Wat me net (rond 14.45) overkomt...
Sta je op Schiphol in de rij bij het verkeerslicht achter een zwarte Ford, verm. Fusion, die beetje wijfelend wegrijd (kenteken dacht ik met ..RLST er in)
Bij de invoegstrook naar de Schipholtunnel toe ) A4 haal ik die zwarte auto maar in omdat ik na een dag hard werken naar huis wil, dus netjes richtingaanwijzer naar links en op de linkerbaan versnellen, komt die #$%& ook pal voor mij, maar minder versnellend naar de linkerbaan.
Dus ik toeter, zwarte Ford remt direct (zag me blijkbaar wel), zodat ik ten val gebracht word.
En vervolgens doodleuk doorrijden, terwijl ik over het asfalt stuiter..
Gelukkig ben ik door niemand verder aangereden, is mijn jas tot de Goretexlaag doorgeschuurd en werkt een Kevlarjeans toch wel.
Resultaat een schaafwondje op mijn linkerknie, beursige linkerheup, geschuurde laars, handschoen, jas en helm, winkelhaakje in broeksknie waar kevlarlaag intact is, stuurgewichtje geschuurd, verbogen schakelpedaal, kuip en tanktas enz. gechuurd, verm. afgeknapte richtingaanwijzer enz.
Dus als er mensen zijn die tips etc. hebben, bij voorbat dank.
Oja, beetje warrig verhaal, ik maak dit gelukkig niet dagelijks mee, ik heb namen enz. van twee getuigen die zagen dat ik en niet te snel of gevaarlijk reed , en me direct ondersteuning gaven en gelijkluidende verklaringen aan de KLPD gaven.
Kenteken hebben zij in de chaotische situatie ook niet gezien.
Sta je op Schiphol in de rij bij het verkeerslicht achter een zwarte Ford, verm. Fusion, die beetje wijfelend wegrijd (kenteken dacht ik met ..RLST er in)
Bij de invoegstrook naar de Schipholtunnel toe ) A4 haal ik die zwarte auto maar in omdat ik na een dag hard werken naar huis wil, dus netjes richtingaanwijzer naar links en op de linkerbaan versnellen, komt die #$%& ook pal voor mij, maar minder versnellend naar de linkerbaan.
Dus ik toeter, zwarte Ford remt direct (zag me blijkbaar wel), zodat ik ten val gebracht word.
En vervolgens doodleuk doorrijden, terwijl ik over het asfalt stuiter..
Gelukkig ben ik door niemand verder aangereden, is mijn jas tot de Goretexlaag doorgeschuurd en werkt een Kevlarjeans toch wel.
Resultaat een schaafwondje op mijn linkerknie, beursige linkerheup, geschuurde laars, handschoen, jas en helm, winkelhaakje in broeksknie waar kevlarlaag intact is, stuurgewichtje geschuurd, verbogen schakelpedaal, kuip en tanktas enz. gechuurd, verm. afgeknapte richtingaanwijzer enz.
Dus als er mensen zijn die tips etc. hebben, bij voorbat dank.
Oja, beetje warrig verhaal, ik maak dit gelukkig niet dagelijks mee, ik heb namen enz. van twee getuigen die zagen dat ik en niet te snel of gevaarlijk reed , en me direct ondersteuning gaven en gelijkluidende verklaringen aan de KLPD gaven.
Kenteken hebben zij in de chaotische situatie ook niet gezien.
Laatst bewerkt: