eerste 1000 km gereden enzo

UPDATE

MF veteraan
6 mei 2002
1.453
0
Zwolle
Echt geweldig dat motorrijden,
krijg het naar mijn idee al aardig onder de knie,
vandaag mijn eerste file "wat een lol die file kon me niet lang genoeg zijn, lekker tussen de auto's door"
Heb ondertussen ook al saamjes met mijn vrindin gereden, Dat tuft ook lekker door, was eerst bang dat 600 cc niet genoeg zou zijn, maar valt reuze mee.
En het groeten blijft ook nog steeds een bijzonder gevoel, net alsof je erbij hoort! heerlijk

nog 3 weken en dan richting Frankrijk, lekker touren beetje camperen zonnen zwemmen en stappen.
maar eerst naar berlijn Love Parade (met auto '( )

Wordt dus een top zomer :)

Prettige vakantie
see u :]
 
Goed om te horen dat je er schik in hebt. Kan ook niet anders heh ;)

En die file...ik spreek je wel een keer weer haha.
De enige lol die ik met een file heb, en ik zit op me fiets, is dat ik er niet in sta.
Je heb er klootviolen tussen zitten :(

Heb je al een keer met bagage en vriendin gereden ook?



Wel een leuke terzijde anekdote:

Gisteravond loopt me overbuurman langs. Of ik gisteravond (zaterdag dus) vanaf Amersfoort op de snelweg reed?
Ja dus. Hij dacht al dat ik het was.
Volgende vraag was of ik haast had?
Ik netjes antwoorden...ik denk het wel als je het zo vraagt haha. Mij van geen kwaad bewust :?
Ja, je kwam met zo'n 150 langs rijden!!!

Heb maar sssst gezegd en dat ie het niet verder moest vertellen. Zou hij niet doen haha.
 
Je hent zo te horen een goed keuze gemaakt, zo wel met de rijbewijs als je motor...

Ga zo door... vakantie komt eraan :9
 
wanneer we saampjes op de motor rijden ga ik niet van huis zonder een gevulde tanktas van 30 liter
(prop en een dikke kussen en handdoeken in) wat eigenlijk best prettig tourt (kan mijn helm met daarin mijn hoofd op leunen en zit dan ook een beetje uit de wind) ik heb nog geen ervaring met koffers en tassen omdat ik deze nog niet ben tegengekomen, maar ik hoop dat ik speodig een setje op de kop kan tikken, zodat we met zo min mogelijk zorgen op vakantie kunnen.

zwaai :]
 
Ik leg altijd een kussen op de tank zodat ik een beetje kan maffen tijdens de lange ritten.. :)

:z :]

Zie je overeenkomsten in de hoofdjes? ;)
 
Goed om te horen dat je er schik in hebt. Kan ook niet anders heh ;)

En die file...ik spreek je wel een keer weer haha.
De enige lol die ik met een file heb, en ik zit op me fiets, is dat ik er niet in sta.
Je heb er klootviolen tussen zitten :(

Heb je al een keer met bagage en vriendin gereden ook?



Wel een leuke terzijde anekdote:

Gisteravond loopt me overbuurman langs. Of ik gisteravond (zaterdag dus) vanaf Amersfoort op de snelweg reed?
Ja dus. Hij dacht al dat ik het was.
Volgende vraag was of ik haast had?
Ik netjes antwoorden...ik denk het wel als je het zo vraagt haha. Mij van geen kwaad bewust :?
Ja, je kwam met zo'n 150 langs rijden!!!

Heb maar sssst gezegd en dat ie het niet verder moest vertellen. Zou hij niet doen haha.

Woohh 150 km/u... wat hard :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan