Eerste Eigen Kilometers

Tienes

MF veteraan
2 jan 2006
1.433
15
vandaag voor het eerst op de motor met me rijbewijs op zak, een vriend van mij heeft een honda cb350 het is geen gsx maar het is wel :] . dus ik lekker rijden en die vriend erachteraan voor dezekerheid in de auto. lekker stukje gereden van almere naar lelystad en terug binnendoor :P dit smaakt naar meer

hopelijk snel me eigen motortje :Y
 
hoelang deden jullie erover voordat je vrij mocht motorrijden of hadden jullie al een mooie tweewieler in de tuin staan?
 
Ikzelf heb na het halen van mijn rijbewijs pas gekeken voor een motor. Veel gekeken en het e.e.a. geprobeerd. Veel succes met het uitzoeken *O* *O*
 
Gefeliciteerd! 't Is voor mij al weer een tijdje geleden, maar ik herinner me mijn eerste eigen kilometers nog goed. En het mooie is: motorrijden blijft leuk! :)
 
Gefeliciteerd! 't Is voor mij al weer een tijdje geleden, maar ik herinner me mijn eerste eigen kilometers nog goed. En het mooie is: motorrijden blijft leuk! :)
full
 
gefeliciteerd!!!

dit vraagt om een mf-tienus/tienes/tinus/tinuz meeting :P

veel veilige kilometers toegewenst :] :]
 
ik had al een "motor" staan, een CB250N, 8 maanden aan gesleuteld, de eerste 2 weken waren geweldig, maar na anderhalve maand was ik het spuugzat, toen heb ik me Hawk gekocht :9 en die rijdt nog steeds :}
 
Mijn eerste eigen kilometers waren meteen op mijn nieuwe GSX-R750 k6.

Eindelijk af van dat domme oortje wat af en toe liep te irriteren, in één woord fantastisch!
 
lekker, he?......, nu snel sparen voor een eigen brommert....
Goeie "brik" heb je al voor zo'n 1000 euri's of minder. :Y
 
gefeliciteerd!!! Ik zal je nog wel een keer zien rijden ( als je er zelf 1 hebt)


ja woon je in de buurt :) ? Almere Meeting :+

lekker, he?......, nu snel sparen voor een eigen brommert....
Goeie "brik" heb je al voor zo'n 1000 euri's of minder. :Y


precies aan zon bedrag zat ik ook te denken O-) gs500 lijkt mij mooi en anders iets anders leuks op 2 wielen. zo snel mogelijk :]

Mijn eerste eigen kilometers waren meteen op mijn nieuwe GSX-R750 k6.

Eindelijk af van dat domme oortje wat af en toe liep te irriteren, in één woord fantastisch!


ja zoveel geld heb ik nog niet echt op zak :z

gefeliciteerd!!!

dit vraagt om een mf-tienus/tienes/tinus/tinuz meeting :P

veel veilige kilometers toegewenst :] :]


hahah lijkt me gezellig, het was eerst ook tinus maar toen kreeg ik spaanse les :Y en werd het Tienes *O*
 
Hartstikke goed man! Join the club.
Ik herinner me mijn eerste kilometers ook nog goed.
Er gaat een hele nieuwe wereld voor je open...

Heel veel motorplezier en veilige kilometers gewenst.

Groeten Roland :W
 
Gefeliciteerd Tienes. Het weekend nadat ik mijn A-tje had, ging mijn buurman met vakantie en kwam zijn sleuteltjes afgeven met de mededeling "veel plezier ermee de komende weken". Het weekend dat hij terugkwam werd de "mijne" afgeleverd. Eigenlijk geen dag zonder gezeten, dus. Veel rijplezier!!!
 
Gefeliciteerd Tienes. Het weekend nadat ik mijn A-tje had, ging mijn buurman met vakantie en kwam zijn sleuteltjes afgeven met de mededeling "veel plezier ermee de komende weken". Het weekend dat hij terugkwam werd de "mijne" afgeleverd. Eigenlijk geen dag zonder gezeten, dus. Veel rijplezier!!!
 
das wel heel mooi :) die vriend van mij was net op vakantie toen ik terugkwam en toen ik hem belde op vakantie zei die nog, ja als je nou eerder had gezegd had je hem de week kunnen lenen |( maja nu gereden en dat is niet de laaste keer *O* maybe ook op een motor naar de superbikes. wie gaat daar nog meer heen :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan