eerste crash \'(

Crash Test Dummie

Die hard MF'er
1 dec 2001
300
0
Alphen aan den Rijn
Iedereen misschien wel eens meegemaakt, maar ik vandaag.. mijn eerste crash |(
Reed op de dijk langs de rijn... en kwamen paar motors achter me.. al snel voorbij me, uiteraard erachteraan... echter met de laagstaande zon in mn mik ging dat bij de fatale bocht niet helemaal super meer... remde met achterrem (en voor) blokkeerde kwam in de berm en ging onderuit... motor bleef grotendeels in het prikkeldraad hangen... meteen stuk of 5 andere motorrijders erbij hebben geholpen met motor, een boertje met heftruck heeft hem eruit getild.. motor uiteindelijk erg weinig schade nummerplaat eraf paar krasjes maar omdat alles op het gras gleed... en alles ook goed met mij dus... :} komt er een vrouwtje langs lopen waar ik net voorbij geblazen was, begint te zeiken \"dat krijg je nou van dat hard rijden!\" wordt meteen door hele groep afgezeken.. :j mooi moment maar voor de rest erg kut.. wel weer gewoon naar huis kunnen rijden gelukkig...
 
Altijd kut zoiets.

Sterkte

Even een niet lullig bedoelt vraagje: Denk je dat je je hebt laten opjutten door die andere groep rijders??? dus als ze er niet waren geweest had je dan anders gereden?
 
Damn, lijkt me erg kut idd..

Ik heb \'t nog niet meegemaakt, wil het eigenlijk ook niet meemaken..

Succes met repareren..
Gelukkig hoef je zelf niet gerepareerd te worden..
 
Is idd verrot, maar je bent er redelijk \"gunstig\" van af gekomen. Nu alleen weer je vertrouwen opbouwen \ '(
 
Ik leef met je mee, het is altijd klote om onderuit te gaan. Opgejut of niet. Sterkte en daarom hebben ze nu dat gezegde: Keep the shining part up ;)
 
Volgende keer niet weer op laten naaien door anderen en gewoon je eigen tempo rijde. Gelukkig heb je niets ernstigs opgelopen. :)
 
Dat is klote.

Laagstaande zon zuigt, ik reed vandaag ook een bocht in (met rijles) en op het moment zag ik niks meer door die klote zon, echt niks, toen kwam een stukje schaduw van een boom en zag ik weer iets (zat een beetje dicht op de tegenliggers(rolator & fietser)) ik dacht toen ik niks meer zag van ik wil niet in de sloot belanden dus sturen maar iets minder ruimte en het was zo fout gegaan.

Ze zouden de laag staande zon moeten verbieden.

En opnaaien dat is altijd klote, doe je snel en ja, daar ben ik ook een keer door op m\'n bek gegaan (in de sneeuw met de brommer).
 
Laatst bewerkt:
Dan hebben wij (ik en me vriend) je gezien. Want dat was bij Randwijk. We zeiden nog tegen elkaar *&#^@^ dat is nr. 1 dit jaar die naast de dijk lig. En omdat ze vanaf Randwijk t/m Opheusden met de dijkverzwaring bezig zijn is de dijk helemaal naar de klote gereden, oppassen dus!!

*Enne balen dat het jou weer moest overkomen!
 
Op zaterdag 02 februari 2002 16:58 schreef Black Ops. Sniper het volgende:
...en kwamen paar motors achter me.. al snel voorbij me, uiteraard erachteraan...
mmmmm, is dus een pijnlijk leermoment voor je.
Zag je ook altijd bij de kicxtoer, van die figuren die dich niet wilde laten kennen... en benauwde momenten die dat opleveren....

remde met achterrem (en voor) blokkeerde
hoogste tijd voor een VRO.... mischien komt er nog plek op de MFCD
 
komt er een vrouwtje langs lopen waar ik net voorbij geblazen was, begint te zeiken \"dat krijg je nou van dat hard rijden!\"

misc.php
Die wil je op z\'n moment dan ook wel ff in het prikkeldraad schuiven
misc.php


We laten ons trouwens allemaal wel eens opnaaien door een ander, of we nu wilen of niet, maar meestal gaat het wel goed. Soms dus niet... Klote voor je, maar :} dat de schade zo gering is.
 
Dan had je meer mazzel dan die gsx-r750 die ik vanmiddag door een hek heen zag onderaan een dijk,met ambulance erbij e.d.
 
Op zaterdag 02 februari 2002 21:17 schreef Ryser het volgende:
misc.php
Die wil je op z\'n moment dan ook wel ff in het prikkeldraad schuiven
misc.php

Waarom? Volgens mij zag dat vrouwtje het heel goed: typisch geval van iemand die over zijn grens ging en dus te hard ging...
Trouwens, als zij daar aan het wandelen was en jij komt daar met dik 100 voorbij dan is dat ook nog eens behoorlijk asociaal.
 
Waarom? Volgens mij zag dat vrouwtje het heel goed: typisch geval van iemand die over zijn grens ging en dus te hard ging...
Trouwens, als zij daar aan het wandelen was en jij komt daar met dik 100 voorbij dan is dat ook nog eens behoorlijk asociaal.

Op z\'n moment lijkt het me vrij duidelijk dat de \'asociale motorrijder\' toch wel door heeft dat hij/zij het e.e.a. niet helemaal juist heeft aangepakt. Dat hoeft dan niet nog eens benadrukt te worden door iemmand die toevallig zijn/haar vooroordeel bevestigd ziet worden.
 
Klote voor je :(
Het is geen fijn gevoel als je valt.
Gelukkig viel de schade mee.
Wel netjes van die motorrijders en die boer :)
En na zo\'n zeik wijf moet je niet luisteren.
Toen ik was gevallen begon er ook zo\'n wijf te zeiken, op zo\'n moment wil je haar dan wel afschieten.
Succes met het repareren van je bike.
Had je zelf niks :?
 
Ik heb eens meegemaakt dat een vrouw ook zulk soort opmerkingen maakte terwijl er een motorrijder dood tegen een boom lag. Op dat moment had ik dat mens wel tegen de vlakte willen slaan :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan