45) overkomt...

Sta je op Schiphol in de rij bij het verkeerslicht achter een zwarte Ford, verm. Fusion, die beetje wijfelend wegrijd (kenteken dacht ik met ..RLST er in)

Bij de invoegstrook naar de Schipholtunnel toe ) A4 haal ik die zwarte auto maar in omdat ik na een dag hard werken naar huis wil, dus netjes richtingaanwijzer naar links en op de linkerbaan versnellen, komt die #$%& ook pal voor mij, maar minder versnellend naar de linkerbaan.
Dus ik toeter, zwarte Ford remt direct (zag me blijkbaar wel), zodat ik ten val gebracht word.
En vervolgens doodleuk doorrijden, terwijl ik over het asfalt stuiter.. :(

Gelukkig ben ik door niemand verder aangereden, is mijn jas tot de Goretexlaag doorgeschuurd en werkt een Kevlarjeans toch wel.

Resultaat een schaafwondje op mijn linkerknie, beursige linkerheup, geschuurde laars, handschoen, jas en helm, winkelhaakje in broeksknie waar kevlarlaag intact is, stuurgewichtje geschuurd, verbogen schakelpedaal, kuip en tanktas enz. gechuurd, verm. afgeknapte richtingaanwijzer enz. |(

Dus als er mensen zijn die tips etc. hebben, bij voorbat dank.

Oja, beetje warrig verhaal, ik maak dit gelukkig niet dagelijks mee, ik heb namen enz. van twee getuigen die zagen dat ik en niet te snel of gevaarlijk reed :] , en me direct ondersteuning gaven en gelijkluidende verklaringen aan de KLPD gaven.
Kenteken hebben zij in de chaotische situatie ook niet gezien.

WTF!!! :( en dan nog doodleuk doorrijden :r :r wat een *@&*#$@ :X

Ton-up ik ben blij dat jij er redelijk goed vanaf bent gekomen en ik hoop echt dat ze die klootzak te pakken krijgen :(
veel sterkte bij de afhandeling kerel
 
Blij dat jij er goed van afgekomen bent, maar wat een @$%@# koekblikker B|
 
Wat een klootzak! Gelukkig heb je erzelf niet veel aan overgehouden.
Hopelijk pakken ze die gast.
 
die fordrijders denken tegenwoordig ook dat ze god op wielen zijn ...komt door die belachelijke brede grote modellen van ford..ze rijden in een tank ..denken ze blijkbaar,
ik heb trouwens de indruk dat deze figuur niet uit angst heeft geremd ,maar uit pesterigheid.
en zulke honden moeten ze gewoon opsluiten ..
 
die fordrijders denken tegenwoordig ook dat ze god op wielen zijn ...komt door die belachelijke brede grote modellen van ford..ze rijden in een tank ..denken ze blijkbaar,
ik heb trouwens de indruk dat deze figuur niet uit angst heeft geremd ,maar uit pesterigheid.
en zulke honden moeten ze gewoon opsluiten ..


lekker over 1 kam scheren. ik rij ook Ford en kijk wel uit mijn doppen. dit heeft niets met merkgebondenheid te maken!

@ton-up MOOI RUK! met een beetje mazzel rijdt die knakker er vaker voor woon-werk en kom je hem nog eens tegen!
 
(..)@ton-up MOOI RUK! met een beetje mazzel rijdt die knakker er vaker voor woon-werk en kom je hem nog eens tegen!
De meeste mensen en ook Fordrijders zijn net zulke mensen als wij allemaal.
Maar om een inhaalvergissing, waarbij iemand alleen maar toetert als reflex dan middels zoiets te beantwoorden is niet mijn koppie thee.

Mocht ik die persoon nog eens tegen komen, huldig ik toch meer de rationele benadering, want aggressie lost in mijn ogen weinig op.
Xal die #$%& wel niet in de trein tegenkomen, want nu even weinig :] rijden :] . :X :X
 
Heb jij weer -O-
Sterkte met het herstel van jezelf, en je motor.

En het vinden van de dader.
Er hangen daar inderdaad camera's, maar zoals je de vorige keer al
eens hebt ervaren heb je daar wellicht helemaal niets aan.
 
lekker over 1 kam scheren. ik rij ook Ford en kijk wel uit mijn doppen. dit heeft niets met merkgebondenheid te maken!

@ton-up MOOI RUK! met een beetje mazzel rijdt die knakker er vaker voor woon-werk en kom je hem nog eens tegen!


ja tuurlijk weet ik dat er ook goeie zijn :)
maar tis een btje beroepsdeformatie van het chauffeuren,
fordrijders zus,citroenrijders zo,bmwrijders dit ,alfapiloten dat
no offence ;)
 
Er zitten helaas vuile laffe varkens tussen... en het lijkt wel of steeds meer mensen zulk gedrag krijgen.
Hopelijk wordt ie toch nog gepakt.
 
kon je niet inplaats van te toeteren hem rechts voorbij gaan???........ :X
hij schrok van je getoeter en trapte waarschijnlijk daardoor op z,n rem.
jij moet dan extra hard remmen omdat je 1sec reactietijd op zo,n korte afstand niet haalt ga je onderuit.
beter is eerst je manoevre maken en als alles veilig is dan pas toeteren of je vuist/vinger omhoog etc.
 
MAARRRRRRRRRRRR................hoe komt het dat jij onderuit gegaan bent?

Heb je de auto geraakt of heb je jezelf onderuit geremd?
 
kon je niet inplaats van te toeteren hem rechts voorbij gaan???........ :X
hij schrok van je getoeter en trapte waarschijnlijk daardoor op z,n rem.
jij moet dan extra hard remmen omdat je 1sec reactietijd op zo,n korte afstand niet haalt ga je onderuit.
beter is eerst je manoevre maken en als alles veilig is dan pas toeteren of je vuist/vinger omhoog etc.

leuk verhaal maar het feit blijft dat deze eikel gewoon is door gereden en niet eens de moeite heeft genomen om te kijken hoe het met Ton-up ging.
wat er ook gebeurt op de weg en het maakt niet uit wie er schuldig is je bent gewoon VERPLICHT om te stoppen. :(
 
Ik heb je zien staan toen je motor op de bergingswagen stond, reed over de A4 de tunnel in, stonde 2 motoragenten bij je.

Op de parralelweg toch?
 
Bijna eenzelfde verhaal met mij gebeurd in Duitsland. Ik reed op de linkerbaan in de file, auto voor mij moet plotseling remmen, omdat er een auto voor hem ineens naar links wil. Ik dus ook netjes remmen, komt d'r zo'n Duitser achter mij aan die niet oplet en mij een tik tegen m'n achterwiel geeft, hierdoor glijd m'n voorwiel weg en die gast rijd zo snel mogelijk verder. In de hectiek ook geen kenteken genoteerd, ging allemaal veel te snel ...

Resultaat: €3400,- schade aan m'n motor die, omdat ik WA+ verzekerd ben, niet vergoed wordt ...
 
Walgelijke zak, die koekblikkert! Dat je maar snel mag herstellen, en dat die mafkl**t gepakt wordt!
 
die fordrijders denken tegenwoordig ook dat ze god op wielen zijn ...komt door die belachelijke brede grote modellen van ford..ze rijden in een tank ..denken ze blijkbaar,
ik heb trouwens de indruk dat deze figuur niet uit angst heeft geremd ,maar uit pesterigheid.
en zulke honden moeten ze gewoon opsluiten ..

Als die staff op je ava van jou is, heeft ie nu een reden om je in je kont te knauwen :X

Een loser in een Ford vergelijken met zo'n edel diertje :N

@ TS : sterkte ermee man... zulke figuren rijden er helaas ook tussen :/
 
is idd belachelijk, stel hij heeft je niet gezien, wat ik me al niet voor kan stellen als je met xenon achter hem gestaan hebt.
Dan nog reacheer je natuurlijk door een motor een rem proef te geven wat een debiel :( :(

en dan door rijden is helemaal asosiaal B|
 
Laatst bewerkt:
Wat me net (rond 14.45) overkomt...

Sta je op Schiphol in de rij bij het verkeerslicht achter een zwarte Ford, verm. Fusion, die beetje wijfelend wegrijd (kenteken dacht ik met ..RLST er in)

Bij de invoegstrook naar de Schipholtunnel toe ) A4 haal ik die zwarte auto maar in omdat ik na een dag hard werken naar huis wil, dus netjes richtingaanwijzer naar links en op de linkerbaan versnellen, komt die #$%& ook pal voor mij, maar minder versnellend naar de linkerbaan.
Dus ik toeter, zwarte Ford remt direct (zag me blijkbaar wel), zodat ik ten val gebracht word.
En vervolgens doodleuk doorrijden, terwijl ik over het asfalt stuiter.. :(

Gelukkig ben ik door niemand verder aangereden, is mijn jas tot de Goretexlaag doorgeschuurd en werkt een Kevlarjeans toch wel.

Resultaat een schaafwondje op mijn linkerknie, beursige linkerheup, geschuurde laars, handschoen, jas en helm, winkelhaakje in broeksknie waar kevlarlaag intact is, stuurgewichtje geschuurd, verbogen schakelpedaal, kuip en tanktas enz. gechuurd, verm. afgeknapte richtingaanwijzer enz. |(

Dus als er mensen zijn die tips etc. hebben, bij voorbat dank.

Oja, beetje warrig verhaal, ik maak dit gelukkig niet dagelijks mee, ik heb namen enz. van twee getuigen die zagen dat ik en niet te snel of gevaarlijk reed :] , en me direct ondersteuning gaven en gelijkluidende verklaringen aan de KLPD gaven.
Kenteken hebben zij in de chaotische situatie ook niet gezien.

je kan iig proberen de schade bij het schade waarborgfonds teverhalen.
getuigen en politie rapport heb je.
 
Terug
Bovenaan Onderaan