Eerste Bobber aankoop/built (snelheid in A2 klasse)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hai mensen!
even voor de duidelijkheid!

ik droom al een tijd van motoren, en mijn vrienden ook. Ik wil eigenlijk qua vervoer alles op mijn motor doen. Woon werk verkeer, lekker toeren met de jongens of vriendin. Het is dus geen show voor mij, in mijn familie worden jaarlijks verschillende builds gedaan en daarom ben ik er zo verliefd op geworden!
Ik hoor eigenlijk van iedereen wat anders, iedereen heeft zo zijn eigen smaak natuurlijk!

nu ik erover nadenk is het misschien handig om idd niet perse de snelste 1 naar 100 te doen maar gewoon een rappe chopper, aangezien je snel het vermogen onderschat! Dus ga denk ik niet een chopper kopen en dan gelijk terug voeren maar al een 35 kw machine kopen!
 
Ik zeg niet dat ik je niet geloof, maar als er in je familie jaarlijks verschillende builds worden gedaan dan lijkt mij dat er kennis genoeg zit om jou raad te geven toch?
Dan neem ik aan dat je waarschijnlijk al wel zelf gereden hebt ook? Dus dan weet je hoe een chopper rijd...

Uiteraard kan je hier komen voor extra informatie maar dan ben je misschien beter af om eens raad te vragen in da familie, eens te vragen of je een stukje mag rijden (op prive terrein uiteraard) om te kijken hoe het aanvoelt. beste manier om een keuze te maken is en blijft uit eigen ondervinding.
 
Ik denk dat mijn tijd op dit forum wel genoeg is geweest. Ik maak echt niet een account aan op een forum om maar wat te vragen voor niks. Als de helft van jullie me niet gewoon op mijn woorden kunnen geloven dan is het wel leuk geweest hier! Veel toetsenbord plezier. Mijn keuze wordt een VT600.

groet
 
Ik denk dat mijn tijd op dit forum wel genoeg is geweest. Ik maak echt niet een account aan op een forum om maar wat te vragen voor niks. Als de helft van jullie me niet gewoon op mijn woorden kunnen geloven dan is het wel leuk geweest hier! Veel toetsenbord plezier. Mijn keuze wordt een VT600.

groet

Oehhhh weer 1 met lange tenen en een kort lontje.
Nou die gaan we hier zeker erg missen :X _O-
 
Neem een VT600. Mooi onder de 35kw. wel nog redelijk koppel.
Onderdelen goed te krijgen en ook niet duur!
 
Ik denk dat mijn tijd op dit forum wel genoeg is geweest. Ik maak echt niet een account aan op een forum om maar wat te vragen voor niks. Als de helft van jullie me niet gewoon op mijn woorden kunnen geloven dan is het wel leuk geweest hier! Veel toetsenbord plezier. Mijn keuze wordt een VT600.

groet

Ik lees dit topic en zie een newbee die met vragen komt.
Vragen die op mij nogal supersimpel overkomen, maar goed, domme vragen bestaan niet, simpele wel.

Het is een forum dus je plaatst het met de bedoeling dat er mensen op reageren. Dat doen ze ook ! En eigenlijk allemaal netjes on-topic en netjes geformuleerd.

Ik heb geen idee waar deze bovenstaande reply op slaat. Maar dat je daarnaast ook gelijk de PM gebruikt om anderen ook nog s langs die weg aan te vallen is wel heel triest.

Beleid hier is dat we geen bromfietsers accepteren, niet om het vermogen van de fietsjes maar om t volk wat erover post. Je geeft hier een uitstekend voorbeeld waarom we die regel hanteren.

Nahja, je gaf in die PM zelf aan dat je maar geband moest worden. BIj deze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan